اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اورژانس کشور: حوادث آخرین روز تعطیلات ۱۶۰ کشته بر جا گذاشت



اورژانس کشور: حوادث آخرین روز تعطیلات ۱۶۰ کشته بر جا گذاشت

اورژانس کشور اعلام کرد: حوادث آخرین روز تعطیلات در سراسر کشور اعم از حوادث ترافیکی و غیر ترافیکی ۱۶۰ کشته بر جا گذشته که ۲۶ مورد آن مربوط به تصادفات رانندگی است.

حوادث نوروز - به گزارش فارس، مرکز حوادث و فوریتهای پزشکی کشور طی گزارشی اعلام کرد: اورژانس کشور از اولین روز تعطیلات در مجموع 180 هزار و 361 مأموریت را برای نجات مردم انجام داد که از این تعداد 7 هزار و 170 مأموریت در آخرین روز تعطیلات یعنی 16فروردین انجام شد.

بر اساس این گزارش از مجموع مأموریتهای روز گذشته 1425 مورد مربوط به تصادفات رانندگی و 5 هزار و 745 مورد مربوط به بیماریها و مصدومیتهای غیر ترافیکی است.

1172 مصدوم ترافیکی روز گذشته و 2480 نفر از مصدومان و بیماران غیر تصادفی به بیمارستان ارجاع شدند، 2610 نفر از بیماران غیر تصادفی و 248مصدوم تصادفات نیر در محل به صورت سرپایی درمان شدند.

حوادث ترافیکی و تصادفات روز گذشته 26 کشته داشت و 134 نفر از بیماران و مصدومان حوادث غیر تصادفی نیز روز گذشته جان خود را از دست دادند./فارس

 

 


ویدیو مرتبط :
آخرین آمار کشته هاى تصادف های تعطیلات سال جدید در ایران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

هزار و 866 کشته و مجروح در حوادث رانندگی 12 روز گذشته



 

 

 

هزار و 866 کشته و مجروح در حوادث رانندگی 12 روز گذشته

 

در پی حوادث رانندگی نوروزی در کشور از تاریخ 25 اسفند 89 تا صبح روز7 فروردین سال جدید ، در اثر حوادث رانندگی 195 نفر کشته و دو هزار و 671 نفر نیز مجروح شدند.

به گزارش مهر، از آغاز طرح ملی امداد و نجات نوروزی سال 90 ، طی 12 روز گذشته یک هزار و 155مورد عملیات امداد و نجات توسط امدادگران جمعیت هلال احمر در سراسر کشور انجام شده‌ که یک هزار و 186 مورد خانوار و چهار هزار و 147 نفر آسیب دیدند.

امدادگران جمعیت هلال احمر با آغاز طرح ملی امداد و نجات نوروزی که در سراسر جاده‌ها و محورهای مواصلاتی کشور آغاز شد تا صبح امروز 7 فروردین ماه سه هزار و952  نفر را که بر اثر حوادث مختلف دچار مشکل شده بودند نجات دادند.

همچنین در این مدت یک هزار و 292 نفر آسیب‌دیده به صورت سرپایی تحت مداوای امدادگران هلال احمر قرار گرفتند و یک هزار و 372 مصدوم نیز برای درمان‌ به مراکز درمانی منتقل شدند.

در طرح ملی امداد و نجات نوروزی هلال احمر در سال 90 که تا پایان تعطیلات نوروزی ادامه دارد تاکنون دو هزار و 505 نفر از افراد درمانده و بی‌سرپناه که بر اثر حوادث رانندگی در جاده‌ها دچار مشکل شده بودند اسکان اضطراری یافتند و بین این افراد نیز یک هزار و 283 بسته غذایی و یک هزار و 714 بسته اقلام زیستی توزیع شد.

آمار نیروهای امدادی داوطلب جمعیت هلال احمر از آغاز طرح ملی امداد و نجات نوروزی سال 90 تاکنون بیش از 45 هزار و 212 نفر روز بوده است...../تحلیل:عصرایران