اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اولین استخر مخصوص نوزادها در جهان+عکس



 

به گزارش افکار نیوز به نقل از روزنه،مدیر این موسسه می‌گوید: ۹ ماه غوطه ور بودن در آب سبب می‌شود تا کودکان به طور مادرزاد از بدو تولد قادر به شنا کردن باشند.

 

شاید این رویداد طبیعی ترین اتفاق عجیب دنیا باشد، نوزادهایی که به تازگی از رحم مادر خود بیرون آمده اند به راحتی در آب شنا می‌کنند. این موضوعی است که یک موسسه خدماتی در لندن از آن استفاده کرده است.

نوزادهای تازه به دنیا آمده به خاطر غوطه ور بودن در محیط آبی در رحم به طور طبیعی کاملا با محیطهای آبی سازگارند.این استخر ویژه برای اولین بار در جهان به طور خاص برای کودکانی که کمتر از شش هفته سن دارند ایجاد شده است.مدیر این موسسه می‌گوید: ۹ ماه غوطه ور بودن در آب سبب می‌شود تا کودکان به طور مادرزاد از بدو تولد قادر به شنا کردن باشند.

وی می‌افزاید بسیاری از والدین کودکان خود را از هفته‌های آغازین به این موسسه می‌آورند تا این هنر مادرازد را به مرور از یاد نبرند. او می‌افزاید زمانی که کودکان به این محیط آورده می‌شوند گویی کاملا آرام میشوند، انگار به جایی بازگشته اند که آرامش را در آن پیش از این تجربه کرده اند. بنا به گفته مدیر این موسسه شنا از اوان نوزادی سبب بهبود و تسریع رشد عضلانی، ذهنی و زبانی و افزایش میل به اجتماعی شدن در کودکان می‌گردد.

این استخر ۱ متر و ۳۰ سانتیمتر عمق دارد و همواره دمای آن در ۳۳ درجه سانتیگراد ثابت اسنوزادان در این استخر می‌آموزند تا پیش از آنکه روی پای خود بایستند و را بروند در آب بخزند و شنا کنند.

این موسسه همچنین یک آتلیه عکاسی مجهز دارد که از کودکان زیر آب عکاسی می‌کند، در ادامه تعدای از عکس‌های زیبای کودکان در این موسسه آورده شده است..../افکار نیوز

 


استخر,استخر ویژه نوزادان

 

 

استخر,استخر ویژه نوزادان

 

 

استخر,استخر ویژه نوزادان


ویدیو مرتبط :
ساخت اولین استخر جهان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بزرگترین استخر جهان (عکس)



بزرگترین استخر جهان (عکس)

بزرگترین استخر جهان در شیلی- 1013 متر طول و گنجایش 250 هزار متر مکعب آب از جمله شاخصه های این استخر است

عصرایران

  استخر,بزرگترین استخر جهان,عکس استخر,اخبار