اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

انفجار ترقه در دهان یک کودک 3 ساله


کودکی سه ساله با تصور اینکه شکلاتی را از زمین برداشته است آن را در دهانش گذاشت اما لحظاتی بعد این شکلات منفجر شد.

خبرگزاری مهر: کودکی سه ساله با تصور اینکه شکلاتی را از زمین برداشته است آن را در دهانش گذاشت اما لحظاتی بعد این شکلات منفجر شد.

محمدپارسا کودک سه ساله همدانی در مراسم چهارشنبه آخر سال با تصور اینکه شکلاتی را از روی زمین برداشته است آن را در دهانش گذاشت اما لحظاتی بعد این مواد منفجره در دهان وی منفجر و باعث مجروح شدن وی از ناحیه لب و دهان شد.

 این کودک بلافاصله به بیمارستان منتقل شد و مورد مداوا قرار گرفت.


ویدیو مرتبط :
قدرت انفجار ترقه !!!!!!!!!!!این ترقه بود یا نارنجك !!!!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کودک ۱۱ ساله ای که ۵۰ ساله به نظر می رسد!



 

کودک ۱۱ ساله ای که ۵۰ ساله به نظر می رسد!

 

یک کودک انگلیسی که از یک گونه نادر سندروم پیری در کودکی (پروجریا) رنج می برد در حالی که تنها ۱۱ سال دارد شبیه به یک مرد بالای ۵۰ سال به نظر می رسد.

 

این کودک ۱۱ ساله که "هری کراوتر" نام دارد در میرفیلد یورکشایر زندگی می کند.

 

وی همانند کودکان همسن خود دوچرخه سواری کرده و با اسکیتبورد بازی می کند، از درخت بالا می رود و شنا می کند اما پنج برابر سریعتر از همکلاسیهای خود پیر می شود.

 

این کودک از یک بیماری ژنتیکی بسیار نادر رنج می برد که نوع بسیار استثنائی از بیماری "پروجریا" (سندروم پیری در کودکی) است. درواقع هری کراوتر تنها نمونه مبتلا به این سندروم در دنیا است.

 

برخلاف کودکانی که از پروجریا رنج می برند و با علائم اولیه پیری متولد می شوند این کودک انگلیسی که سومین فرزند خانواده است به صورت کاملا عادی متولد شد اما با گذشت زمان لکه هایی در زیر بازوها و علائم عجیبی روی شکم وی نمایان شد و صورت این کودک نیز به سرعت شروع به تغییر کرد و چین و چروکهایی در زیر چشمها ظاهر شد.

 

والدین وی اظهار داشتند: "پزشکان نمی دانند که ظرف چند ماه آینده چه اتفاقی برای هری رخ می دهد. ما رنج زیادی می کشیم و بارها از خود می پرسیم که چه اتفاقی افتاده است.

 

اما هری می دود، حرف می زند، بازی می کند و همانند همکلاسیهای خود درس می خواند. تنها بدن او متفاوت است."

 

به دلیل دردهای روماتیسمی، این کودک از ۷ سالگی شروع به خوردن داروهای ضد درد به مدت چهار بار در روز کرده است و پوستش شروع به پیر شدن کرده و استخوانها نرمی خود را از دست داده اند.

 

این کودک گفت: "پوست و استخوانهایم همانند پدر بزرگ و مادر بزرگم پیر شده اند. من می توانم همانند دوستانم کلی کار انجام دهم، اما اغلب باید جلوی خودم را بگیرم چون خسته می شوم و درد زیادی می کشم. اما بدتر از همه نگاه عجیب مردمی است که مرا نمی شناسند."

خبرگزارى مهر (www.mehrnews.com)