اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اقدام عجیب دختر 27 ساله برای ثابت کردن عشقش + تصاویر



 

 

 

برای ثابت کردن عشق

 

مگ فور: یکی از طرفداران کارتون  سفید برفی و 7 کوتوله در اقدامی عجیب تصاویر شخصیتهای این انیمیشن معروف را روی کمرش خالکوبی کرده است.

 

"آن فای کائو" 27 ساله از تایوان به قدری طرفدار این فیلم است که تمام پشتش را به خالکوبی این تصاویر اختصاص داده است ، این تاتوی رنگارنگ و زیبا در یک مرکز بین المللی در سنگاپور انجام گرفته است.

 

 

برای ثابت کردن عشق

 

به گفته وی اینکار 3 ماه زمان برده است و بسیار دردناک بوده است به طوریکه وی تصمیم گرفته بود این کار را رها کند اما به خاطر عشقش به این انیمیشن تحمل کرده و کار را به پایان برده است.

 

وی میگوید از کودکی عاشق این کارتون بوده و چیزی بهتر از آن برای خالکوبی سراغ نداشته است.

منبع:pardad.ir


ویدیو مرتبط :
قدرت عجیب یک دختر 10 ساله مقابل پسر 11 ساله- مچ اندازی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

باردار شدن عجیب دختر یک ساله در عربستان + تصاویر



باردار شدن عجیب دختر یک ساله در عربستان + تصاویر

اگرچه پزشک معالج او گفته این حادثه برای اولین بار در تاریخ طب مدرن روی داده ، اما تاریخ پزشکی نشان میدهد که این مورد یک پدیده نادر در دنیا می باشد. در گذشته نیز سابقه داشته است. مشکل پزشکان چگونگی ختم حاملگی است به شکلی که به کودک آسیب نرسد.

 

  ، باردار شدن عجیب ,باردار شدن عجیب دختر یکساله

 

بر اساس تحقیقات پزشکی انجام شده نشان داده شده است زمانی که مادر او این دختر را حامله بوده دو تخمک در مادر وجود داشته که یکی در دیگری رشد کرده ، به شکلی که که تخمک دوم درون دختر تازه به دنیا آمده بافی مانده و سپس رشد کرده است.

پزشکان عنوان می کنند که مادر نوزاد در هنگام بارداری در اصل دو جنین داشته است که یک جنین شروع به رشد نموده و جنین دوم در رحم جنین اول رشد نموده است . گرچه پزشکان این واقعه را منحصر به فرد می دانند اما نمونه های دیگری از آن در تاریخ پزشکی مشاهده شده است.

رشد جنین در داخل جنین دیگر ممکن است یک بار در پانصد هزار حاملگی روی دهد . و این پدیده همواره در مراحل اولیه بارداری رخ می دهد. به عنوان یک اصل ، معمولا جنین دوم در رحم مادر خواهد مرد و به شکل فعلی حاملگی روی نخواهد داد . اما اگر جنین دوم نمیرد به عنوان یک انگل در بدن جنین اول باقی خواهد ماند و از سیستم گردش خون کودک تغذیه خواهد کرد.

بنابراین، زندگی جنین دوم ذاتا مانند یک تومور مهاجم در بدن جنین اول است . و به جای یک جنین کامل به شکل یک تراتوم به خصوص به خوبی تمایز نیافته خواهد بود و در بدترین حالت به شکل teratocarcinoma ( تراتوکارسینوما ) خواهد بود که متاستاز نیز می دهد . از نظر بلوغ جسمی ارگان های آن برای تامین خون از بدن میزبان استفاده می کنند، و موجب اختلال در عملکرد ارگانهایی مانند مغز، قلب، ریه، دستگاه گوارش، دستگاه ادراری کودک اصلی می گردند.

 

  ، باردار شدن عجیب ,باردار شدن عجیب دختر یکساله

 

نمونه دیگر از حاملگی در کودکان که تاکنون اعلام شده عبارت است از :

• در ماه ژوئن سال 1999 ، مورد Sanju Bhagat در کشور هند که متوجه شدند او یک جنین را به مدت 33 سال با خود حمل می کرده است که “قل ” دوم او مانند انگل در داخل بدن او بوده است .

• در ماه مارس سال 2006 ، پزشکان در پاکستان دو جنین مرده قدیمی در داخل بدن یک دختر بچه یافتند.

• در ماه نوامبر سال 2006 ، در شیلی شهر سانتیاگو یک پسر با جنین مرده در داخل بدن شناسایی شد.

• در ماه اوت سال 2007 ، کودک 2 ساله در فیلیپین به نام Eljie Millapes با جنین در داخل شکم تشخیص داده می شود. پدر و مادر او از رشد غیر طبیعی معده کودک خود از دو ماه قبل از آن نگران بودند . پزشکان بعد از بررسی کشف نمودند که او از داشتن یک جنین در شکم خود رنج می برد .

• در ماه ژانویه سال 2008 ، کودک 2 ساله در شهر Medan ، اندونزی به نام Afiah Syafina با تومور در معده اش تشخیص داده میشود. پس از عمل جراحی پزشکان شگفت زده شدند زیرا تومور بسیار به جنین پنج ماهه شباهت داشت.

• در ماه مه سال 2008 ، یک جنین دو اینچی از شکم یک دختر نه ساله در بیمارستان عمومی لاریسا شهر آتن خارج شد این جنین که به شکل تومور بود دارای سر ، مو و چشم بود ، اما اثری از مغز و بند ناف در آن وجود نداشت.

• در ماه ژوئن سال 2008 ، یک نوزاد در شهرستان Hejian چین ، دارای یک آلت تناسلی اضافی در پشت بدن خود ، شناسایی شد که پزشکان آن را باقی مانده جنین دوم تشخیص دادند./جام نیوز