اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اولتیماتوم پلیس به مجتمع تفریحی ارم


رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با اشاره به افزایش شدید بار ترافیك در آزادراه تهران ـ كرج به دلیل مشكلات ترافیكی مجتمع ورزشی تفریحی ارم گفت: این مجتمع تا پایان هفته جاری مهلت دارد تا رفع مشكلات ترافیكی را آغاز كند. سردار حسین رحیمی روز یكشنبه با اشاره به اینكه فعالیت مجتمع تفریحی ارم كه در آزادراه تهران ـ كرج واقع شده موجب بروز ترافیك‌های بسیار سنگین در این آزادراه شده است، افزود: در صورتی كه مجتمع ارم تا روز پنجشنبه اقدام عاجلی برای رفع مشكلات ترافیكی آن نكند، پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ نسبت به انسداد ورودی‌های این مجتمع از آزادراه تهران ـ كرج اقدام خواهد كرد.


وی با اشاره به اینكه بار ترافیكی آزادراه تهران ـ كرج در روزهای پنجشنبه و جمعه به طور معمول بیش از كشش این آزادراه است، افزود: در فصل تابستان به دلیل افزایش مراجعه شهروندان به مجتمع تفریحی ارم بر این بار ترافیكی افزوده شده و در ساعاتی انسداد كامل را در این آزادراه شاهدیم كه این امر ضمن نارضایتی عمومی موجب درگیر شدن تعداد زیادی از عوامل راهنمایی و رانندگی برای روانسازی ترافیكی این محور شده است.

رییس پلیس راهور تهران با اشاره به این كه در این خصوص بارها به مسوولان مجتمع تذكر داده است و باید ورودی‌های ارم از آزادراه تهران ـ كرج باید بسته شود گفت: متاسفانه تاكنون هیچ اقدام موثری توسط مسوولان مجتمع ارم برای رفع مشكلات ترافیكی آن صورت نگرفته است.

سرهنگ فیروز گودرزی‌مهر، رییس پلیس بزرگراه‌های تهران نیز با اشاره به ارسال نامه‌ای به مدیرعامل مجتمع ورزشی تفریحی ارم به ایسنا گفت: متاسفانه نابسامانی ترافیكی در این مجتمع موجب بروز ترافیك‌های بسیار سنگین در هر دو لاین آزادراه تهران ـ كرج شده است، لذا از مدیریت این مجتمع خواسته‌ایم تا در اسرع وقت نسبت به رفع مشكلات ترافیكی موجود اقدام كند.

وی با اشاره به این كه پلیس راه‌حل‌های لازم برای كاهش مشكلات ترافیكی مجتمع ارم را به مسوولان آن اعلام كرده است افزود: مدیریت این مجتمع باید ضمن جمع‌آوری گیت‌های ورودی نسبت به ایجاد دسترسی‌های لازم به مجتمع از شرق از طریق اتئوبان شهید باكری و ستاری و از غرب از طریق استادیوم آزادی اقدام كند.

رییس پلیس بزرگراه‌های تهران تصریح كرد: در عین حال باید تمامی ورودی‌ها و خروجی‌های مجتمع ارم به آزادراه تهران ـ كرج مسدود شود چرا كه این آزادراه توان بار اضافه را خصوصا در روزهای پنجشنبه و جمعه ندارد.

منبع: جهان نیوز


ویدیو مرتبط :
اردوی علمی تفریحی باغ وحش پارک ارم – پایه سوم

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

"جت کپسول" هم تاکسی است، هم قایق تفریحی، هم قایق پلیس و قایق نظامی



"جت کپسول" هم تاکسی است، هم قایق تفریحی، هم قایق پلیس و قایق نظامی

اخیرا قایق ویژه ای به طول 24 فوت طراحی و ساخته شده که قابلیتهای تفریحی و نظامی فراوانی داشته و به قیمت حداقل 126 هزار پوند به فروش می رسد.

 "جت کپسول" که نام کمپانی سازنده مستقر در ناپل ایتالیا نیز هست، در شوی 2013 موناکو به نمایش گذاشته شده و مورد استقبال فراوان نیز واقع شد.

7.5 متر طول، 3.5 متر عرض با طراحی فوق العاده را برای قایق جت کول در نظر گرفته اند و اگر کسی مدل ویژه آن را سفارش دهد باید 214 هزار پوند بپردازد.

کمپانی به مشتریان اجازه می دهد تا رنگ و برخی ویژگی های داخلی قایق را مانند مبلمان داخلی و جنس وسایل داخل قایق قبل از ساخت، سفارش دهند.

مهندسانی که در "جت کپسول" کار می کنند، قبلا در صنایع اتومبیل سازی کار می کردند و حالا قایق های مدرن تولید می کنند.

حداکثر سرعت قایق 35 گره دریایی با 740 اسب بخار تولید قدرت است.جنس بدنه قایق از فیبر کربن با کیفیت بالاست.

تغییر کاربری قایق از تفریحی به نظامی نیز توسط تیم 30 نفره مهندسان در کارخانه خومه ناپل ساخته می شود.

 

قایق تفریحی لوکس

 

قایق تفریحی لوکس

 

قایق تفریحی لوکس

 

قایق تفریحی لوکس

 

قایق تفریحی لوکس

 

قایق تفریحی لوکس

 

قایق تفریحی لوکس

 

قایق تفریحی لوکس

 

قایق تفریحی لوکس

 

قایق تفریحی لوکس

 

قایق تفریحی لوکس

/دیلی میل/خبرآنلاین