اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

انفجار بمب دست ساز در بیمارستان الغدیر



 

انفجار یك بمب دست ساز بامداد روز گذشته در بیمارستان الغدیر موجب وحشت بیماران شد و پلیس با حضور در محل، عامل این انفجار را دستگیر كرد.

 

این بمب دست ساز كه با فتیله كار می كرد، باعث خسارت جزئی مالی و شكستن شیشه ها شد.

با گزارش حادثه به مركز فوریت های پلیسی ۱۱۰، ماموران با عزیمت به محل، تحقیق در این زمینه را آغاز كردند و مشخص شد این انفجار به خاطر اختلاف شخصی عامل انفجار با مالك داروخانه بیمارستان به وقوع پیوسته و هیچ تلفات جانی نداشته است. با تحویل عامل انفجار به پلیس امنیت، تحقیق از وی ادامه دارد.

هنوز هیچ گزارشی از نتیجه تحقیقات پلیس در ارتباط با این حادثه منتشر نشده است.... / جام جم آنلاین


ویدیو مرتبط :
انفجار بمب دست ساز در مسکو

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

انفجار بمب دست ساز در اسلامشهر یک کشته و 6زخمی برجا گذاشت



 معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران گفت: انفجار یک بمب دست ساز در یک منزل مسکونی در اسلامشهر یک کشته و شش مصدوم برجا گذاشت.

سرهنگ «دوم مهدی» سرپناه افزود: با توجه به هشدارهای پلیس در مورد خطرات و پیامدهای بازی با مواد آتش زا بخصوص بمب های دست ساز ، عصر چهارشنبه چند نفر در شهرستان اسلامشهر درحال ساختن این وسیله خطرناک بودند که بر اثر انفجار یک تن کشته و 6 تن دیگر به دلیل مصدومیت راهی بیمارستان شدند.

وی اظهار کرد: چهار مصدوم این حادثه به دلیل جراحات وارده به مراکز درمانی شهر تهران منتقل شده و دو مصدوم دیگر این حادثه توسط تکنیسین های اورژانس به صورت سرپایی مداوا شدند.
سرهنگ سرپناه ادامه داد: کارشناسان پلیس در محل حادثه مشغول بررسی علت اصلی این حادثه هستند و ما از خانواده ها تقاضا می کنیم با توجه به نزدیک شدن به مراسم شب چهارشنبه سوری مراقبت بیشتری از فرزندان خود داشته باشند.


معاونت اجتماعی فرماندهی ویژه غرب استان تهران خاطر نشان کرد: ما از شهروندان غرب استان تهران درخواست می کنیم به هنگام مشاهده خرید و فروش مواد آتش زا، که توسط عوامل سودجو و فرصت طلب صورت می گیرد مراتب را به مرکز فوریتهای پلیسی 110 اطلاع دهند.

 

 اخبار حوادث - ایرنا