اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اقدامی هماهنگ در روزنامه‌های عربستان



اخبار ,اخبار سیاست خارجی,رشد جمعیت در ایران


اخبار سیاست خارجی - اقدامی هماهنگ در روزنامه‌های عربستان

موضوع رشد جمعیت اهل سنت در ایران، به روزنامه‌های عربستان هم کشیده شد.

به گزارش ادیان نیوز، روزنامه‌های عربستان در اقدامی هماهنگ، اقدام به نشر مقاله‌ای مشترک در رابطه با رشد جمعیت در ایران کرده‌اند.

این مقاله تأکید می‌کند: "شیعیان دریافتند که اگر اقدام به تولید نسل نکنند تا کمتر از سی سال دیگر، اهل سنت جمعیت غالب در ایران خواهد شد،‌ فلذا ما از تمامی دوستان اسلام درخواست داریم که از این فرصت استفاده کنند و از برادران اهل سنت حمایت کنیم. حمایت ما از اهل سنت باید چند جانبه باشد و نباید دوستانمان را تنها گذاریم، شیعیان با توطئه رشد جمعیت می‌خواهند اکثریت جمعیت شیعه به نفع خودشان باشد."

در ادامه این مقاله آمده است: "البته شیعیان خودشان در این امر مقصر بودند و می‌گفتند زندگی خوب منوط به کمتر داشتن اولاد است و ما از تمامی دوستانمان در ایران می‌خواهیم که با جدیت تمام اقدام به تولید مثل کنند، نگران اقتصاد هم نباشند، ما از آنها پشتیبانی خواهیم کرد." در پایان این مقاله آمده است: "آمارهای خوبی به دست ما رسیده است و ما متوقع هستیم که شیعیان به زودی زود سرنگون شوند."
 اخبار سیات خارجی - تابناک


ویدیو مرتبط :
اعتراف روزنامه الریاض عربستان نسبت به شیعه و سنی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

روزنامه الرأی: داعش 2 میلیون دلار بابت انفجار انتحاری مسجد شیعیان عربستان پول گرفته است



اخبار,اخباربین الملل , طرح انفجار مسجد امام علی

منابع رسانه ای فاش کردند که گروهک تروریستی داعش برای اجرای طرح انفجار مسجد امام علی (ع) در شهرک القدیح در عربستان 2 میلیون دلار از دستگاه اطلاعاتی یکی از کشورهای خارجی دریافت کرده است.

روزنامه الرای چاپ کویت با اعلام این خبر افزود که 3 افسر از مسئولان یک دستگاه اطلاعاتی بیگانه طی جلسه ای که هفته قبل با شرکت 5 تن از سرکردگان داعش از جمله ابوبکر البغدادی در یکی از شهرهای شمال عراق تشکیل شد، مقرر کردند که مزدوران این گروه تروریستی بابت انفجار یکی از مساجد شیعیان در عربستان سعودی مبلغ 2 میلیون دلار دریافت کنند.

نمایندگان این دستگاه اطلاعاتی علاوه بر پرداخت هزینه مذکور، متعهد شدند این گروه تروریستی را به تسلیحات پیشرفته نظامی مجهز کنند.

هرچند نام این دستگاه اطلاعاتی فاش نشده است، ولی نقش سازمان موساد و همکاری تنگاتنگ آنان با داعش بمنظور فتنه انگیزی و فرافکنی میان اهل تسنن و تشیع و ایجاد تفرقه بین مسلمانان روز به روز آشکارتر می گردد.

در یک انفجار تروریستی که در مسجد شیعیان در استان قطیف عربستان و حین برگزاری نماز جمعه رخ داد، 21 نمازگزار از جمله یک کودک به شهادت رسیدند.

 اخبار  بین الملل  -  خبر  انلاین