اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

افعی پلنگی پشت فرمان پراید + عکس



اخبار حوادث - افعی پلنگی پشت فرمان پراید + عکس

مسئول سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دلیجان گفت: یک حلقه مار افعی پلنگی از گونه های سمی در خودرو سواری پراید در محل غار چال نخجیرموجب وحشت راننده شد.

محمد بیکی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: راننده خودرو به محض بازکردن در با یک حلقه مار در صندلی جلو خودرو مواجه می شود و مار نیز از مسیر بخاری خودرو به قسمت موتور وارد شد.

 

اخبار,اخبار حوادث , افعی پلنگی

 
وی اظهار داشت: در تماس با سامانه 125 ماموران این سازمان به محل اعزام و بعد از مهار مار سمی آن را به طبیعت بازگرداندند.

بیکی گفت: در اواخر ماه گذشته نیز یک حلقه افعی پلنگی از گونه های مارهای سمی در رینگ خودروی وانت سواری در پارکینگ مجتمع مسکونی کشف شد.

 

اخبار,اخبار حوادث , افعی پلنگی

 
بیکی افزود: زیستگاه این گونه مارها در مناطق کوهستانی، بوته زارها و مناطق صخره ای است.

مسئول سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دلیجان گفت: از ابتدای امسال تاکنون چهار حلقه مار شامل دو افعی شاخ دار و دو افعی پلنگی در شهرستان دلیجان توسط آتش نشانی این شهرستان قبل از آسیب به شهروندان مهار شده است.

 

اخبار,اخبار حوادث , افعی پلنگی

 
بیکی تاکید کرد: شهروندان در صورت بروز هر گونه حوادث غیرمترقبه، با حفظ خونسردی موضوع را بسرعت با سامانه 125 به اطلاع ماموران آتش نشانی برسانند تا در کوتاه ترین زمان عملیات امداد و نجات صورت گیرد.
اخبار حوادث - ایرنا

 


ویدیو مرتبط :
وقتی خانم پشت فرمان پراید بنشیند

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس اینستاگرامی لاریجانی پشت فرمان


علی لاریجانی پس از بازدید از نمایشگاه صنعت خودرو و صنایع وابسته تصاویر آن را در اینستاگرامش منتشر کرد. در یکی از این عکس ها، رئیس مجلس پشت فرمان نشسته است.

خبرآنلاین: رییس مجلس با انتشار عکس هایی از بازدید خود از نمایشگاه خودرو نوشته است:

در اینجا باید از دست اندرکاران برگزاری این نمایشگاه تقدیر و تشکر کنم البته با توجه به توصیه های رهبر معظم انقلاب و با توجه به اینکه عقل حکم می کند باید از تولید داخل حمایت کرد؛منتهی این رویکرد شروطی دارد از این رو قطعا تولید داخل باید متناسب با تولیدات، شرایط و محصولات روز دنیا باشد و کیفیت محصولات داخلی ارتقاء یابد.

به طورحتم نمی توانیم پژوی 30 سال پیش را هم اکنون تولید کرده و بعد بگوییم که همه مردم باید با علاقه آن را بخرند؛از طرف دیگر مردم امروز باید متناسب با تغییرات خودروهای داخلی حس کنند که در کشور تولیدات از نظر کیفی و ایمنی در حال بهینه شدن است از این رو اگر مردم این ترقی و پیشرفت را نبینند نمی توان با دستور و بخشنامه مشکلات را حل کرد؛البته ما به خاطر حمایت از تولید داخل، تعرفه واردات خودرو را سنگین قرار داده ایم،بنابراین اگر این رویکرد وجود نداشت قطعا خودروسازان داخلی سرپا نبودند.

 عکس اینستاگرامی لاریجانی پشت فرمان