اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

انتقال هزینه مکالمه تلفن همگانی به ثابت


سرویس انتقال هزینه مکالمه تلفن همگانی به تلفن ثابت (virtual Account) در منطقه 5 مخابرات استان تهران به صورت پایلوت راه اندازی شد.

خبرگزاری ایسنا: سرویس انتقال هزینه مکالمه تلفن همگانی به تلفن ثابت (virtual Account) در منطقه 5 مخابرات استان تهران به صورت پایلوت راه اندازی شد.

خلیلی - معاون شبکه مخابرات استان تهران - با اعلام این مطلب افزود: در سرویس انتقال هزینه مکالمه تلفن همگانی به تلفن ثابت یا VA می توان از تمام تلفن های همگانی بدون نیاز به کارت تلفن همگانی استفاده کرد. در این سرویس هزینه مکالمات انجام شده از طریق دستگاه‌های تلفن همگانی به حساب تلفن ثابت کاربر منتقل و در قبض تلفن وی درج می شود.

وی خاطر نشان کرد: مشترکین این سرویس دارای 200 هزار ریال شارژ اعتباری اولیه می باشند که به کمک آن مکالمات خود را انجام داده و در پایان هر دوره آن را تسویه میکنند و مجدداً شرکت مخابرات 200 هزار ریال اعتبار به حساب آنان منظور میکند.

خلیلی گفت: این سرویس برای کنترل هزینه های ارتباطی اعضای خانواده خصوصاً دانش آموزان، دانشجویان، کارگران محیط های مختلف، خانواده های ندامت جویان، شرکت های بازاریابی تلفنی، مدارس و... راه اندازی شده است.

معاون شبکه مخابرات استان تهران در خصوص نحوه دریافت این سرویس افزود: مالکین تلفن ثابت (ساکنین منطقه 5 مخابراتی و یا مشترکینی که پیش شماره آنها با عدد 5 شروع می شود) می توانند با مراجعه به امور مشترکین مرکز مخابراتی محل خود و تکمیل فرمهای مربوطه این سرویس را دریافت کنند.

وی در پاسخ به چگونگی استفاده از سرویس VA گفت: مشترکین می توانند پس از شماره گیری عدد 900211 شماره کارت سرویس خود را وارد کرده و علامت # را فشار داده سپس رمز عبور خود را وارد کرده و علامت # را فشار دهند پس از آن شماره مورد نظر خود را گرفته و با زدن علامت # مکالمه خود را انجام دهند.


ویدیو مرتبط :
مکالمه نامحدود تلفن ثابت تماس با سامانه 2000

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تغییر تعرفه‌ مکالمه تلفن ثابت به ثابت شهری / هر پالس معادل 120 و 105 ثانیه



تغییر تعرفه‌ مکالمه تلفن ثابت به ثابت شهری / هر پالس معادل 120 و 105 ثانیه

خبرگزاری فارس: کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات با پذیرش ادله شرکت مخابرات مبنی بر افزایش هزینه نگهداری، تعرفه مکالمات تلفن ثابت به ثابت شهری در استان‌های هم کد نشده و شده را به ترتیب به ازای هر 120 و 105 ثانیه یک پالس تعیین کرد.

 در ابتدای سال جاری کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات، مصوبه‌ای در خصوص duration (مدت زمان) پالس داشته که در این مصوبه مدت زمان هر پالس تلفن ثابت، کاهش یافته است.

محمد کرم پور معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و رئیس سازمان تنظیم مقررات ارتباطات رادیویی، در گفت‌وگو با خبرنگار فناوری اطلاعات خبرگزاری فارس، با تایید این خبر اظهار داشت: بر اساس این مصوبه کمیسیون تنظیم مقررات، مدت زمان هر پالس تلفن ثابت به ثابت شهری، نسبت به گذشته حدود 5 ثانیه کمتر شده است.

بر اساس این گزارش، در متن صورت‌جلسه این مصوبه آمده است: کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات در جلسه شماره 137 مورخ 20/1/91 عطف به درخواست‌های شرکت مخابرات ایران و پیرو مباحث مطروحه در جلسه شماره 120 مورخ 27/6/1390 با عنایت به افزایش هزینه نگهداری و اجرایی و جلوگیری از زیان‌دهی شبکه تلفن ثابت موضوع را بررسی و مقررات به شرح زیر را تصویب کرد:

1ـ‌ تعرفه مکالمات تلفن ثابت به ثابت شهری در استان‌هایی که در آنها طرح هم‌کدسازی انجام نشده است به ازای هر 120 ثانیه یک پالس تعیین می‌شود.

2ـ تعرفه مکالمات تلفن ثابت به ثابت شهری در استان‌هایی که در آنها طرح هم‌کدسازی انجام شده است به صورت یکنواخت در کل استان به ازای هر 105 ثانیه یک پالس تعیین می‌شود.

تأکید می‌شود که قیمت پالس کماکان بدون تغییر برابر 7/44 ریال خواهد بود./فارس