اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اگر پرداخت گلها قسطی نشود، جدا می‌شوم!


بخشی از مهریه همسرم که 300 سکه طلاست را به طور کامل پرداختم اما نمی‌توانم ۲۵۰۰ شاخه گل رز را بپردازم و در خواست تقسیط مهریه دارم.

فارس:  مردی در دادگاه خانواده گفت: بخشی از مهریه همسرم که 300 سکه طلاست را به طور کامل پرداختم اما نمی‌توانم ۲۵۰۰ شاخه گل رز را بپردازم و در خواست تقسیط مهریه دارم.

 مردی با مراجعه به دادگاه خانواده شهید محلاتی دادخواست تقسیط مهریه زن خود را به قاضی شعبه 250 این مجتمع قضایی خانواده ارائه کرد.

 این مرد با اشاره به اینکه مهریه همسرم دو هزار و 500 شاخه گل رز به غیر از 300 سکه طلا است، اظهار داشت:‌ همسرم حاضر نیست مهریه‌اش را به صورت کامل دریافت نکند و مرا تحت فشار قرار داده است.


وی ادامه داد: 300سکه طلا را به همسرم به عنوان مهریه‌ پرداخته‌ام ولی دیگر نمی‌توانم دو هزار و 500 شاخه گل رز که جزء مهریه‌ اوست، بپردازم و خواهان تقسیط مهریه هستم.

مرد با بیان اینکه تمام پس‌اندازم را خرج همسرم کرده‌ام و مهریه‌اش که 300 سکه بهار آزادی بود را کامل پرداختم، گفت: همسرم باید توقع‌اش را کم کند چون ما از یکدگیر جدا نشده و نمی‌خواهیم که زندگیمان نابود شود.

وی افزود: چنانچه همسرم با تقسیط کنار نیاید مجبور به ارائه دادخواست طلاق می‌شوم بنابراین بهتر است با من کنار بیاید.

قاضی این شعبه بعد از شنیدن اظهارات مرد به دلیل عدم حضور زن و نبود مدارک در خصوص دادخواست مرد، رسیدگی به پرونده را به روزی دیگر موکول کرد.
     


ویدیو مرتبط :
هزینه عمل بینی را میتوان قسطی پرداخت کرد ؟

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

واسطه می‌شوم تامشکل دایی به فیفاکشیده نشود



 

 

واسطه می‌شوم تامشکل دایی به فیفاکشیده نشود

 

حبیب کاشانی:واسطه می‌شوم تا مشکل دایی با فدراسیون فوتبال به فیفا کشیده نشود

سرپرست باشگاه پرسپولیس از تلاشش برای آشتی فدراسیون فوتبال و علی دایی و جلوگیری از شکایت سرمربی سرخپوشان به فیفا خبر داد.

حبیب کاشانی عصر دیروز در حاشیه مراسم انتخاب و معرفی برترین های اخلاق نهمین دوره رقبتهای لیگ برتر گفت: تمام تلاشم را خواهم کرد تا علی دایی با فدراسیون فوتبال کنار بیاید و به فدراسیون بین المللی فوتبال شکایت نکند.

کاشانی ادامه داد: امیدوارم بتوانم واسطه این اتفاق شوم تا مسائل داخلی فوتبال در داخل خانواده حل شود و علی دایی مشکلش با فدراسیون فوتبال را به فیفا نکشاند.

علی دایی و فدراسیون فوتبال مدتهاست بر سر مبلغ و نحوه پرداخت سرمربی پیشین تیم ملی با یکدیگر مشکل دارند و تاکنون نتوانسته اند این مشکل را حل کنند.