اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

انفجار مواد محترقه 5 انگشت جوانی را از او گرفت



مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی آذربایجان‌شرقی گفت: به دنبال انفجار مواد محترقه در دست جوان 32 ساله تبریزی، هر پنج انگشت یک دستش دچار قطع شدگی شد.

به گزارش ایسنا ، حبیب حسینقلی‌زاده امروز اظهار داشت: به دنبال اعلام گزارشی مبنی بر قطعی انگشت در یکه دکان تبریز, به اپراتوری اورژانس 115، پایگاه 218 فوریتهای پزشکی به محل حادثه اعزام شد.

وی در ادامه گفت: تکنسین‌های اعزامی با بررسی وضیعت این جوان 32 ساله، از قطع شدن هر پنج انگشت و له شدگی دست چپ این فرد خبر دادند و مصدوم را پس از انجام اقدامات پیش بیمارستانی به بیمارستان شهدا انتقال دادند.

مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی آذربایجان شرقی گفت: مواد محترقه و آتش زا امکان بروز صدمات جدی و نقصی عضو را برای جوانان دارد و جدا ازاین تلفات، صدای ناهنجار این قبیل مواد باعث مشکلات عصبی و قلبی برای بیماران می‌گردد.

 اخبار حوادث  - ایسنا


ویدیو مرتبط :
انفجار مهیب در کارخانه مواد محترقه!!!!!!!!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

(تصاویر) انفجار پراید حامل مواد محترقه




اخبار حوادث - (تصاویر) انفجار پراید حامل مواد محترقه

 یک دستگاه پراید حامل ترقه‌های دست‌ساز در مشهد منفجر شد. سرنشینان این خودرو، دو مرد جوان بودند که به دلیل سوختگی شدید به بیمارستان منتقل شدند.

اخبار,اخبار حوادث, آتش‌بازی چهارشنبه آخر سال

 

اخبار,اخبار حوادث, آتش‌بازی چهارشنبه آخر سال

 

اخبار,اخبار حوادث, آتش‌بازی چهارشنبه آخر سال

 

اخبار,اخبار حوادث, آتش‌بازی چهارشنبه آخر سال

اخبار حوادث - ایسنا