اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

امیر زکات داعش با دلارها فرار کرد



اخبار,اخبار بین الملل, ابویوسف المصری

ابویوسف المصری، موسوم به امیر زکات داعش در دیرالزور با 3 میلیون دلار فرار کرد.

به گزارش شفقنا به نقل از وبگاه لبنانی «النشره» قبلاً نیز چندین مسئول زکات داعش با نام‌های «ابوطلحه‌الکویتی» در رقه، «ابوعبیده المصری» و «ابوعلی الحربی» در تل‌ ابیض فرار کرده بودند.

علاوه بر این «ابوولید المصری» مسئول چاه‌های نفتی داعش و درآمد حاصل از آن نیز مدتی پیش با 15 میلیون دلار فراری شد و 12 عضو داعش نیز همراه او بودند.


  اخبار  بین الملل -  شفقنا 


ویدیو مرتبط :
فرار محبوبترین عضو زیبای داعش از دست داعش در عراق-سوریه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نگرانی خاوری از فرار امیر خسروی +(سند)



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

نگرانی خاوری از فرار امیر خسروی +(سند) 

دست نوشته محمودرضا خاوری مدیرعامل فراری بانک ملی ایران در مردادماه 88 از نگرانی وی نسبت به فرار مه‌آفرید خسروی ( متهم ردیف اول فساد بزرگ بانکی در سال 90) به خارج از کشور حکایت دارد.

به گزارش مهر، در دست نوشته محمود رضا خاوری مدیرعامل فرار بانک مرکزی به مدیر وقت حوزه حراست بانک ملی ایران در سوم مردادماه 1388 آمده است: جناب آقای ایران منش، باسلام، آقای خسروی آب معدنی داماش بدهکار بانک ظاهرا در حال خروج از کشور است، نیاز به مراقبت شدید دارد. مذاکره کنید."

 

 

 

محمود رضا خاوری مدیرعامل بانک ملی ایران مهرماه سال 90 در پی کشف بزرگترین فساد بانکی در اقتصاد ایران از کشور فرار کرد و به کانادا رفت. از آن تاریخ تاکنون هیچ خبری از وی تاکنون منتشر نشده است.

همان زمان روزنامه انگلیسی گلوب اند میل، در گزارشی عنوان کرده بود که محمودرضا خاوری مدیرعامل فراری بانک ملی  دارای خانه ای 3 میلیون دلاری در تورنتو است.

خانواده خاوری در کانادا اقامت دارند و اسناد مربوط به ثبت نشان می دهد که خاوری دارای خانه ای 3 میلیون دلاری در تورنتو است. ا

این روزنامه مطرح کرده بود که خاوری فردی "ایرانی- کانادایی" است که استعفای خود را تقدیم مقامات ایرانی کرده و روز پس از آن از لندن به فرانکفورت پرواز کرده و سپس با پرواز لوفتانزا به تورنتو سفر کرده است./مهر

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

تصویری از خانه 3 میلیون دلار خاوری در تورنتو( منبع سایت گلوب اند میل)