اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اوباما عید قربان را به مسلمانان تبریک گفت



پیام تبریک عید قربان باراک اوباما

اوباما عید قربان را به مسلمانان تبریک گفت

باراک اوباما عید قربان را به تمامی مسلمانان جهان تبریک گفت و برای آنها آرزوی انجام مراسم حجی بی‌خطر و همراه با سعادت را آرزو کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه خبری ورد بولتن، باراک اوباما، رئیس‌جمهوری آمریکا در پیامی اعلام کرد: در حالی که کشورهای همسایه و دوستان مسلمانان ما برای مراسم عید گردهم می‌آیند، مسلمانان آمریکا نیز در میان سه میلیون تن از حجاج هستند که در متنوع‌ترین و بزرگترین گردهمایی در دنیا حضور دارند که این مساله یادآور ریشه مشترک تمامی ادیان ابراهیمی است.

رئیس جمهوری آمریکا افزود: مسلمانان برای بزرگداشت مراسم عید قربان به افراد گرسنه، بیمار و کسانی که درگیر جنگ هستند، یاری می‌رسانند.

وی ادامه داد: خدمات آنها نمونه‌ای برجسته از نقش مثبتی است که ایمان می‌تواند در ترغیب جوامع برای همکاری به منظور پرداختن به مشکلات ایفا کند. ما به نیابت از مردم آمریکا گرم‌ترین تبریک را برای موسم عید اعلام می‌کنیم.

اوباما در آخر گفت: عید مبارک و حج مقبول!

/ایسنا

 


ویدیو مرتبط :
فیتیله- 1393/07/13 عید قربان - 04- تبریک عید

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اوباما عید فطر را به مسلمانان تبریک گفت


ریاست جمهوری آمریکا و همسرش در بیانیه‌ای عید فطر را به تمامی مسلمانان جهان تبریک گفت.

باشگاه خبرنگاران جوان: ریاست جمهوری آمریکا و همسرش در بیانیه‌ای عید فطر را به تمامی مسلمانان جهان تبریک گفت.

اسکای نیوز گزارش داد؛ "باراک و میشل اوباما" در بیانیه‌ای با تبریک عید فطر به تمامی مسلمانان آمریکا و جهان، تاکید کردند: ماه رمضان زمانی برای روزه گرفتن، تفکر و تجدید روحیه است.

رئیس جمهوری آمریکا در بیانیه خود تاکید کرد: عید فطر به ما دستاوردهای زیاد مسلمانان آمریکایی را در همبستگی ملت و تقویت ریشه‌های دمکراسی یادآور می‌شود.

وی افزود: این اقدامات همان چیزی است که ما را در کنار پیروان تمامی ادیان در آمریکا و تمامی کشورهای جهان قرار می‌دهد.