اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

امام جمعه جلفا تصادف کرد


مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی آذربایجان شرقی از مصدومیت امام جمعه جلفا بر اثر برخورد خودروی وی با گاردریل خبر داد.

خبرگزاری مهر: مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی آذربایجان شرقی از مصدومیت امام جمعه جلفا بر اثر برخورد خودروی وی با گاردریل خبر داد.

حبیب حسینقلی زاده عصر امروز یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران ضمن اعلام این خبر گفت: ساعت ۱۶:۱۵ دقیقه عصر امروز در حوالی منطقه دره دیز جاده مرند به جلفا خودروی سمند حامل امام جمعه جلفا با گاردریل کنار جاده برخورد و وی دچار مصدومیت از ناحیه کتف و سینه شد.

به گفته وی حال عمومی حجت الاسلام علی انتظاری خوب است و کادر اورژانس منطقه عریان تپه با اعزام شدن به منطقه و انجام اقدامات پیش بیمارستانی وی را به بیمارستان مرند انتقال داده اند.

امام جمعه جلفا تصادف کرد


ویدیو مرتبط :
پروازهای جمعه 22 آبان 1394 باند هزار جلفا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

امام جمعه بوشهر استیلی را برگرداند



امام جمعه بوشهر استیلی را برگرداند

 

با درخواست امام جمعه بوشهر حمید استیلی با بازگشت به این شهر مجددا هدایت تیم فوتبال شاهین را برعهده خواهد گرفت.

 

به گزارش مهر، پس از آنکه اعضای هیئت موسس باشگاه شاهین بوشهر رای به برکناری حمید استیلی دادند و متعاقب آن مجید حسینی کنگانی نیز از سمت مدیرعاملی این باشگاه استعفا کرد، امام جمع بوشهر در تماس با سرمربی شاهین از وی خواست برگردد و هدایت تیم فوتبال این شهر را برعهده بگیرد.

حمید استیلی دوشنبه شب با اعلام این خبر که به شاهین برگشته است اظهار داشت: با توجه به تماس و درخواست آیت الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان بوشهر برای بازگشت به تیم شاهین، باردیگر برای هدایت این تیم در مسابقات لیگ برتر به بوشهر می‌آیم زیرا نتوانستم پاسخ منفی به ایشان دهم.

وی با بیان اینکه مردم بوشهر به بنده خیلی لطف داشتند و حتی با حضور در هتل و فرودگاه خواهان ادامه حضورم در تیم شاهین شدند، اضافه کرد: اینکه بگویند برو و دوباره بگویند برگرد صحیح نیست و به همین دلیل تصمیمی برای بازگشت نداشتم اما بخاطر مردم خونگرم بوشهر و نماینده ولی فقیه در استان دوباره به این تیم برمی گردم.

مجید حسینی کنگانی مدیرعامل باشگاه شاهین بوشهر نیز پس از این اتفاقات پذیرفت تا به فعالیتش ادامه داد و آرامش را به شاهین برگردانند.

تیم فوتبال شاهین بوشهر در هفته نوزدهم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور روز یکشنبه بیست و هشتم آذرماه در ورزشگاه بهشتی بوشهر میزبان تیم پیکان قزوین است.../مهر