اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

انتشار اولین عکس از لاشه هواپیمای ناجا/ هواپیما به کوه خورد و افتاد



 اخبار حوادث -  انتشار اولین عکس از لاشه هواپیمای ناجا/ هواپیما به کوه خورد و افتاد

سخنگوی اورژانس کشور با تایید خبر کشف لاشه هواپیمای نیروی انتظامی در منطقه نصرت‌آباد از فوت تعدادی از سرنشینان این هواپیما خبر داد.

اخبار,اخبار حوادث,لاشه هواپیمای ناجا

 

مجتبی خالدی در این باره گفت: از همان دقایق اول بروز حادثه برای هواپیما تیم‌های امداد و نجات و امدادرسانی‌مان را به محل اعزام کردیم و سرانجام در ساعت حوالی ساعت 7 صبح امروز لاشه این هواپیما در منطقه نصرت‌آباد مابین بم و زاهدان کشف شد.

سخنگوی اورژانس کشور با بیان اینکه این هواپیما به کوه برخورد کرده و علت دقیق سقوط آن را مسوولان مربوطه و سازمان هواپیمایی باید اعلام کنند، گفت: براساس اطلاعات ما تعدادی از سرنشینان این هواپیما فوت شدند اما شمار دقیق آن اعلام خواهد شد.


 اخبار حوادث -  ایسنا
 


ویدیو مرتبط :
کشف لاشه هواپیمای جنگی قدیمی زیر اقیانوس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اولین عکس از لاشه هواپیمای ناجا


سخنگوی اورژانس کشور با تایید خبر کشف لاشه هواپیمای نیروی انتظامی در منطقه نصرت‌آباد از فوت تعدادی از سرنشینان این هواپیما خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: سخنگوی اورژانس کشور با تایید خبر کشف لاشه هواپیمای نیروی انتظامی در منطقه نصرت‌آباد از فوت تعدادی از سرنشینان این هواپیما خبر داد.

مجتبی خالدی  در این باره گفت: از همان دقایق اول بروز حادثه برای هواپیما تیم‌های امداد و نجات و امدادرسانی‌مان را به محل اعزام کردیم و سرانجام در ساعت حوالی ساعت 7 صبح امروز لاشه این هواپیما در منطقه نصرت‌آباد مابین بم و زاهدان کشف شد.

اولین عکس از لاشه هواپیمای ناجا

سخنگوی اورژانس کشور با بیان اینکه این هواپیما به کوه برخورد کرده و علت دقیق سقوط آن را مسوولان مربوطه و سازمان هواپیمایی باید اعلام کنند، خاطرنشان کرد: براساس اطلاعات ما تعدادی از سرنشینان این هواپیما فوت شدند اما شمار دقیق آن اعلام خواهد شد.

به گزارش ایسنا، حوالی ساعت 20:30 شب گذشته هواپیمای ملخی نیروی انتظامی به خلبانی سرهنگ فرخی در منطقه نصرت‌آباد از رادار خارج شده بود و تا صبح امروز اطلاع دقیقی از صحت سقوط آن در دست نبود.

براساس اعلام نیروی انتظامی اسامی سرنشینان این هواپیما عبارت است از سردار "صادقی" معاون ایمنی بازرسی کل ناجا، سرهنگ "خرسند نیا" جمعی پلیس پیشگیری ناجا، سرهنگ "درودگر" جمعی معاونت عملیات، طلوعی، سرهنگ "فرخی" خلبان، سرگرد "خلیل لو" کمک خلبان و ستوان "قویدل" مهندس پرواز .