اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اولین درخت کریسمس زنده در دنیا +تصاویر



اخبار گوناگون - اولین درخت کریسمس زنده در دنیا +تصاویر

بدون شک این ستاره مشهور هالیوودی بخش عمده شهرت خود را مدیون لباسهای عجیب و غریبش است. " لیدی گاگا " ستاره 27 ساله موسیقی پاپ هالیوود این بار در احمقانه ترین حرکت ممکن در آستانه سال نو میلادی یک درخت کریسمس را به عنوان لباس انتخاب کرد. او درحالی از هتل محل اقامتش در لندن خارج شد که لباس قرمز رنگی به تن داشت و کلاهی به بزرگی یک درخت کریسمس که با لامپ و گوی های درخشان تزئین شده بود روی سر او دیده میشد.

 

اخبار , اخبار گوناگون,  لیدی گاگا

 

لیدی گاگا موهای خود را نیز به رنگ سبز روشن در آورده است و همین بر عجیب بودن ظاهر او می افزاید. طراحی لباس قرمز رنگ او به همراه کلاه عجیبش او را بیشتر به یک شخصیت فانتزی در انیمیشن کودکانه شبیه کرده بود.  او دقایقی را در کنار هواداران خود سپری کرد و با برخی از آنان عکس یادگاری گرفت.

 

او که بعد از مدتها روی سن اجرا در مراسم فستیوال لندن حاضر شده است از اینکه بعد از عمل جراحی اش دوباره به صحنه اجرا بازگشته است ابراز خوشحالی کرده و از هوادارانش به خاطر استقبال از وی و حضور در اجرای زنده اش تشکر کرد.

 

اخبار , اخبار گوناگون,  لیدی گاگا

 

اخبار , اخبار گوناگون,  لیدی گاگا


اخبار گوناگون - پرداد


ویدیو مرتبط :
بزرگترین درخت کریسمس شناور دنیا در برزیل !!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تصاویر اولین دوچرخه هوشمند دنیا برای کاربرد شهری



هوشمندترین دوچرخه ,دوچرخه هوشمند,اولین دوچرخه هوشمند دنیا

تصاویر اولین دوچرخه هوشمند دنیا برای کاربرد شهری

یک شرکت دوچرخه سازی در هلند با هدف بازتعریف طی کردن مسیرهای روزانه با دوچرخه نخستین دوچرخه هوشمند دنیا را تولید کرده است.

شرکت دوچرخه سازی ونموف از هلند یک خط محصولات خود را که شبیه دورچرخه های سنتی است به تازگی تولید کرده است، اما تفاوت این دوچرخه ها با دوچرخه های سنتی این است که از حسگرهای هوشمند، رایانه، ردیابی جی پی اس، سیستم دستیاری الکتریک که از قابلیت افزایش توان پدالها تا 80 درصد برخوردار است و قرار است به هوشمندترین دوچرخه تبدیل شود.


بدنه این دوچرخه از آلومینیوم انودیزه ساخته شده و مجهز به یک باطری 209 وات بر ساعت است که روی چرخ جلویی قرار دارد. این دوچرخه همچنین از مزیت داشتن یک داشبورد با یک باطری سنج و شاخص قدرت که از دور هم کارایی دارد، برخوردار است.

 

هوشمندترین دوچرخه ,دوچرخه هوشمند,اولین دوچرخه هوشمند دنیا

 

یک موتور با توان 250 وات روی چرخ جلویی قرار دارد و برد آن بین 30 تا 60 کیلومتر است که این رقم به شرایط دوچرخه سواری بستگی دارد.
براساس اعلام شرکت ونموف شارژ کامل باطری دوچرخه از حالت کاملا خالی سه ساعت زمان می برد و پس از تخلیه شارژ دوچرخه می تواند به عنوان یک دوچرخه سنتی غیر الکتریکی کار کند.


این شرکت هلندی دوچرخه سازی اعلام کرده است که هدف آن از طراحی و ساخت اولین دوچرخه هوشمند دنیا پاسخ به نیاز رفت و آمد مسیرهای مشخص در شهر بوده است. رایانه این دوچرخه می تواند از طریق یک حسگر چگونگی دوچرخه سواری کاربر خود را مونیتور کرده و براساس آن قدرت الکتریکی را تنظیم کند.

 

هوشمندترین دوچرخه ,دوچرخه هوشمند,اولین دوچرخه هوشمند دنیا

 

یکی از ویژگیهای نوآورانه این دوچرخه که بی تردید مورد استقبال کاربران قرار می گیرد سیستم ردیابی جی پی اس داخلی این دوچرخه است که به کاربر این امکان را می دهد در صورت به سرقت رفتن دوچرخه آن را ردگیری کنند.


اولین بار این دوچرخه در مرحله پیش تولید به فروش گذاشته شد اما به علت این که تمام 200 دوچرخه در مرحله اول پیش فروش شد، این شرکت مرحله بعدی تولید را بهار سال آینده در پیش می گیرد.
اولین دوچرخه هوشمند دنیا با قیمت 2598 دلار به فروش می رسد...../mehrnews.com