اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

القاعده، امارات را تهدید کرد



 اخباربین الملل,خبرهای   بین الملل ,القاعده

شاخه القاعده در یمن در بیانیه‌ای امارات را تهدید کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از سومریه نیوز عراق، روزنامه المسری که اخبار مربوط به القاعده در یمن را منتشر می‌کند در شماره اخیر خود امارات را تهدید و اعلام کرد: پس از گذشت بیش از یک سال از ورود انصارالشریعه به عنوان زیر شاخه‌های سازمان القاعده در شبه جزیره عربستان به شهر مکلا و ارائه خدمات و به راه انداختن پروژه‌ها ائتلاف به رهبری امارات به مکلا حمله کرد و با القاعده جنگید.

القاعده در بیانیه‌ای تهدید کرد که از امارات انتقام خواهد گرفت.

تروریست‌های القاعده سال گذشته میلادی کنترل شهر بندری مکلا و مناطقی در جنوب یمن را در دست گرفتند اما اخیرا نیروهای تحت امر عبد ربه منصور هادی، رئیس‌جمهور مستعفی یمن با کمک نیروهای اماراتی و عربستانی القاعده را از این شهر بیرون راندند.

 


ویدیو مرتبط :
تهدید القاعده در سوریه برای حمله به آمریکا و انگلیس + فیلم

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

امارات این بار تهدید کرد: اگر ایران به صدای عقلانیت گوش ندهد، عواقب خطرناکی در انتظارش است!



اشغال جزایر می تواند بر روی امنیت و صلح بین المللی تاثیر جدی داشته باشد!

امارات این بار تهدید کرد: اگر ایران به صدای عقلانیت گوش ندهد، عواقب خطرناکی در انتظارش است!

شیخ عبدالله بن زیاد ال نهیان، وزیر خارجه امارات گفت: "من از ایران می خواهم که به صدای عقلانیت و خرد گوش فرادهد و به این بن بست پایان دهد، چراکه جلوی عواقب آن را نه امارات و نه ایران در اینده نمی توانند بگیرند"

 

   وزیر خارجه امارات,تهدید امارات,اخبار

 

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

امارات متحده عربی روز دوشنبه هشدار داد که اختلاف و مناقشه بر سر جزایر سه گانه نمی تواند برای همیشه ادامه داشته باشد.

به گزارش سرویس بین الملل انتخاب، شیخ عبدالله بن زیاد ال نهیان، وزیر خارجه امارات گفت:  "ما نمی توانیم با ماجرای جزایر سه گانه برای همیشه مواجه باشیم"

وی که در کنفرانس خبری سخن می گفت، افزود: "ما باید یک برنامه کاری یا یک ضرب العجل تعیین کنیم و اگر این اقدامات نتیجه ای نداد، سپس می توانیم به دادگاه بین المللی یا به یک حکمیت بین المللی مراجعه کنیم"

 

شیخ عبدالله گفت: "اشغال جزایر سه گانه امارات توسط ایران می تواند بر روی امنیت و صلح بین المللی تاثیر جدی داشته باشد، چراکه این سه جزیره در منطقه ی استراتژیکی از جهان واقع شده و 40 درصد انرژی جهان از کانال های این جزایر می گذرد"

وی افزود: "من از ایران می خواهم که به صدای عقلانیت و خرد گوش فرادهد و به این بن بست پایان دهد، چراکه جلوی عواقب آن را نه امارات و نه ایران در اینده نمی توانند بگیرند"

وزیر خارجه امارات گفت: "ما اینجا اعلام می داریم که در حل و فصل مناقشه بر سر جزایر اشغال شده ی امارات توسط ایران جدی هستیم"

وی افزود: "باعث تاسف است که یک کشور مسلمان و همسایه و با تمدن و سنت چنین رفتاری کند"

شیخ عبدالله بن زیاد ال نهیان، گفت: "این کشور باید عاقلانه رفتار کند و مشکلات و نگرانی های خود را به خارج از کشور منتقل نکند. در این صورت عواقب خطرناکی در انتظار این کشور است"

وی افزود: "از برادران ایرانی درخواست می کنم که تنش ها را کاهش و به میز مذاکره بازگردند. اشغال جزایر امارات به مدت 40 سال موجب ناامیدی ما شده است"

وزیر خارجه امارات گفت: "امارات اقدام اخیر ایران را نقض توافق دو کشور می داند"/انتخاب