اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

انتشار عکس های بی حجاب یک خانم سیاسی



 

 

 

الف: امروز متوجه شدم یکی از سایت های ظاهرا مدعی اصولگرائی، عکس های قدیمی خانمی محجبه را چاپ کرده است که در آن عکس ها ایشان بدون پوشش اسلامی هستند. نمی دانم این دوستان جاهل می خواهند با این کارشان چه چیزی را ثابت کنند؟ می خواهند بگویند فلانی قبلا بی حجاب بوده و امروز با حجاب شده است؟ این که اتفاقا برتری ایشان را از جهتی نشان می دهد. نشان می دهد که ایشان حجاب شان (بر خلاف بسیاری بانوان دیگر) ارثی نبوده است.

این کار بنده را یاد حرکت برخی انداخت که برای خراب کردن شهید آوینی عکس های دوران جوانی آن شهید را به رهبری نشان می دادند تا به زعم خودشان نشان دهند آن شهید در دوران جوانی مسلمان معتقدی نبوده ولی در مقابل آقا با درایت خودشان کلی از اینکه شهید آوینی اینقدر تغییر کرده اند تعریف و تمجید کردند.

نمایش دادن عکس های قدیمی (بدون حجاب اسلامی) یک خانم مسلمان حتما غیرشرعی و صد در صد خلاف مرام و اخلاق اسلامی است و بنده مطمئن هستم رهبر انقلاب هم با آن مخالفند (مراجعه کنید به صحبت های ایشان در باب غیبت و عکس گرفتن)

بر فرض که آن خانم امروز ضدیت با نظام دارد و مجرم باشد-که هست- بنده و شما چه حقی داریم عکس های دوران جوانی ایشان را با ظاهر غیر اسلامی چاپ و نشر کنیم؟ این چه اسلامی است؟ این چه تبعیت از رهبری است؟ این چه حزب اللهی گری است؟ این چه دفاعی از نظام جمهوری اسلامی است؟ این چه مردانگی است؟ این چه روش انتقاد کردن است؟چه روش تذکر دادن است؟ چه روش دفاع از انقلاب است؟ این خانم به اندازه خود انقدر تخلف و اشتباه و جهالت دارد که برای نقد وی نیازی به توسل کردن به این روشها نیست.

فکر می کنم سایر رسانه های حزب اللهی هم باید این اقدام ضد اخلاقی و غیر شرعی را محکوم کنند تا فردا روز این شیوه ماکیاویلیستی در میان برخی جاهلان ظاهرا مذهبی جا نیفتد...../تحلیل:عصرایران


ویدیو مرتبط :
ماجرای مشکوک عدم بازگشت آزاده نامداری به ایران بعد از انتشار عکس های بی حجاب او

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

انتشار عکس هایی مبنی بر رابطه آقای رییس جمهور با خانم بازیگر



اخبار,اخبار بین الملل, رابطه رییس جمهورفرانسه  با خانم بازیگر


اخبار بین الملل - جنجال تازه در فرانسه؛
انتشار عکس هایی مبنی بر رابطه آقای رییس جمهور با خانم بازیگر

جنجال جدید در فرانسه، رسوایی رئیس جمهور این کشور است که دو سال بعد از تصدی این سمت عکس‌هایی مبنی بر رابطه او با یک خانم بازیگر فاش شده.

جنجال جدید در فرانسه، رسوایی رئیس جمهور این کشور است که دو سال بعد از تصدی این سمت عکس‌هایی مبنی بر رابطه او با یک خانم بازیگر فاش شده.

به گزارش انتخاب ؛ پیش از این مجله "کلوزر"، عکس‌هایی منتشر کرده بود که به نظر می‌رسد  "فرانسوا اولاند" با بازیگری 41 ساله به نام "ژولی گیه" ارتباط دارد.

وقتی این عکس‌ها منتشر شد، رئیس جمهور فرانسه چیزی را انکار نکرد فقط نسبت به تجاوز رسانه‌ها به حریم شخصی‌اش انتقاد کرد.

بعد از آن هم شریک زندگی فعلی اولاند که از سال 2007 با او زندگی می‌کند، از دو روز پیش در بیمارستان بستری شده و خود رئیس جمهور هم قرار است فردا در یک کنفرانس مطبوعاتی شرکت کند و پیش‌بینی می‌شود فردا سه‌شنبه، در کنفرانس مطبوعاتی‌ که اولاند در آن حضور دارد، سؤالات زیادی در این مورد از او بشود، هرچند موضوع اصلی این نشست خبری سیاست‌های دولت در مورد وضعیت اقتصادی فرانسه است.
اخبار بین الملل - انتخاب