اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

انهدام باند سرقت از سایت شركت مخابرات و ایرانسل



 

انهدام باند سرقت از سایت شركت مخابرات و ایرانسل

 

 

باند سه نفره ای که اقدام به سرقت از سایتهای شرکت مخابرات و ایرانسل در کرمانشاه می كردند، متلاشی شد. سردار كشوری، فرمانده انتظامی استان کرمانشاه درباره اقرار متهمان به ۱۳ فقره سرقت از سایتهای مخابراتی گفت: در پی گزارش شرکتهای مخابرات و ایرانسل مبنی بر سرقتهای متعدد از این سایتها در نقاط مختلف و شهر کرمانشاه، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

کشوری اضافه کرد: ماموران تجسس کلانتری ۱۵ پس از انجام فعالیتهای اطلاعاتی و مراقبتهای ویژه، سه نفر را حین سرقت از سایت مخابراتی شهرک بعثت دستگیر كردند.

وی گفت: متهمان در بازجویی های فنی به ۱۳ فقره سرقت از سایتهای مختلف اقرار كرده اند.

كشوری افزود: در این رابطه یک مالخر که اقدام به خرید اموال مسروقه از متهمان می كرد با راهنمایهای متهمان دستگیر شد. ارزش اموال مسروقه ۵۵۴ میلیون ریال است.

فرمانده انتظامی کرمانشاه تصریح کرد : متهمی که به اتهام سرقت سیم برق توسط ماموران کلانتری ۱۷ دستگیر شده بود برای بازجویی های فنی و تخصصی تحویل کارکنان شعبه سرقت پلیس آگاهی شد. متهم پس از بازجویی علاوه بر سرقت به ۵ فقره سرقت سیم برق اقرار کرد.

کشوری گفت : ارزش اموال مسروقه ۴۰ میلیون ریال بود.... / خبرگزارى ایسنا



ویدیو مرتبط :
انهدام باند مخوف سرقت مسلحانه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

انهدام باند سرقت پسته در رفسنجان



 

انهدام باند سرقت پسته در رفسنجان

 

عضو باندی كه ۶ تن پسته را از انبارهای رفسنجان سرقت كرده بودند، دستگیر شدند.اعضای این باند با شناسایی انبارهای پسته، نیمه شب ها گونی های پسته را سرقت می كردند كه پس از انهدام این شبكه ۶ تن از پسته های مسروقه از مخفیگاه ۳ مالخر كشف و توقیف شد.

سرهنگ رضایی، فرمانده انتظامی رفسنجان در این باره گفت: در پی چند فقره شكایت از سوی باغداران بخش نوق در رفسنجان مبنی بر سرقت پسته هایشان از انبار، موضوع در دستور كار ماموران قرار گرفت و ماموران با حضور در محل سرقت، متوجه شدند سارقان با شناسایی محل انبار پسته باغداران، نیمه شب وارد محل شده و ۶ تن پسته را سرقت كرده اند.

رئیس پلیس رفسنجان افزود: پس از جمع بندی اطلاعات جست وجو برای دستگیری سارقان آغاز و در پی تحقیقات میدانی یكی از آنها دستگیر شد.

با انتقال متهم به پلیس آگاهی وی ابتدا منكر سرقت شد اما پس از مشاهده دلایل و مدارك زبان به اعتراف گشود و گفت: با همدستی ۵ نفر دیگر یك باند سرقت تشكیل دادیم و پس از شناسایی محل انبار پسته ها، نیمه شب ها به صورت گروهی پسته ها را سرقت می كردیم.

سرهنگ رضایی اضافه كرد: پس از اعترافات متهم، ۵ عضو دیگر این باند نیز دستگیر شدند كه با اعتراف آنها به سرقت ۶۰۰۰ كیلو پسته و فروش آن به ۳ خریدار اموال مسروقه این ۳ مالخر نیز دستگیر شدند.

با تكمیل پرونده، اعضای این باند با قرار قانونی روانه زندان شدند.... / جام جم آنلاین