اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

انتقام خونین مرد خطرناک شهرری از اراذل 13 آبان



اخبار حوادث - انتقام خونین مرد خطرناک شهرری از اراذل 13 آبان/درگیری مسلحانه در پارک جانبازان

مرد خطرناک شهرری که به تازگی از زندان آزاد شده بود، جهت گرفتن انتقام از یکی از اراذل منطقه 13 آبان، اقدام به هفت تیرکشی کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، ساعت 18 و 5 دقیقه 26 مرداد ماه امسال در پی وقوع یک فقره درگیری مسلحانه بین دو نفر از سابقه داران و اراذل و اوباش محدوده کلانتری 168 ، سیزده آبان که در پارک جانبازان به وقوع پیوسته بود و منجر به مجروح شدن یکی از اراذل و اوباش به  هویت "نامدار" شده بود، تحقیقات پلیس آغاز شد.
 
پلیس در تحقیقات اولیه خود دریافت که عامل این تیراندازی فردی به هویت "محسن" بود که به تازگی از زندان آزاد شده بود. با بر ملا شدن هویت این خلافکار سریعا طرح دستگیری متهم خطرناک با هماهنگی سرکلانتری نهم پلیس پایتخت به اجرا درآمد.
 
سرانجام با تلاش ماموران 27 مرداد ماه ماموران گشت کلانتری 172 عبدالعظیم به دو نفر که راکب و ترک نشین یک دستگاه موتورسیکلت بودند، مشکوک شده و در بررسی دقیق تر محسن را شناسایی کردند.
 
به دنبال این موضوع در یک اقدام غافلگیرانه محسن که یکی از افراد خطرناک شهرری به شمار می آمد به همراه دوستش توسط ماموران دستگیر و از محسن یک عدد کلت کمری کشف و ضبط شد.
 
پس از انتقال محسن به کلانتری مشخص شد که او پس از آزادی از زندان جهت انتقام گرفتن از یکی دیگر از اراذل و اوباش به نام "نامدار"، اسلحه تهیه کرده و سپس روز حادثه پس از درگیری ، او را مورد هدف گلوله قرار داده است. 
 
سرهنگ خلیل شهبازی سرکلانتری نهم پلیس پایتخت درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران، گفت: در این راستا پرونده به همراه سلاح مکشوفه جهت بررسی تخصصی به پایگاه نهم پلیس آگاهی ارسال شد.
 اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران

 


ویدیو مرتبط :


خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

انتقام‌گیری خونین از زن و مرد جوان



انتقام‌گیری خونین از زن و مرد جوان

مردی که از رابطه زن موردعلاقه‌اش با مردی دیگر مطلع شده بود، هر دو آنها را به قتل رساند.

حوادث - به گزارش شرق، اجساد این زن و مرد روز 18 بهمن سال پیش در پی گودبرداری زمین در شهرک جهاد زابل پیدا و معلوم شد زن جوان حدود یک ماه قبل از مرد ناشناس کشته شده است. هر دو قربانی با ضربات کارد از پادرآمده و روی صورتشان اسید ریخته و اجسادشان در کیسه پلاستیکی پیچیده شده بود. در حالی که ابتدا تصور می‌شد این دو توسط قاچاقچیان موادمخدر به قتل رسیده‌اند، سرنخ‌هایی علیه مردی به نام حامد به دست آمد که با زن کشته شده رابطه داشت. حامد بعد از دستگیری اقرار کرد به زن جوان علاقه داشت اما وقتی از رابطه او با مردی دیگر مطلع شد وی را به خانه‌اش کشید و با چاقو کشت و سپس برای شناسایی‌نشدن هویت مقتول روی صورتش اسید ریخت.

حامد در ادامه اعتراف کرد: من زن جوان را دوست داشتم و فکر می‌کردم او هم به من علاقه‌مند است تا اینکه متوجه شدم با مرد دیگری رابطه دارد.

تصمیم به قتلش گرفتم و بعد از کشتن او برای اینکه مردی را که با مقتول اول رابطه داشت بکشم نقشه دیگری کشیدم و به یکی از دوستان گفتم این مرد با خواهر تو رابطه دارد، به این صورت او را تحریک کردم و هر دو نفر سراغ آن مرد رفتیم، او را سوار خودرو کردیم و در منطقه‌ای خلوت به قتل رساندیم، بعد روی جسد اسید ریختم و آن را دفن کردم.

ماموران در ادامه تحقیقات دومین متهم را نیز بازداشت کردند و در حال حاضر تحقیقات از آنها ادامه دارد./شرق