اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اقدام بی شرمانه دختر عاشق پیشه با تازه داماد/ متهم : پسر مورد علاقه ام با دختر دیگری ازدواج کرد



رئیس پلیس فتا استان البرز صبح امروز از دستگیری فردی که اقدام به انتشار تصاویر خصوصی و هتک حیثیت نموده بود، خبر داد.

 به گزارش حوادث باشگاه خبرنگاران، سرهنگ یزدان نیکنام رییس پلیس فتا استان البرز در تشریح این خبر گفت: چندی پیش مردی با در دست داشتن شکواییه‌ای از دادسرای ناحیه یک کرج به این پلیس مراجعه و از انتشار تصاویر جشن عروسیش در شبکه های اجتماعی خبر داد.

نیکنام تصریح کرد: با توجه به حساسیت موضوع تیم ویژه‌ای از کارشناسان این پلیس اقدامات ویژه ای را به منظور شناسایی عامل انتشار عکس‌ها آغاز کرده و بلافاصله با بررسی های کارشناسانه و به کارگیری آخرین شیوه های کشف نوین جرم در فضای سایبری موفق شدند تا رد متهم را در یکی از مناطق کرج شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه وی را دستگیر و به این پلیس منتقل کنند.

رئیس پلیس فتا استان البرز افزود: ماجرای انتشار تصاویر خصوصی با رودرو شدن شاکی و متهم پایانی تلخ داشت، چرا که مسبب این عمل کسی نبود جزء یکی از اقوام نزدیک تازه داماد.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: در بازجویی فنی از متهم مشخص شد که انگیزه وی از انتشار تصاویر خصوصی ناکامی در ازدواج با شاکی بوده است.

متهم در ادامه اعترافات خود بیان داشت که از دوران نوجوانی به شاکی علاقمند بودم به طوری که به کسی جز او نمی توانستم فکر کنم و در خیالم تصور می‌کردم که او هم به من علاقمند است و ما می توانیم با هم ازدواج کنیم ، ولی چندی پیش متوجه شدم که وی قصد ازدواج با شخص دیگری را دارد، از آنجا که دیگر راهی برای ممانعت از این ازدواج نمی دیدم چاره را در انتشار تصاویر جشن عروسی آنها دیدم چراکه فقط این کار می توانست مرا از کابوس ازدواج مرد رویاهایم خلاص کند.

سرهنگ نیکنام در پایان به شهروندان توصیه کرد: هرگز فایل‌هایی مانند عکس، فیلم و کلیپ‌های خانوادگی را در رایانه تبلت ، لب تاب و گوشی تلفن همراه خود نگهداری نکرده و سعی کنند با تهیه یک حافظه جانبی کلیه فایل های شخصیشان را در آن ذخیره و در یک جای امن نگهداری کنند.

 اخبار حوادث -  باشگاه خبرنگاران


ویدیو مرتبط :
چرا دختر ها به پسر ها علاقه دارند؟

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

روش بی‌شرمانه همکلاسی عاشق پیشه برای جلوگیری از ازدواج دختر جوان



 

روش بی‌شرمانه همکلاسی عاشق پیشه برای جلوگیری از ازدواج دختر جوانرئیس پلیس فتا استان سیستان و بلوچستان از دستگیری فردی که با ایجاد پروفایل به نام یکی از شهروندان اقدام به هتک حرمت و انتشار مطالب غیر اخلاقی در خصوص وی می نمود خبر داد.

 به گزارش باشگاه خبرنگاران، سرهنگ "سید محمد حسینی پور" دراین راستا گفت : خانمی به این پلیس مراجعه و اظهار داشت فردی با ایجاد پروفایلی به نام وی و انتشار مطالب و عکس های فتوشاپ شده اقدام به هتک حرمت از وی و ایجاد بدبینی نسبت به وی در بین آشنایان و حتی جدایی وی از نامزدش شده که با توجه به اهمیت موضوع پرونده سریعا تشکیل و در دستور کار ماموران پلیس فتا قرار گرفت.

وی افزود: در پی بررسی های تخصصی و فنی این پلیس در مدت کوتاهی متهم که دانشجو و از همکلاسان شاکی بود شناسایی و دستگیر شد.

"حسینی پور" تصریح کرد: متهم که انگیزه خود از ارتکاب به این عمل غیر اخلاقی و مجرمانه را علاقه به شاکی و جلوگیری از ازدواج وی بیان نمود به همراه پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

رئیس پلیس فتا استان در پایان خاطر نشان کرد : هر عمل مجرمانه در فضای مجازی قابل پیگیری می باشد و کارآگاهان پلیس فتا با رصد شبانه روزی فضای مجای این افراد را شناسایی و با آنان برخورد خواهند کرد.


 اخبار حوادث  - باشگاه  خبرنگاران