اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

انتقاد القاعده از سخنان احمدی نژاد در سازمان ملل: دشمنی شما با آمریكا ریاكارانه است!



 

انتقاد القاعده از سخنان احمدی نژاد در سازمان ملل: دشمنی شما با آمریكا ریاكارانه است!

 

سازمان تروریستی القاعده در مطلبی در یكی از وب سایت های انگلیسی زبان وابسته به خود ، ایران را متهم به دشمنی ریاكارانه با آمریكا كرده و از اظهارات رییس جمهوری اسلامی ایران مبنی بر توطئه آمیز بودن حملات 11 سپتامبر به شدت انتقاد كرده است.

به نقل از شبكه " ای بی سی " آمریكا ، این گروه تروریستی در مطلبی كه سه شنبه شب در یك وب سایت انگلیسی زبان وابسته به خود منتشر كرده محمود احمدی نژاد رییس جمهوری اسلامی را به دلیل اظهارات اخیرش درباره اینكه آمریكا خود مسئول انجام حملات 11 سپتامبر برای كسب بهانه برای لشگر كشی به خاورمیانه بوده را محكوم كرده است.

در این مطلب آمده :‌ "‌ محمود احمدی نژاد همواره تكرار می كند كه باور ندارد حملات 11 سپتامبر كار القاعده بوده باشد بلكه این حملات كار خود آمریكا بوده است . حالا ما یك سوال از حكومت ایران داریم : چرا دولت ایران بر یك چنین فرضیه توطئه ای كه بر خلاف شواهد و دلایل غیر قابل انكار ( در انجام حملات 11 سپتامبر به وسیله القاعده) استوار است تكیه می كند ؟

در این مطلب با اشاره به اینكه ایران نخستین كشوری بوده كه اصطلاح " شیطان بزرگ " را برای آمریكا به كار برده از اینكه حكومت ایران القاعده را رقیبی برای دشمنی خود با آمریكا می داند ، به شدت انتقاد شده و دشمنی ایران با آمریكا " ریاكارانه " تلقی گردیده است.

این مطلب مدعی می شود : " ایران این حقیقت را كه حملات 11 سپتامبر كار اسامه بن لادن و سربازان وفادار به او بوده انكار می كند چرا كه این مساله بر خلاف جهاد ریاكارانه این كشور با آمریكا است .

این مطلب در ادامه ادعاهای خود می نویسد :‌" از نظر ایران القاعده رقیبی برای این كشور در نفوذ و رخنه در اذهان و قلوب مسلمانان جهان است چرا كه كاری كه آنها از انجام آن عاجز بوده اند را به انجام رسانده ، بنابراین تنها راه باقی مانده برای حكومت ایران چه می تواند باشد جز انكار انتساب حملات 11 سپتامبر به القاعده برای كاستن از اعتبار این گروه و گستراندن تئوری توطئه بدون پشتوانه منطقی درباره حملات 11 سپتامبر ؟ "

گفتنی است كه ارایه فرضیه های مختلف درباره اهداف و انگیزه های پیچیده و مشكوك از حملات 11 سپتامبر و نحوه انجام این حمله تروریستی دهشتناك ، نه تنها از سوی ایران بلكه برای نخستین بار در مطبوعات و رسانه های غربی و از جانب بسیاری از شخصیت ها و ناظران غربی ارایه شده است ..../تحلیل:عصرایران


ویدیو مرتبط :
سخنان احمدی نژاد در سازمان ملل -1390

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ساعت ‌٢٠:۳۰ پنجشنبه به‌ وقت تهران؛ احمدی نژاد در مجمع عمومی سازمان ملل سخنرانی می كند



 

 

ساعت ‌٢٠:۳۰ پنجشنبه به‌ وقت تهران؛ احمدی نژاد در مجمع عمومی سازمان ملل سخنرانی می كند

رئیس جمهور كشورمان شامگاه پنجشنبه در مجمع عمومی سازمان ملل متحد سخنرانی خواهد كرد.

 

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دکتر محمود احمدی نژاد که به منظور شرکت در شصت و ششمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد به نیویورک سفر کرده است، شامگاه پنجشنبه ـ ۳۱ شهریورماه ـ به وقت تهران برای هفتمین سال پیاپی در این نشست سخنرانی خواهد کرد.

سخنان رئیس جمهوری اسلامی ایران به عنوان ششمین سخنران نوبت صبح نشست پنجشنبه در فاصله ساعت ۱۲ تا ۱۳ به وقت محلی برابر با ساعت ۲۰:۳۰ تا ۲۱:۳۰ به وقت تهران به صورت زنده از شبکه های پرس تی وی و العالم و شبکه های اول و خبر سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش خواهد شد..../ایسنا