اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

انجام شیطانی ترین اعمال از سوی یك زوج بی رحم*عکس



انجام شیطانی ترین اعمال از سوی یك زوج بی رحم*عکس

دادگاهی به محاكمه زن و شوهری پرداخت كه به راحتی دو زن را مورد آزار و اذیت قرار دادند و به کودکان تجاوز می کردند.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

جام نیوز؛ زوج بی رحم " ریچارد دیویس"48 ساله و "دنا رایلی" 46 ساله در سال 2006 اقدام به ربودن زن های بی گناه  کرده و به بدترین شكل ممكنه به قتل رساندند و علاوه بر آن چندین كودك دختر زیر 5 سال تجاوز كرده اند.

آنها در اعترافات خود در دادگاه "ایالت كانزاز سیتی آمریكا" گفتند كه در سال 2006 پس از ربودن دو زن به مدت سه روز آنان را مورد شكنجه ،ضرب و شتم،آزار جنسی و تجاوز قرار دادند و در آخر كار به آنها قول دادند  كه بسته های مواد مخدر را جا به جا کنند و آزاد شوند ولی بعد از این كار نه تنها آزادشان نكردند بلكه آنان را با طناب خفه كرده و جسد برهنه شان را بعد از تكه تكه كردن در جنگل سوزانده بودند.

دیلی میل؛ با پیدا شدن جسد زنان پلیس، یك تیم متشكل از كارآگاهان برجسته را بسیج كرد و در نهایت آنها را بازداشت كرده ولی آنها طفره رفته و از دست پلیس فرار می كنند ولی چند روز بعد برای تجاوز به دختران كودك 5 ساله و كمتر دستگیر می شوند و به جرائم خود اعتراف می كنند./جام نیوز


ویدیو مرتبط :
عکس العمل اعمال ما ( تجسّم اعمال ) - آیت الله جرجانی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تجاوز بی‌رحمانه به دو خواهر پس از مرگ مادرشان/ راز‌های شیطانی ناپدری فاش شد + عکس



به گزارش پلیس انگلیس در کانتربری پس از فاش شدن هویت ناپدری بی شرمی که دو دختر خانواده اش را مبتلا به HIV مثبت کرد دستگیر و محاکمه شد.

ناپدری 60ساله پس از سوءاستفاده غیر اخلاقی از دو دختر خوانده 14و11 ساله اش هر دوی آنان را مبتلا به بیماری ایدز کرد.

در دادگاهی که دیروز و امروز در کانتربری برگزار شد وی متهم به کودک آزاری و تجاوز به عنف شده است و هر دو خواهر قربانی شده به دست ناپدری بی شرم در حالی مورد سوءاستفاده غیر اخلاقی و تعرض قرار می‌گرفتند که از مرگ مادر آنها یک سال می‌گذشت، یکی از این خواهران که اکنون 22ساله است زمانی که هویت ناپدری اش را فاش کرد که متوجه بیماری مرگبارش در اعلام نتیجه آزمایش خون شد.

اخبار,اخبار حوادث ,تجاوز جنسی

 
هر دو قربانی این حادثه که به دلیل مسائل قانونی نام آنان در خبرگزاری‌ها فاش نشده سرگذشت تلخ خود را پس از 8سال تحمل رنج و عذاب بازگو کردند.

زمانی که مادر آنها به دلیل عارضه قلبی درگذشت از همان زمان مورد سوءاستفاده جنسی و غیر اخلاقی ناپدری بی شرمشان پس از محبوس شدن در منزل مسکونی شان در "کانتربری" انگلستان قرار گرفتند.

بنابر اظهارات دردناک این دو  خواهر قربانی شده گفتن جملاتی تکراری مثل "خسته شدم کافی است" طی 8سال نتوانست مانع از کنترل رفتار غیر اخلاقی پدر خوانده شان شود.

دو خواهر شجاع در فرار موفقیت آمیز خود توانستند هویت پدرخوانده شان را نزد پلیس فاش کنند و حضور پلیس پس از شکایت آنان منجر به دستگیری این پدرخوانده 60ساله بی شرم شد.

 

اخبار,اخبار حوادث ,تجاوز جنسی

 
در اولین جلسه دادگاهی که روز گذشته برگزار شد وی تمامی اتهامات وارده را رد و با پا فشاری بر بی‌گناهی خود ادعای دو خواهر را بی پایه و اساس می دانست در جلسه دادگاه بعدی که با ارائه مدرکی غیر قابل انکار این ناپدری به اتهام سوءاستفاده غیر اخلاقی و جنسی از کودکان زیر 13سال و تجاوز به عنف محکوم و محاکمه خواهد شد.

بنابر گزارش پلیس نتیجه آزمایش قربانی 13ساله که پس از تعرض از جانب ناپدری اش باردار شده بود آلوده بودن وی به ویروس HIV را فاش کرد که به دلیل همین بیماری و بنابر دستور قضایی سازمان بهداشت و درمان انگلستان مانع به دنیا آمدن کودکش شد.

بنابر گزارش پزشکی قانونی پس از اعلام نتیجه آزمایش و تست DNA هویت ناپدری به عنوان پدر تایید شده است.

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران