اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

انهدام باند سارقان مغازه ها در اصفهان



 

  اعضای باندی كه از مغازه های سطح شهر اصفهان سرقت می كردند، توسط پلیس این شهرستان شناسایی و دستگیر شدند.

اعضای باندی كه از مغازه های سطح شهر اصفهان سرقت می كردند، توسط پلیس این شهرستان شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ محسن عقیلی فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان با اعلام این مطلب اظهار كرد: در پی وقوع یك فقره سرقت از یكی از مغازه های سطح شهر اصفهان، موضوع به صورت ویژه در دستور كار ماموران كلانتری ۱۲ این فرماندهی قرار گرفت.

وی اذعان كرد: ماموران با تحقیقات گسترده موفق شدند خریدار اموال مسروقه را شناسایی و در بازرسی از مغازه وی، اموال مسروقه به ارزش تقریبی ۲۰۰ میلیون ریال را كشف و ضبط كنند.

این مقام مسوول بیان كرد: در بازجویی از مالخر دستگیر شده، مشخص شد ۳ نفر ناشناس اموال مسروقه را به وی فروخته اند و برای وصول پول روزهای آینده به مغازه اش مراجعه می كنند.

وی گفت: با تعقیب و مراقبت های شبانه روزی ماموران هر سه سارق به نام های محمد، فرهاد و رضا كه دارای چندین فقره سابقه كیفری بودند، دستگیر شدند.... / جام جم آنلاین



ویدیو مرتبط :
انهدام باند سارقان اینترنتی در مازندران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

انهدام بزرگترین باند تهیه و قاچاق سوخت در اصفهان



 

انهدام بزرگترین باند تهیه و قاچاق سوخت در اصفهان

 

رییس پلیس آگاهی استان اصفهان گفت: بزرگترین باند تهیه و قاچاق سوخت از استان در پنج سال گذشته توسط پلیس منهدم شد.

سرهنگ حسین حسین زاده در جمع خبرنگاران با اشاره به شروع سال تحصیلی، اظهار کرد: شروع سال تحصیلی حرکت بزرگ اجتماعی است که ممکن است آسیبها و تهدیداتی را در اثر بی احتیاطی در پی داشته باشد.

وی با اشاره به حادثه آدم ربایی در ۱۴ مهر ماه سال گذشته، افزود: دو برادر با عنوان راننده آژانس اقدام به آدم ربایی دختر ۹ ساله ای کرده و از خانواده دختر تقاضای ۵۰ میلیون تومان پول کردند که پلیس آگاهی استان در ظرف ۱۲ ساعت، آدم ربایان را شناسایی کرد.

رییس پلیس آگاهی استان اصفهان تصریح کرد: به منظور پیشگیری از وقوع جرم، تخلفات و جلوگیری از آسیب ها و رفع تهدیدات در سال تحصیلی، پلیس به خانواده ها توصیه می کند تنها روزهای ابتدایی سال تحصیلی، حساس نباشند و در طول سال نسبت به رفت و آمد فرزندان خود توجه کنند.

حسین زاده ادامه داد: در صورتی که دانش آموزان از سرویس استفاده می کنند، خانواده ها توجه داشته باشند سرویس ها از موسساتی باشند که توسط اتحادیه مربوطه و پلیس احراز صلاحیت شده باشند.

وی خاطر نشان کرد: خانواده ها حتما رانندگان سرویس ها را بشناسند و با تیپ و قیافه ظاهری، صدا و رفتار راننده آشنا باشند.

رییس پلیس آگاهی استان اصفهان با بیان اینکه دانش آموزان در مقاطع پایین به شدت از افراد دیگر الگوپذیر هستند، اضافه کرد: خانواده ها باید به فرزندان خود آموزش دهند در صورتی که رانندگان سرویس ها سیگار مصرف می کنند و یا دارای رفتارهای ناشایست هستند، به مربیان آموزشی و خانواده ها اطلاع دهند.

حسین زاده با بیان اینکه پلیس اشراف کاملی نسبت به حمل و نقل و جابه جایی مسافران دارد، اظهار کرد: پلیس راهور استان به شدت این موضوع را کنترل می کند، به طوری که احراز صلاحیت رانندگان را در دستور کار قرار داده است.

وی با بیان اینکه پلیس در حاشیه مدارس و نقاطی که قبلا دارای سابقه وقوع جرم بوده است، حضور دارد، بیان کرد: تمام پاسگاه ها و کلانتری ها طرح ویژه مدارس را اجرا خواهند کرد.

رییس پلیس آگاهی استان اصفهان در ادامه گفت: بزرگترین باند توزیع و تهیه قاچاق سوخت در استان توسط کارآگاهان اداره مبارزه با قاچاق پلیس آگاهی استان متلاشی شد.

حسین زاده بیان کرد: پلیس بیش از ۹۰۰ هزار لیتر سوخت گازوئیل، شش دستگاه تانکر و کشنده، یک جایگاه عرضه مواد سوختی و چند باغ و چهار دیواری که به منظور ذخیره سوخت استفاده می شد را به همراه هفت نفر متهم توقیف، دستگیر و بازداشت کرد.

وی افزود: این متهمان به جمع آوری سوخت به شیوه و شگرد خاصی اقدام كرده و با انتقال به مرزهای شرقی کشور با اسناد جعلی به کشور افغانستان قاچاق می کردند.

رییس پلیس آگاهی استان اصفهان با بیان اینکه مجرمان برای ادامه تحقیقات در اختیار پلیس آگاهی قرار گرفته اند، یادآور شد: در پنج سال گذشته این باند بزرگترین باند تهیه و قاچاق سوخت از استان اصفهان بوده است.

حسین زاده ادامه داد: افرادی که خطوط قرمز را در مسایل شرعی نادیده می گیرند و ارتباط های غیر متعارف و غیر شرعی برقرار می کنند، دچار مشکل می شوند، چراکه تجربه نشان داده است این ارتباطات منجر به نزاع و درگیری، قتل، اعتیاد، نابسامانی در خانواده ها و ... می شود.

وی افزود: عوامل انتظامی شهرستان برخوار و دولت آباد چند روز پیش در حاشیه شهر با جسد مجهول الهویه ای که با ضربات چاقو کشته شده بود، برخورد کردند که به دلیل ضایعات و جراحات وارده و گذشت زمان با استفاده از روشهای جدید به سختی توسط کارکنان تشخیص هویت شناسایی شد.

رییس پلیس آگاهی استان اصفهان اضافه کرد: در ادامه تحقیقات مشخص شد که فرد مقتول با دختر ۲۳ ساله ای ارتباط نامشروع داشته است و زمانی که پدر دختر از این ارتباط آگاه می شود مبادرت به قتل مرد ۳۳ با چاقو می کند.

حسین زاده گفت: با تلاش اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی اصفهان باند سارقان مسلح مسافر برنما نیز منهدم شد.

وی اظهارکرد: مردادماه سال جاری با مراجعه دو تن از همشهریان، پلیس از جریان وقوع دو سرقت مسلحانه وجه نقد توسط چهار نفر از سرنشینان یک خودرو که با شیشه های تیره اقدام به جابجایی مسافر می کردند، مطلع شد.

رییس پلیس آگاهی استان اصفهان افزود: مالباختگان هنگامی که جهت طی مسیر، سوار این خودور به ظاهر مسافر بر شخصی شده بودند با چهار نفر مسلح به سلاح های سرد و گرم مواجه می شوند.

حسین زاده تصریح کرد: سارقان پس از سرقت وجوه نقد و اموال با ارزش مسافران آنها را در نقطه ای از شهر پیاده و متواری می شدند.

وی ادامه داد: پلیس آگاهی اصفهان بااین اطلاعات، اقدام به شناسایی سارقان کرده است..... / گزارش : خبرگزارى ایسنا