اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اورانگوتان سیگاری مجبور به ترك شد!



اورانگوتان سیگاری مجبور به ترك شد

مسئولان باغ وحشی در مالزی دادن سیگار به اورانگوتان را ممنوع كردند.بازدیدكنندگان باغ وحش به این اورانگوتان كه «شرلی» نام دارد سیگار می دادند.

احمد مسئول باغ وحش گفت كه شرلی به تقلید از افرادی كه پیرامون او هستند و سیگار می كشند، به این كار عادت كرده است.

بازدیدكنندگان باغ وحش بدون توجه به هشدارهای داده شده، سیگار روشن را داخل قفس این اورانگوتان می انداختند.

به گزارش آسوشیتدپرس به نظر نمی آید: شرلی به سیگار كشیدن اعتیاد پیدا كرده باشد./خبرگزاری ایسنا


ویدیو مرتبط :
ترك _و اقوام ترك

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اورانگوتان سیگاری، سیگار را ترک می کند


توری، اورانگوتان سیگاری مدتی از محیط باغ وحش دور نگه داشته می شود تا بتواند سیگار را ترک کند.

صبح بخیر: توری، اورانگوتان سیگاری مدتی از محیط باغ وحش دور نگه داشته می شود تا بتواند سیگار را ترک کند. این اورانگوتان که در یکی از باغ وحش های اندونزی زندگی می کند، 15 سال سن دارد و کشیدن سیگار را  از 5 سالگی شروع کرده است.



به گزارش صبح بخیر، بازدیدکنندگان هر روز سیگارهایی را به داخل قفس توری می اندازند تا هنگام کشیدن سیگار از او عکس بگیرند. حالا مسئولین باغ وحش تصمیم دارند این حیوان را مدتی از محیط باغ وحش دور نگه دارند و به یک جزیره کوچک منتقل کنند تا بتواند سیگار را ترک کند.

اخیرا باغ وحش اندونزی شاهد مرگ یک زرافه بود که به دلیل بلعیدن زباله هایی که به داخل قفسش پرتاب می شد مرده بود. حالا 4 اورانگوتانی که در این باغ وحش زندگی می کنند نیز در معرض خطر انقراض قرارگرفته اند. جالب است بدانید که تقریبا یک سوم اهالی اندونزی سیگاری هستند، که 60 درصد آن را مردان تشکیل می دهند.