اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

انگیزه ۳ جنایت در تجریش مشخص شد



تحقیقات کارآگاهان آگاهی برای رازگشایی از جنایت مرموزی که هفته گذشته در تجریش رخ داد و در آن پسر ۷ ساله‌ای همراه با مادر و مادربزرگش به قتل رسیدند، نشان داد یکی از دوستان خانوادگی آنها عامل این جنایت است.

اخبار,اخبارحوادث, جنایت

به گزارش همشهری، متهم به قتل كه ساعتی بعد در محل ارتكاب جرم دستگیر شده بود 3روز بعد از آغاز بازجویی‌ها اعتراف كرد به‌دلیل افكار شیطانی كه به سراغش آمده بود دست به این جنایت زده است.ظهر روز دوشنبه گذشته به مركز فرماندهی آتش‌نشانی خبر رسید 2واحد از آپارتمانی در طبقه اول ساختمانی در خیابان گلابدره در شمال پایتخت طعمه حریق شده است.

زمانی كه آتش‌نشانان به محل حادثه رسیدند دقایقی از شروع آتش‌سوزی می‌گذشت و تحقیق از همسایه‌ها نشان می‌داد این حریق به‌دلیل انفجار گاز شهری رخ داده است. هرچند هنگام وقوع حادثه دست‌كم 2زن در این 2واحد مسكونی بودند اما هیچ‌كس از سرنوشت آنها اطلاعی نداشت. این دو نفر زن جوانی به نام مینا و مادرشوهرش حلیمه بودند كه هركدام در خانه‌هایشان بودند اما بعد از انفجار معلوم نبود چه بلایی سرشان آمده است.

با آغاز عملیات اطفای حریق آتش‌نشانان خیلی زود به پاسخ این پرسش رسیدند و با 3جسد روبه‌رو شدند. اولی متعلق به حلیمه بود كه جنازه‌اش كنار نوه 7ساله‌اش علیرضا افتاده بود. بررسی‌های اولیه نشان می‌داد این 2نفر بر اثر اصابت ضربات چاقو به قتل رسیده‌اند. در واحد مسكونی روبه‌رو نیز جنازه مینا در یكی از اتاق‌ها افتاده بود و شواهد نشان می‌داد او نیز قبل از انفجار به قتل رسیده است. در چنین شرایطی این جنایت به حسین‌پور، بازپرس دادسرای امور جنایی گزارش شد و وی دقایقی بعد برای رازگشایی این جنایت خود را به محل رساند.

دستگیری مظنون
هرچند هنوز عملیات آتش‌نشانان ادامه داشت اما از همان لحظه تجسس‌های كارآگاهان آغاز شد. در این میان مرد جوانی كه خودش را از نزدیكان خانواده مقتولان معرفی می‌كرد وارد محل حادثه شده بود و تلاش می‌كرد صحنه جنایت را به هم بزند. او مدام به آثار به جا مانده دست می‌زد و قصد داشت مأموران را گمراه كند. همین رفتار باعث شد بازپرس جنایی به وی مظنون شده و حكم جلب وی را صادر كند. به این ترتیب اجساد قربانیان به پزشكی قانونی و تنها مظنون پرونده به بازداشتگاه پلیس آگاهی منتقل شد.

با گذشت 3روز از وقوع این جنایت هولناك تنها مظنون پرونده اعتراف كرد همسر، فرزند و مادر دوستش را او به قتل رسانده است. وی گفت: من اهل همان محله هستم اما از چند سال قبل به محله دیگری رفتم. با این حال من با برخی دوستانم ارتباط را حفظ كرده و با آنها رفت‌وآمد خانوادگی داشتم. روز حادثه برای دیدن یكی از همان دوستان قدیمی‌ام به خانه آنها رفتم اما او نبود و همسرش تا رسیدن شوهرش من را به داخل خانه دعوت كرد.

او از من پذیرایی كرد و برایم چای آورد و همان موقع بود كه وسوسه‌های شیطانی به سراغم آمد و نقشه سیاهی كشیدم. می‌خواستم نقشه‌ام را اجرا كنم اما زن جوان شروع به داد و فریاد كرد و می‌خواست مرا از خانه بیرون كند. من هر چه تلاش كردم نتوانستم او را ساكت كنم و در یك لحظه سیمی به دور گلویش انداختم و او را خفه كردم.

دست و پایم را گم كرده بودم و می‌خواستم زودتر از آنجا فرار كنم اما وقتی از در خارج شدم مادر دوستم كه خانه‌اش در واحد روبه‌رویی بود مرا دید و به خانه‌اش دعوت كرد تا موقع رسیدن پسرش در خانه‌اش بمانم. چند دقیقه در خانه او بودم تا اینكه او به من مشكوك شد و می‌خواست به خانه پسرش برود اما چون می‌دانستم با دیدن جسد عروسش به من مشكوك می‌شود پیش از خارج شدن از خانه گلدانی برداشتم و به سرش كوبیدم و در ادامه با چند ضربه چاقو او را به قتل رساندم.

متهم به قتل درباره چگونگی ارتكاب سومین جنایت گفت: می‌خواستم هر چه زودتر از آنجا فرار كنم اما صدای زنگ خانه آمد. در را كه باز كردم دیدم پسر خردسال دوستم پشت در است. در را باز كردم و وقتی او جنازه مادربزرگش را دید مجبور شدم برای اینكه پسربچه مرا به پلیس لو ندهد او را هم با چاقو به قتل برسانم.

بعد از آن بود كه به فكر از بین بردن آثار جرم افتادم. به همین دلیل شیلنگ گاز خانه را بریدم تا خانه منفجر شود. بعد از این كار از آنجا فرار كردم و چند دقیقه بعد خانه منفجر شد. من هنوز در آن نزدیكی بودم و می‌خواستم بدانم چه اتفاقی می‌افتد. دقایقی بعد آتش‌نشانان خود را به آنجا رساندند و مأموران كلانتری هم آمدند. من هم خودم را از نزدیكان صاحبخانه معرفی كردم و وارد آنجا شدم. می‌خواستم اگر آثاری از من باقی مانده از بین ببرم اما بازپرس جنایی به من مشكوك شد و حكم جلبم را صادر كرد.

براساس این گزارش، هم‌اكنون این متهم در بازداشت به سر می‌برد و تحقیقات از او ادامه دارد.


 اخبار حوادث  - همشهری 
 


ویدیو مرتبط :
انگیزه نامه فارسی انگیزه نامه تحصیلی برای کانادا دانلود نمونه انگیزه نا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

خودکشی پس از قتل عام خانواده/پلیس: انگیزه جنایت هنوز مشخص نیست + تصاویر



مردی اهل کارولینای آمریکا پس از کشتن اعضای خانواده اش دست به خود کشی زد .

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان ،مردی اهل کارولینای آمریکا  پس از کشتن اعضای خانواده اش دست به خود کشی زد .

پلیس کارولینا پس از تماسی که از طرف یکی از دوستان این خانواده قربانی دریافت کرد خود را به محل حادثه که منزلی واقع در راک هیل بود رساند .

اخبار,اخبارحوادث,قتل  عام خانوادگی

براساس گزارش پلیس این خانم که برای تعطیلات روز استقلال " امریکا " به دیدن خانواده قربانی آمد و برای شام در شب یکشنبه دعوت بود وقتی به آنجا می رسد، (چند دقیقه بعد از تیراندازی) متوجه می شود که هیچ کدام از اعضای خانواده تلفن را جواب نمی دهد و با پلیس تماس می گیرد .

بر اساس تحقیقات گسترده تر پلیس پدر خانواده آقای " راندی مور " 51 ساله ابتدا به همسر خود خانم " آنامور " 50 ساله شلیک کرده و سپس بیرون از خانه رفته و به پسرش " جیسن لاکامی " 31 ساله که به اتفاق نامزدش خانم " لورا یانگ " 31 ساله بر روی نیمکت نشسته بودند شلیک کرده و سپس به داخل برگشته و خود را نیز کشت .

اخبار,اخبارحوادث,قتل  عام خانوادگی

این تیر اندازی ها به وسیله هفت تیر صورت گرفت که خانم " آنا " در سال 2010  خریداری کرد چرا که آقای " مور " به علت سو سابقه در مورد مواد مخدر و کلاهبرداری از بانک قادر به خرید اسلحه نبود .

آقای " مور " چندین بار برای رفتارهای خشونت آمیز جرم هایی نظیر کلاهبرداری از بانک و استعمال مواد مخدر دستگیر شده بود .


 اخبار حوادث  -  باشگاه  خبر  نگاران