اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

انتقاد شبنم قلی‌خانی از انتشار یک عکس


شبنم قلی‌خانی با اشاره به عکسی جعلی که از او و همسرش در شبکه های اجتماعی منتشر شده گفت: این اتفاق در شرایطی که من در استرالیا بودم برایم خیلی ناراحت‌کننده بود. حتی به صفحاتی که این عکس را منتشر کرده بودند پیام دادم که این عکس و شرح آن که نوشته شده بود شبنم قلی خانی و همسرش را حذف کنند اما هیچ کدام از این پیام ها کارساز نبود.

خبرگزاری ایسنا: شبنم قلی‌خانی در واکنش به صفحات تقلبی که به نام وی در فیس‌بوک وجود دارد، گفت: من صفحه‌ای در این شبکه اجتماعی نداشتم اما وقتی با این شرایط روبه‌رو شدم، تصمیم گرفتم صفحه شخصی خودم را در فیس‌بوک ایجاد کنم تا از سوء‌استفاده‌های احتمالی جلوگیری کنم.

او ادامه داد: چند سال پیش توسط یکی از دوستان باخبر شدم که صفحات تقلبی در فیس‌بوک به نام من ایجاد شده که توسط افراد دیگری اداره می‌شود.

شبنم قلی‌خانی که بعد از دو سال برای اولین بار جلوی دوربین تلویزیون حضور پیدا کرده بود، در ابتدای برنامه «کافه سوال» در واکنش به این صحبت که صفحات تقلبی زیادی به نام وی در فیس بوک وجود دارد، گفت: زمانی که صفحه شخصی خودم را در فیس‌بوک ایجاد کردم، مصادف بود با سفرم به استرالیا که از آن برای ارتباط با دوستان و خانواده‌ام که در ایران بودند هم استفاده کردم.»



قلی‌خانی با اشاره به این که نباید صورت مساله را پاک کرد، گفت: «باید در مورد استفاده از شبکه‌های اجتماعی فرهنگ‌سازی کرد. در این چند سالی که استفاده از شبکه‌های اجتماعی بین مردم، مخصوصاً نسل جوان افزایش پیدا کرده، آیا توانسته‌ایم فرهنگسازی خوبی داشته باشیم؟ واقعیت این است که فکر می کنم در این مدت نتوانسته ایم فرهنگ سازی خوبی کنیم و فقط گفته ایم استفاده از شبکه های اجتماعی خوب نیست و نباید از آن استفاده کرد.

وی همچنین گفت: در مدتی که از ایران دور بودم فیس‌بوک و دیگر شبکه های اجتماعی غربت را برای من به حداقل رساند و توانستم با استفاده از آن با دوستان و خانواده ام مدام در ارتباط باشم.

شبنم قلی‌خانی با بیان اینکه ابتدا باید ارزش‌ها را شناخت، اظهار کرد: همان‌طور که از سینما استفاده و حرف‌های خود را به وسیله آن بیان کردیم، می‌توانیم از شبکه های اجتماعی در جهتی درست بهره ببریم. همچنین فکر می‌کنم خانواده ها نیز در مسیر فرهنگسازی می توانند نقش موثری داشته باشند و با مدیریت خود فرهنگ درستی از استفاده از شبکه‌های اجتماعی را در بین بچه‌ها جا بیاندازند.

بازیگر مریم مقدس در بخش پایانی برنامه با اشاره به عکسی جعلی که از او و همسرش در شبکه های اجتماعی منتشر شده گفت: این اتفاق در شرایطی که من در استرالیا بودم برایم خیلی ناراحت‌کننده بود. حتی به صفحاتی که این عکس را منتشر کرده بودند پیام دادم که این عکس و شرح آن که نوشته شده بود شبنم قلی خانی و همسرش را حذف کنند اما هیچ کدام از این پیام ها کارساز نبود.

عمده‌ی ایرانی‌ها فضول و خاله‌زنک هستند

بر اساس این گزارش، دکتر خرازی ها که به عنوان کارشناس در «کافه سوال» حضور داشت هم گفت: «نمی‌خواهم بگویم همه ایرانی ها اما بخش بزرگی از ما ایرانی ها فضول و خاله زنک هستیم. از طرفی در همه جای دنیا کنجکاوی در مورد زندگی شخصی افراد مشهور مخصوصاً هنرپیشه ها وجود دارد. یکی از قابلیت های شبکه های اجتماعی این است که می تواند هویت آدم ها را جابه جا کند. نمونه اش همین مساله ای است که خانم قلی خانی به آن اشاره کردند و صفحات متعددی به نام ایشان ساخته شده در حالی که ایشان از همه جا بی خبر بوده اند.

وی ادامه داد: دسترسی به هنرمندان یک مقدار سخت است و شبکه های اجتماعی این دسترسی را آسان تر کرده است.

خرازی ها در بخش دیگری از صحبت های خود در پاسخ به این سوال که فرهنگسازی چگونه باید شکل بگیرد، گفت: مقام معظم رهبری در فرمایشات اخیر خود در دیدار با اعضای شورای عالی فرهنگی اشاره کردند حواسمان باشد که قبل از ورود تکنولوژی نوین در کشور باید آن بشناسیم و راه های مقابله با آن را تبیین کرد. راهکار اصلی این است که از قبل در مورد راه های مقابله با این پدیده ها فکر کنیم که مقام معظم رهبری این وظیفه را به اعضای شورای عالی فرهنگی محول کرده اند.

خرازی‌ها در مورد علت پیدایش شبکه های اجتماعی هم اظهار کرد: این از اقتضائات دنیای نوین است که هر روز رسانه ای جدید به وجود می آید که اکثر آن ها هم سوغات غرب است. آیا ما شبکه اجتماعی داخلی قدرتمندی داریم؟ فکر می کنم باید این خلاء ها را سریع پر کنیم.

«کافه سوال» برنامه گفت و گو محور تلویزیون است که شنبه، یک شنبه و دوشنبه هر هفته از ساعت 21 و به تهیه کنندگی سهیل سلیمانی از شبکه دو سیما پخش می شود. این برنامه امشب میزبان حمید حامی، خواننده پاپ کشور است.


ویدیو مرتبط :
گفتگو با شبنم قلی خانی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس‌ های جدید شبنم قلی‌ خانی در استرالیا



 بدون تعارف باید گفت او یکی از محبوب ترین بازیگران سریال های تلویزیونی است. شبنم قلی خانی که با مجموعه «مریم مقدس» در هجده سالگی خود را به عنوان پدیده بازیگری کشورمان مطرح کرد، در هر سریالی که حضور داشته، موفق عمل کرده و توانسته رضایت مخاطبان را جلب کند. اما حالا یک سالی می شود که از خانم قلی خانی کار جدیدی روی آنتن تلویزیون نرفته و فیلم جدیدی هم از او اکران نشده است و او کم کارترین دوره هنری خود را سپری می کند.


دلیل این کم کاری تا امروز از زبان شبنم قلی خانی بیان نشده بود و این اولین بار است که او از اقامت موقت خود در کشور استرالیا صحبت می کند و می گوید به خاطر موقعیت شغلی همسرش و همچنین ادامه تحصیل در رشته کارگردانی فیلم، تصمیم گرفته مدتی در کشور استرالیا زندگی کند و از دنیای بازیگری فاصله بگیرد.

 عکس‌ های جدید شبنم قلی‌ خانی در استرالیا خرداد ۹۲

   شبنم قلی‌ خانی,عکس شبنم قلی‌ خانی

 عکس شبنم قلی‌ خانی , عکس جدید شبنم قلی‌ خانی , عکسهای شبنم قلی‌ خانی  ۹۲ 

شبنم قلی‌ خانی,عکس شبنم قلی‌ خانی

عکس‌ های جدید شبنم قلی‌ خانی 

شبنم قلی‌ خانی,عکس شبنم قلی‌ خانی

عکس‌ های جدید شبنم قلی‌ خانی  

شبنم قلی‌ خانی,عکس شبنم قلی‌ خانی

عکس‌ های جدید شبنم قلی‌ خانی  

شبنم قلی‌ خانی,عکس شبنم قلی‌ خانی

عکس‌ های جدید شبنم قلی‌ خانی  

 شبنم قلی‌ خانی,عکس شبنم قلی‌ خانی

عکس‌ های جدید شبنم قلی‌ خانی 

منبع:aksbaroon.com

funpatogh.com