اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

انتقام‌گیری به روش ارسال ایمیل‌های کذب



انتقام‌گیری به روش ارسال ایمیل‌های کذب

فردی که با ارسال ایمیل‌های دروغین علیه همکارش قصد انتقام‌گیری از او را داشت، دستگیر شد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ کاکوان  فتای تهران‌بزرگ اعلام کرد: پیرو شکایت فردی مبنی برهتک حرمت وی، ماموران اقدامات خود را آغاز کردند.

کاکوان افزود: بنابر اظهارات شاکی مدتی است که فرد ناشناسی با ارسال ایمیل‌های خلاف واقع علیه وی برای مدیر و تعداد زیادی ازهمکارانش، موجب هتک حرمت او شده است.

وی گفت: پس از انجام تحقیقات متهمه که از همکاران سابق شاکی بود، شناسایی و به این پلیس احضار شد، وی پس از مواجهه با مدارک پلیس به جرم خود اعتراف و اقرار کرد چندی پیش از شرکت اخراج شدم و دلیل اخراج خود را دشمنی‌های شاکی در اداره با خود می‌دانم و قصد انتقام‌جویی از او را داشتم.

رییس پلیس فتای تهران‌بزرگ به تمامی افرادی که به هر نحو اقدام به هتک حیثیت افراد در محیط مجازی می‌کنند هشدار داد: بر اساس قانون جرایم رایانه‌ای هر فرد در فضای مجازی موجبات هتک حیثیت شهروندان را فراهم کند، افزون بر اعاده حیثیت به حبس و جزای نقدی محکوم می‌شود./ایسنا


ویدیو مرتبط :
اموزش ارسال ایمیل گروهی و بازاریابی ایمیلی ، گام چهارم (روش ارسال ایمیل در پنل)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

انتقام گیری به روش ارسال ایمیل های کذب


بنابر اظهارات شاکی، فرد ناشناسی با ارسال ایمیل های خلاف واقع علیه وی، موجب هتک حرمت او شده و ایمیل ها را برای مدیر و تعداد زیادی از همکارانش نیز فرستاده است.

تابناک: فردی که با هدف انتقامجویی از همکارش، با ارسال ایمیل های دروغین سعی در تخریب چهره وی نزد همکارانش را داشت، توسط پلیس فتای تهران بزرگ دستگیر شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ"کاکوان" رئیس پلیس فتا تهران بزرگ در گفتگو با خبرنگار ما اظهارداشت : پیرو شکایت فردی مبنی برهتک حرمت وی، رسیدگی به این پرونده در دستور کار پلیس فتای تهران قرار گرفت.

سرهنگ کاکوان افزود: بنابر اظهارات شاکی، فرد ناشناسی با ارسال ایمیل های خلاف واقع علیه وی، موجب هتک حرمت او شده و ایمیل ها را برای مدیر و تعداد زیادی از همکارانش نیز فرستاده است.

این مقام انتظامی گفت: پس از بررسی و تحقیقات تخصصی صورت گرفته، متهمه که از همکاران سابق شاکی بود، شناسایی و به این پلیس احضار شد.

سرهنگ کاکوان ادامه داد: متهمه پس از مواجهه با مدارک پلیس به جرم خود اعتراف و اذعان داشت" چندی پیش از شرکت اخراج و علت آن را شاکی می دانستم بنابراین با هدف انتقامجویی از وی این کار را انجام دادم.

رییس پلیس فتای تهران بزرگ ضمن هشدار به تمامی افرادی که به هر نحو اقدام به هتک حیثیت افراد در محیط مجازی می کنند، اعلام کرد: بر اساس قانون جرایم رایانه ای هر کس در فضای مجازی موجبات هتک حیثیت شهروندان را فراهم کند افزون بر اعاده حیثیت به حبس و جزای نقدی محکوم می شود.