اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اقدام تلافی جویانه درباره سوزاندن خلبان اردن


منابع خبری گزارش دادند که اردن به تلافی اعدام ˈمعاذ الکساسبهˈ خلبان ارتش این کشور توسط گروه تروریستی داعش، ˈساجده الریشاویˈ تروریست زندانی دربند خود را به همراه شماری دیگری از محکومان وابسته به این گروه، اعدام می کند.

خبرگزاری ایرنا: منابع خبری گزارش دادند که اردن به تلافی اعدام ˈمعاذ الکساسبهˈ خلبان ارتش این کشور توسط گروه تروریستی داعش، ˈساجده الریشاویˈ تروریست زندانی دربند خود را به همراه شماری دیگری از محکومان وابسته به این گروه، اعدام می کند.

شبکه خبری المیادین گزارش داد در پی اعدام این خلبان اردنی توسط داعش، مردم اردن خواهان اعدام ˈساجده الریشاویˈ تبعه عراقی وابسته به این گروه تروریستی شدند.

منابع رسانه ای به المیادین گفتند که معاون پادشاه اردن احتمالا سه شنبه شب حکم اعدام ساجده الریشاوی تبعه عراقی وابسته به داعش و زیاد الکربولی را امضا خواهد کرد.

ارتش اردن روز سه شنبه در بیانیه ای با اعلام خبر مرگ معاذ الکساسبه، تهدید کرد که از جنایتکاران انتقام خواهد گرفت.

در این بیانیه تاکید شده که خون الکساسبه هدر نخواهد رفت و انتقام سختی در انتظار عاملان این جنایت است.

از سوی دیگر تلویزیون اردن اعلام کرد که معاذ الکساسبه سوم ژانویه سال جاری (13دی) توسط داعش اعدام شده است.

در همین حال رییس ستاد نیروهای مسلح اردن روز سه شنبه به خانواده خلبانی که در اسارت گروه تروریستی داعش بود، اعلام کرد که وی کشته شده است.

المیادین همچنین اعلام کرد که در حال حاضر مقام های اردنی به فکر اعدام ساجده الریشاوی و زیاد الکربون و محکومان دیگر هستند.

گروه تروریستی داعش عصر سه شنبه تصاویری را پخش کرد که در آن نشان می داد، داعش خلبان اردنی را زندن زنده سوزانده است.

از سوی دیگر شبکه خبری ˈسی ان انˈ نیز اعلام کرد که ˈ ملک عبدالله دوم ˈ پادشاه اردن که در آمریکا به سر می برد، پس از انتشار خبر سوزانده شدن خلبان ارتش کشورش به دست داعش، سفر خود را نیمه تمام گذاشته و به اردن باز می گردد.

تروریست های داعش مدعی شدند که پس از شکست گفتگوها با دولت اردن، الکساسبه را آتش زده اند.


ویدیو مرتبط :
ترکیه گروه داعش را به اقدام تلافی جویانه تهدید کرد‬ !!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اقدام تلافی‌جویانه شوهر برای جلوگیری از طلاق




 اخبار حوادث  - اقدام تلافی‌جویانه شوهر برای جلوگیری از طلاق

 متهمی که برای آزار و اذیت روانی همسرش با ایجاد پروفایل مستهجن در فیس‌بوک قصد داشت او را از ارایه دادخواست طلاق منصرف کند، توسط ماموران پلیس فتای تهران بزرگ دستگیر شد.

 سرهنگ محمدمهدی کاکوان، رییس‌پلیس فتای تهران بزرگ با بیان این خبر اعلام کرد: «در پی شکایت زنی جوان به نام « نسترن» تحت عنوان منتسب‌کردن اعمال خلاف حقیقت و هتک حیثیت، پرونده‌ای در دادسرای ویژه جرایم رایانه‌ای تشکیل و به دستور مقام قضایی برای ادامه تحقیقات به پلیس فتای پایتخت ارجاع داده شد.»

 

رییس‌پلیس فتای تهران بزرگ افزود: «شاکی ضمن حضور در اداره مبارزه با جرایم سایبری پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت در تحقیقات پلیسی به ماموران اظهار کرد از طریق تماس‌های تلفنی دوستان و همکارانم متوجه شدم شماره موبایلم در پروفایل‌های مستهجن فیس‌بوک منتشر شده است.» این مقام انتظامی ادامه داد: در تحقیقات مشخص شد فردی به‌نام «نادر» این کار را انجام داده است. متهم در تحقیقات به جرم خود اعتراف کرد.

 

سرهنگ کاکوان بیان کرد: در تحقیقات پلیسی مشخص شد این مرد، شوهر شاکی است و به‌منظور آزار و اذیت روانی شاکی با همدستی دوستانش ضمن دراختیارداشتن اطلاعات محرمانه شاکی از طریق ایجاد پروفایل در فیس‌بوک سعی کرده تا او را از ارایه دادخواست طلاق در دادگاه خانواده منصرف کند. رییس‌پلیس فتای تهران بزرگ خاطرنشان کرد: با توجه به دلایل موجود در پرونده، گزارش نهایی به‌همراه متهم به دادسرا ارسال و قرار تامین مناسب صادر شد.


  اخبار حوادث  - فارس