اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

امروز؛ پایان مهلت ثبت‌نام آزمون ارشد فراگیر پیام‌نور



ثبت‌نام آزمون ارشد فراگیر پیام‌نور , آزمون ارشد فراگیر پیام‌نور

امروز؛ پایان مهلت ثبت‌نام آزمون ارشد فراگیر پیام‌نور

مشاور عالی سازمان سنجش از اتمام مهلت ثبت‌نام آزمون فراگیر کارشناسی ارشد پیام نور تا ساعت 24 امروز پنجشنبه 25 مهر ماه خبر داد.

دکتر حسین توکلی با اشاره به اتمام مهلت ثبت‌نام و ویرایش اطلاعات آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام‌نور تا امروز پنجشنبه 25 مهر ماه از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org، گفت: داوطلبان باید برای ثبت‌نام در دوره دانش‌پذیری کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام‌نور هر چه سریعتر نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

وی افزود: داوطلبان باید با پرداخت اینترنتی مبلغ 50 هزار تومان با استفاده از کارت‌های اعتباری عضو شبکه شتاب هر یک از بانک‌های جمهوری اسلامی ایران در داخل یا خارج از کشور نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش با اشاره به برگزاری این دوره از آزمون در 29 آذر ماه، تصریح کرد: کارت ورود به جلسه آزمون از روز چهارشنبه 27 آذر ماه به صورت اینترنتی توزیع می‌شود. /ایسنا

 


ویدیو مرتبط :
ثبت نام کلاس های کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

امروز پایان مهلت ثبت‌نام آزمون ارشد پیام نور



 

 

 

سازمان سنجش

 

 

معاون سازمان سنجش آموزش كشور با اشاره به مهلت ثبت‌نام آزمون فراگیر كارشناسی ناپیوسته و كارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور تا فردا چهارشنبه، گفت: بیش از 80 هزار داوطلب متقاضی شركت در آزمون فراگیركارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور هستند.

دكتر حسین توكلی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به اتمام مهلت ثبت‌نام اینترنتی آزمون فراگیر كارشناسی ناپیوسته و كارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور تا ساعت 24 چهارشنبه 6 بهمن ماه از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org، تصریح كرد: داوطلبان می‌توانند تا ساعت 19 چهارشنبه با مراجعه به باجه‌های پستی مربوطه نسبت به خرید كارت اعتباری دارای شماره پرونده، نام كاربر و رمز عبور به منظور ورود به سیستم نرم‌افزاری ثبت‌نام اینترنتی به مبلغ 50 هزار تومان و دریافت یك جلد دفترچه راهنمای ثبت‌نام اقدام كنند.

وی با تاكید بر اینكه مهلت ثبت‌نام به هیچ عنوان تمدید نمی‌شود، خاطرنشان كرد: تا كنون بیش از 5 هزار و 800 داوطلب در آزمون فراگیر كارشناسی ناپیوسته دانشگاه پیام نور ثبت‌نام كردند.

توكلی با بیان اینكه داوطلبان می‌توانند به عنوان دانش‌پذیر كارشناسی ناپیوسته در یك كد رشته امتحانی ثبت‌نام و حداكثر در 5 مركز مجری دوره‌های كارشناسی ناپیوسته دانشگاه پیام‌نور متقاضی شوند، به ایسنا گفت: هر داوطلب آزمون كارشناسی ارشد واجد شرایط می‌تواند تنها یك رشته تحصیلی را حداكثر در پنج مركز انتخاب كنند و پس از ثبت‌نام و انتخاب واحد در دوره دانش پذیری برای 8 تا 10 واحد درسی اعلام شده حسب مورد برای هر رشته تحصیلی در آزمون پایان نیمسال دانش پذیری شركت كنند.

معاون سازمان سنجش در خصوص زمان برگزاری آزمون، گفت: آزمون دوره‌های مختلف فراگیر دانشگاه پیام‌نور30 اردیبهشت ماه90 برگزار می‌شود..../تحلیل:ایسنا