اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

انتشار تصاویر عریان نوه ملکه انگلیس



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

انتشار تصاویر عریان نوه ملکه انگلیس

انتشار تصاویر عریان نوه 27 ساله ملکه انگلیس، به رسوایی جدیدی برای خاندان سلطنتی بدل شده و خشم رسانه‌های انگلیسی را برانگیخته است.

به گزارش فارس، انتشار تصاویر عریان پرنس هری فرزند کوچک پرنس چارلز و نوه ملکه انگلیس، موجب انتقاد رسانه‌های انگلیسی از این عضو خاندان سلطنتی شده است.

دیلی‌تلگراف گزارش داده است که این عکس‌ها مربوط به سفر هری 27 ساله به آمریکاست و در هتلی در شهر «لاس‌وگاس» گرفته شده است.

این تصاویر که به وسیله دوربین تلفن همراه گرفته شده، ابتدا روی یک پایگاه اینترنتی آمریکایی گذاشته شده و سپس به سرعت در فضای مجازی پخش شده است.

انتشار این عکس‌ها علاوه بر آن که این به اصطلاح نجیب‌زاده انگلیسی را از بعد اخلاقی زیر سوال برده، باعث شده تا هزینه‌های امنیتی که برای حفاظت از خاندان سلطنتی و از جیب مالیات‌دهندگان پرداخت می‌شود، عملا بی‌حاصل به نظر برسد، چراکه فردی توانسته از وی تصویر برداری کرده و آن را منتشر کند.

انگلیسی‌‌ها سالانه 120 میلیون پوند برای تامین امنیت خاندان سلطنتی این کشور، هزینه می‌کنند.

تصاویر منتشر شده، همچنین نشان می‌دهد که پرنس هری در مدت حضورش در لس‌آنجلس، در هتلی درجه یک حضور داشته، که هزینه هر شب اقامت در این هتل، 5000 پوند اعلام شده است./فارس

 


ویدیو مرتبط :
مرگ مشکوک پرستار نوه ملکه انگلیس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

امید راهیابی نوه ملکه انگلیس به رقابتهای اسب سواری المپیک لندن +تصاویر



به گزارش پرداد به نقل از دیلی میل: اگرچه او در آخرین رقابتهای اسب سواری در سطح کشور به مقام سوم رسید اما همچنان امیدوار است که جایی در تیم ملی این کشور داشته باشد تا بتواند در رقابتهای المپیک 2012 لندن به مدال برسد.

 

نوه ملکه انگلیس, رقابتهای اسب سواری

 

زارا 31 ساله میگوید: رقابتهای المپیک لندن در کشور خودمان برگزار میشود و هرکسی امیدوار است در این رقابتها جایی داشته باشد و برنده شود و من هم از این قاعده مستثنی نیستم. البته هرکسی برای حضور در تیم ملی سخت تلاش میکند و همه میدانند این رقابت چقدر مشکل است.

زارا نوه دختری ملکه انگلیس است . همه به خوش بینی او برای حضور در تیم ملی انتقاد کرده اند حتی همسرش که یک ستاره راگبی است به این مسئله معترض شده است اما او که المپیک آتن و پکن را از دست داده است سخت در تلاش است که در المپیک لندن جایی برای خود در تیم ملی دست و پا کند.

 

نوه ملکه انگلیس, رقابتهای اسب سواری

 

نوه ملکه انگلیس, رقابتهای اسب سواری

منبع:پرداد