اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

انتشار خبر سکته علی لاریجانی پس از یک هفته



 

 انتشار خبر سکته علی لاریجانی پس از یک هفته

 

 

برای پس از این حمله قلبی لاریجانی هفته پیش در یكی از روزها در صحن مجلس حاضر نشد و در حال حاضر نیز حضور لاریجانی برای اداره مجلس كم رنگ شده است.

علی لاریجانی رئیس مجلس هفته پیش سكته كرد اما در حال حاضر حال وی مساعد است. همچنین حسینیان و خدادادی نیز دچار سكته قلبی شده بودند.

علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی به دلیل فشارهای عصبی و روحی ناشی از كار ، هفته پیش هنگام افطار دچار حمله قلبی شد و بلافاصله پزشكان بر سر بالین وی حاضر شده و تشخیص دادند كه لاریجانی سكته كرده است.تاكنون هیچ منبع رسمی از سوی لاریجانی از جمله دفتر وی این خبر را تایید نكرده است.


پس از این حمله قلبی لاریجانی هفته پیش در یكی از روزها در صحن مجلس حاضر نشد و در حال حاضر نیز حضور لاریجانی برای اداره مجلس كم رنگ شده است.


لاریجانی یكشنبه و امروز سه شنبه برای اداره مجلس حضور نداشت اما ریاست مجلس را محمدحسن ابوترابی فرد نایب رئیس اول مجلس به عهده داشت.


لاریجانی روز گذشته قرار بود در مراسم ضیافت افطار با خبرنگاران مجلس حضور یابد اما به جای وی محمدحسن ابوترابی فرد در جمع خبرنگاران حاضر شد اما لاریجانی در موقع اذان مغرب در این مراسم حاضر شد و پس از اقامه نماز مغرب و عشا به همراه خبرنگاران افطار كرد.


یكی از نمایندگان مجلس با تایید خبر حمله قلبی لاریجانی گفت: در روزهای گذشته در مجلس لایحه حمایت از خانواده مطرح بود كه برخی از نمایندگان با لاریجانی بحث و جدل كرده و فشارها بر لاریجانی زیاد شده بود.


وی افزود: البته ممكن است سكته لاریجانی ربطی به این مسائل نداشته باشد.


پیش از این روح الله حسینیان رئیس كمیسیون سیاست داخلی و شوراهای مجلس و سلمان خدادادی نایب رئیس اول این كمیسیون دچار سكته قلبی شدند.


حسینیان پس از بستری در بیمارستان تحت عمل جراحی قلب باز قرار گرفت.../جام جم آنلاین


ویدیو مرتبط :
هشدار لاریجانی برای انتشار اتفاقات دولت احمدی نژاد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اولین پست اینستاگرامی علی ضیاء پس از انتشار خبر ممنوع التصویری



علی ضیاء مجری تلویزیون ایران پس از انتشار خبر ممنوع التصویری اش عکسی از خودش را در کنار پرویز مظلومی سرمربی تیم استقلال منتشر کرد.

او در کنار عکس دیدارش با مظلومی این بیت حافظ را هم به اشتراک گذاشته است: «درخت دوستی بنشان که کام دل به بار آرد / نهال دشمنی برکن که رنج بی‌شمار آرد»

ضیاء پس از انتشار فیلمی که در آن به سرمربی استقلال توهین کرده تا اطلاع ثانوی ممنوع التصویر شده است.

 

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

 

اخبار فرهنگی - خبرآنلاین