اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اگر صدای رهبر خود را نشنویم به طور یقین...


سرلشکر قاسم سلیمانی گفت: من اعتقاد قلبی دارم، اگر فردی اعتقادی به جمهوری اسلامی و رهبری نداشته باشد نه ملی‌گرا است و نه معتقد به نظام اسلامی است و دروغ می‌گوید و اگر کسی صدای رهبر خود را نشنود به طور یقین صدای امام زمان (عج) خود را هم نمی‌شنود و امروز خط قرمز باید توجه تمام و اطاعت از ولی خود رهبری نظام باشد.

خبرگزاری فارس: سرلشکر قاسم سلیمانی یکشنبه در کنگره سرداران و 600 شهید شهرستان سیرجان اظهار داشت: نخستین سفر استاندار جدید کرمان با یادواره شهدا آغاز شد که مردم سیرجان هم حق بزرگی به گردن انقلاب و دوران دفاع مقدس دارند.

وی افزود: شهرستان سیرجان دارای سرداران بزرگی است که هرگز فراموش نمی‌شوند و امروز خانواده شهدا هستند که ما به آنها عشق می‌ورزیم و به استاندار کرمان که خودش و سه برادرش در جبهه‌ها بودند، تبریک می‌گوییم که امروز به این جلسه صمیمیت بخشید.

سلیمانی با اشاره به نقش انقلاب اسلامی عنوان کرد: امام خمینی (ره) برای جامعه جهانی و ملت ایران کار بزرگی کرد و توانست دین را پشتوانه حکومت قرار دهد و برای همین این ملت و این انقلاب شکست‌ناپذیر شد و هست و در دنیا هیچ مذهبی به غیر از تشیع و فقه شیعه اینگونه کمال و بلوغ را ندارد و ملت را با همه وجود در خدمت دین و اسلام قرار دهد و با این پشتوانه شکست نمی‌خورد.

وی افزود: پس از امام راحل رهبری امام خامنه‌ای بدون هوا و هوس و با تکیه بر اسلام و مردم توانست دو محور اصلی را یعنی جمهوری اسلامی و ولایت فقیه را با اثبات برساند، اقتدار ما را ثابت کرد.

سلیمانی اذعان داشت: من اعتقاد قلبی دارم، اگر فردی اعتقادی به جمهوری اسلامی و رهبری نداشته باشد نه ملی‌گرا است و نه معتقد به نظام اسلامی است و دروغ می‌گوید و اگر کسی صدای رهبر خود را نشنود به طور یقین صدای امام زمان (عج) خود را هم نمی‌شنود و امروز خط قرمز باید توجه تمام و اطاعت از ولی خود رهبری نظام باشد.

وی در مورد آمریکا و استکبار گفت: آمریکا روزی بر سه گزینه قدرت خود یعنی سیاسی، نظامی و اقتصادی می‌تازید، امروز دروغ می‌گوید که ما با تحریم و تهدید ایران را به مذاکره وادار کردیم یا نظام اسلامی ضعیف شد، بلکه در حال حاضر آمریکا از نظر اقتصادی مقروض‌ترین کشور دنیا است.

سلیمانی تصریح کرد: آمریکا همچنین در هر کشوری دخالت نظامی داشته است، شکست خورده و از نظر سیاسی هم در هیچ کجای دنیا مورد قبول نیست.

وی خاطرنشان کرد: ما ایرانی‌ها با لطف خداوند و ائمه معصوم (ع) و با فهم حقیقی از نظام و ولایت قابلیت این را داریم که به یک قدرت مقتدر و موثر در جهان باشیم و این ملت با این رهبری دولت خدمتگزارش می‌توانند بر سختی‌ها فائق شوند و امید ما دعای پدران و مادران شهدا است که محقق می‌شود.


ویدیو مرتبط :
اگر در نماز جماعت صدای امام جماعت را نشنویم چه کنیم؟

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پیام رهبر به جهت درگذشت آیت الله منتظری



 

 

پیام تسلیت رهبر

 

 

حضرت آيت‌الله خامنه‌اي رهبر معظم انقلاب اسلامي در پيامي درگذشت فقيه بزرگوار آيت‌الله آقاي حاج شيخ‌حسينعلي منتظري رحمت‌الله عليه را تسليت گفتند.

 

 

به گزارش ايرنا، متن پيام به اين شرح است:

 

 

"بسم‌الله الرحمن الرحيم"

 

اطلاع يافتيم که فقيه بزرگوار آيت‌الله آقاي حاج شيخ حسينعلي منتظري رحمت‌الله عليه دار فاني را وداع گفته و به سراي باقي شتافته‌اند. ايشان فقيهي متبحر و استادي برجسته بودند و شاگردان زيادي از ايشان بهره بردند. دوراني طولاني از زندگي آن مرحوم در خدمت نهضت امام راحل عظيم‌الشأن گذشت و ايشان مجاهدات زيادي انجام داده و سختي‌هاي زيادي در اين راه تحمل کردند. در اواخر دوران حيات مبارک امام راحل امتحاني دشوار و خطير پيش آمد که از خداوند متعال مي‌خواهم آن را با پوشش مغفرت و رحمت خويش بپوشاند و ابتلائات دنيوي را کفاره آن قرار دهد. اينجانب درگذشت ايشان را به همه بازماندگان به ويژه همسر مکرمه و فرزندان محترم آن مرحوم تسليت مي‌گويم و رحمت و مغفرت الهي را براي وي مسالت مي‌کنم.

 

 

سيدعلي خامنه‌اي