اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

انتقام كارگر اخراجی از خانم مدیر



انتقام كارگر اخراجی از خانم مدیر

مرد كارگری كه از یك شركت خصوصی اخراج شده بود، به قصد انتقام از زنی كه كارفرمایش بود، تصاویر خصوصی او را سرقت و در سایت‌های اینترنتی منتشر كرد.

متهم همچنین در تماس‌های تلفنی، این زن را به مرگ، ربودن و آسیب رساندن به فرزند نوجوان وی تهدید كرده بود.

اخبار حوادث -  چندی پیش زنی كه خود را مدیر یك شركت خصوصی معرفی می‌كرد، با حضور در شعبه 12 بازپرسی دادسرای ناحیه 2 تهران با ارائه شكایتی عنوان كرد مرد غریبه‌ای در تماس تلفنی او راتهدید به ربودن فرزندش و قتل اعضای خانواده‌اش می‌كند.

در پی این شكایت، پرونده در اختیار ماموران كلانتری 134 شهرك قدس تهران قرار گرفت و جستجو برای دستگیری مزاحم تلفنی آغاز شد.

در ادامه معلوم شد متهم مزاحم با شماره تلفن‌هایی كه نام و نشانی مالك آن مشخص نیست یا از تلفن‌های همگانی با شاكی تماس گرفته و برای وی و خانواده‌اش مزاحمت ایجاد كرده و تهدید می‌كند تا چند روز دیگر یكی از اعضای این خانواده كشته خواهد شد.

در حالی كه تحقیقات ادامه داشت، زن شاكی بار دیگر با حضور در مركز پلیس، اطلاعات جدیدی را در اختیار آنها قرار داد و گفت: از چند روز پیش مردان غریبه‌ای با تلفن همراه و منزلم تماس می‌گیرند و عنوان می‌كنند تصاویر مرا را در اینترنت دیده و با شماره‌های درج شده در آن تماس گرفته‌اند تا مرا ملاقات كنند.

شاكی اضافه كرد: با شنیدن این حرف‌ها شوكه شده و با بررسی سایت‌های اینترنتی متوجه شدم، گفته‌های تماس گیرندگان صحت دارد و فردی تصاویر شخصی و شماره‌های تماسم را در اینترنت قرار داده است. ساعاتی بعد مزاحم تلفنی مرموز دوباره با من تماس گرفت و گفت علاوه بر انتشار تصاویر شخصی‌ات در اینترنت، بزودی یكی از اعضای خانواده‌ات را خواهم كشت.

ارسال پیام‌های اینترنتی تهدیدآمیز

با اطلاعات به‌دست آمده از شاكی، ماموران دریافتند، مزاحم تلفنی برای همكاران و رقبای زن شاكی ـ مدیر شركت خصوصی ـ از طریق پست الكترونیكی پیام‌هایی ارسال كرده و با بد جلوه دادن شخصیت وی، از آنها خواسته تا با او همكاری نكنند و در غیر این صورت به آنها آسیب خواهد رساند.

در این مرحله ماموران اطمینان یافتند فردی كه برای شاكی ایجاد مزاحمت می‌كند، قصد انتقامگیری دارد.

ردپای زن و مرد اخراجی از محل كار

در مرحله بعدی با تحقیق از زن شاكی معلوم شد، پیش از این یك زن و مرد جوان در شركت وی كار می‌كردند كه پس از مدتی به دلیل رفتار نامناسب آنها در محل كار به هر دو تذكر داده اما آنها همچنان با رفتار‌های غیراخلاقی خود برای دیگران ایجاد مزاحمت می‌كردند.

در ادامه مشخص شد، مدیر زن كه از رفتار دو كارگرش به ستوه آمده بود، ابتدا زن جوان و مدتی بعد مرد جوان را از كار اخراج می‌كند و دیگر از آنها اطلاعی نداشته است بنابراین، زن و مردی كه از محل كار شاكی اخراج شده بودند، به عنوان تنها مظنون‌های حادثه تحت تعقیب قرار گرفتند.

تا این‌كه چند روز پیش ماموران انتظامی اطلاع یافتند یكی از متهمان (مرد جوان) به خانه‌ای در خیابان نبرد جنوبی تهران دررفت و آمد است.

دستگیری مرد متهم

بنابراین، ماموران انتظامی پس از هماهنگی قضایی با بازپرس شعبه 12 دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه 2 تهران، عازم محل شدند اما متهم آنجا حضور نداشت.

ماموران در بررسی خانه وی یك دستگاه رایانه و گوشی تلفن همراه كشف كردند و معلوم شد متهم آخرین مزاحمت‌های تلفنیاش را با این گوشی انجام داده و از طریق همان رایانه تصاویر خصوصی زن شاكی را در اینترنت منتشر كرده است.

ماموران این خانه را به‌طور نامحسوس زیرنظر گرفتند تا سرانجام ساعاتی بعد متهم هنگام ورود به محل، دستگیر و به مركز پلیس منتقل شد.

وی در بازجویی پس از اظهارات متناقض با قرار قانونی روانه زندان شد. تحقیقات تكمیلی از مرد جوان ـ متهم ـ ادامه دارد.

این در حالی است كه جستجوی پلیس برای یافتن زن جوانی كه با متهم آشنایی داشته و پیش از وی از محل كارشان اخراج شده بوده، ادامه دارد تا مشخص شود آیا او هم در اجرای نقشه این انتقامگیری با وی همدست بوده است یا نه؟/جام جم آنلاین

 


ویدیو مرتبط :
اخراجی های 3. سوسن خانم

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

انتقام وایبری کارمند اخراجی از مدیر شرکت



کارمند اخراجی زمانی که برای انتقام از مدیر شرکت مزاحم اینترنتی او شد، تصور نمی‌کرد خیلی زود در دام پلیس گرفتار شود.

به گزارش جام جم، هفته گذشته فردی با حضور در پلیس فتای استان خراسان رضوی از مردی به اتهام مزاحمت و تهدید شکایت کرد و گفت: مدیر یک شرکت خصوصی هستم. از یک هفته پیش پیامک هایی از طریق وایبر به تلفن همراهم مبنی بر این که «شمارش معکوس برای مرگ شما صادر شده و دیگر اعضای خانواده ات را نمی بینی. آنها نیز ربوده و سپس کشته می شوند.» ارسال می شود.

وی ادامه داد: ابتدا گمان می کردم فردی با این کار قصد شوخی دارد، اما زمانی که این پیام های تهدیدآمیز بیشتر شد تصمیم گرفتم شکایتی را مطرح کنم.

پس از این شکایت ماموران با ردیابی های پلیسی صاحب خط مورد نظر را شناسایی و دستگیر کردند.

متهم که از کارمندان شرکت خود شاکی است در جریان تحقیقات گفت: با شاکی اختلافی نداشتم که بخواهم از او انتقام بگیرم و وی را به دردسر بیندازم. گوشی تلفن همراهم را یک ماه پیش به یکی از کارمندان شرکت که پیش از این اخراج شده بوده فروختم وسیمکارتم را از گوشی برداشتم اما فراموش کردم نرم افزار وایبر آن را حذف کنم. گمان می کنم خریدار گوشی دست به این کار زده باشد.

با ثبت اظهارات وی، خریدار گوشی تحت تعقیب پلیس قرار گرفت و روز گذشته دستگیر شد.

وی که محمدعلی نام دارد در جریان تحقیقات گفت: فروشنده تلفن همراه بی گناه است و از نقشه ای که من در سر داشتم بی خبر بود. پس از خرید گوشی متوجه شدم نرم افزار وایبر همچنان فعال است. به همین دلیل تصمیم گرفتم برای انتقامگیری از شاکی که مرا اخراج کرده بود با ارسال پیامک های تهدیدآمیز مزاحمش شوم.

وی ادامه داد: قصد کشتن وی یا ربودن و کشتن همسر و فرزندش را نداشتم و فقط می خواستم با پیامک های تهدیدآمیز او را بترسانم. تصور نمی کردم او شکایت کند.

رئیس پلیس فتای استان خراسان رضوی در این باره به جام جم گفت: با اعتراف متهم برای او قرار قانونی صادر و وی راهی زندان شد.

سرهنگ سیدمحسن عرفانی با هشدار به مردم از آنها خواست در صورتی که قصد فروش گوشی تلفن همراه خود را دارند نرم افزارهایی از جمله وایبر، واتس آپ و... را که روی گوشی هایشان نصب شده حذف کنند تا از سوی خریداران مورد سوءاستفاده قرار نگیرند. همچنین در زمان خرید و فروش گوشی هایشان به مکان های معتبر بروند و از خرید و فروش بدون ارائه فاکتور خودداری کنند.

 

اخبار حوادث - جام جم