اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اوباما خطاب به ترامپ: ریاست جمهوری یک برنامه سرگرم کننده تلویزیونی نیست!



 اخبار بین الملل ,خبرهای بین الملل ,رئیس جمهوری آمریکا

 رئیس جمهوری آمریکا بار دیگر درباره رقابت انتخاباتی 2016 هشدار داد.

رییس جمهوری آمریکا هشدار داد، رقابت ریاست جمهوری 2016 یک برنامه سرگرم کننده تلویزیونی نیست و خواستار بررسی دقیق سوابق دونالد ترامپ، نامزد پیشروی جمهوری خواهان شد.

به گزارش ایسنا، خبرگزاری فرانسه، این درخواست برای بررسی دقیق سوابق دونالد ترامپ از سوی باراک اوباما، رییس جمهوری آمریکا درحالی مطرح شده که این میلیاردر آمریکایی به دنبال صف آرایی جمهوری خواهان جداافتاده برای حمایت از خودش است.

اوباما در پاسخ به سوالاتی درباره نامزدی ترامپ و ایجاد اختلاف در میان جمهوری خواهان گفت: ما در برهه‌ای سخت و دشوار هستیم. این یک شغل جدی است. این یک برنامه سرگرمی نیست. سوابق هر کدام از کاندیداها و نامزدهای انتخاباتی باید به دقت مورد بررسی قرار گیرند.

وی ادامه داد: ترامپ دارای سوابق دیرینه و طولانی است که باید مورد بررسی قرار گیرد. به نظرم بررسی اینکه او در گذشته چه‌ها گفته بسیار مهم است.

ابراز نگرانی بابت نامزدی ترامپ یک روز پس از آن مطرح شد که پال رایان، رییس مجلس نمایندگان آمریکا از حمایت از ترامپ امتناع کرد و گفت: ترامپ باید برای پیروزی کارهای زیادی انجام دهد.

تعداد زیادی از رهبران ارشد در حزب جمهوری خواه چون جورج بوش پدر و جورج بوش پسر از حمایت قاطع از ترامپ امتناع کرده‌اند.

 


ویدیو مرتبط :
‫ریاست جمهوری ترامپ چالشی برای اروپا‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

برنامه اصلاح طلبان برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری/ عربستان بیش از این پایش را از گلیمش دراز نکند



برنامه اصلاح طلبان برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری/ عربستان بیش از این پایش را از گلیمش دراز نکند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

نماینده مردم سمنان در نطق پیش از دستور خود گفت: به عربستان گوشزد می‌کنم که بیش از پایش را از گلیمش دراز نکند و در بحث تحریک دولت امارات تلاش نداشته باشد.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان این که عربستان امارات را برای مواضع ضد ایرانی تحریک می‌کند اظهار داشت: امارات جایگاهی ندارد که بخواهد در مورد خاک کشور ما ادعا داشته باشد.

کواکبیان به حضور اصلاح‌طلبان در انتخابات اشاره کرد و گفت: انشاءالله اصلاح‌طلبان برنامه‌ریزی دقیقی برای انتخابات ریاست جمهوری داشته باشند همانطور که علی‌رغم همه محدودیت‌ها در این انتخابات حضور پیدا کردند/انتخاب