اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

افشای راز جنایت با خارج‌شدن پیرمرد از كما



افشای راز جنایت با خارج‌شدن پیرمرد از كما

دزدان جنایتكار وقتی با حمله به زوج سالخورده‌ای می‌خواستند خانه را ترك كنند نمی‌دانستند پیرمرد زنده خواهد ماند.

به گزارش ایران پلیس ثانیه‌شماری می‌كند تا پیرمرد از كما خارج شده و راز دزدان بی‌رحم را فاش كند. ساعت 10 شب 18مردادماه سال‌جاری ماجرای جنایتی هولناك كه در آن پیرزن از پای درآمده بود به پلیس 110 شهریار مخابره شد و تیمی از مأموران كلانتری مركزی شهریار برای بررسی ماجرا پای در قتلگاه این زن گذاشتند. هنگامی كه مأموران وارد خانه ویلایی شدند با بدن بی‌جان پیرزن كه با ضربات چاقو و غرق در خون بود روبه‌رو شدند و بازپرس كشیك دادسرای شهریار را در جریان گذاشتند.

مردی با حضور بازپرس كشیك در صحنه قتل به وی گفت: من هر شب به این زوج پیر سر می‌زنم و به اوضاع زندگی آنان رسیدگی می‌كنم، امشب همانند شب‌های گذشته برای سرزدن به آنان به مقابل در آمدم، هر چقدر زنگ زدم كسی جوابگو نبود، با كلیدی كه داشتم وارد خانه شدم. پس از اینكه وارد پذیرایی شدم با تعجب دیدم كه بیشتر وسایل خانه در جای خودشان نیستند و هر چقدر پیرمرد و پیرزن را صدا زدم، جوابی ندادند. احساس بدی داشتم و احتمال می‌دادم كه اتفاق شومی افتاده باشد، بنابراین برای بررسی موضوع وارد اتاق شدم و با جسد بی‌جان پیرزن كه غرق در خون بود روبه‌رو شدم و كمی آن طرف‌تر نیز همسر وی را دیدم كه وی نیز بیهوش بود، وقتی به پلیس و اورژانس زنگ زدم تا برای كمك بیایند متوجه شدم پیرمرد به سختی نفس می‌كشد و زنده است كه با آمدن اورژانس، تیم پزشكی وی را برای معالجه به بیمارستان انتقال دادند.

در ادامه تیمی از كارآگاهان جنایی شهریار به دستور بازپرس كشیك مأموریت یافتند تا سرنخی از عاملان جنایت بیابند، بدین ترتیب پلیس با تجسس در خانه پیرمرد دریافتند دزدان برای سرقت وسایل خانه به داخل آمده‌اند و پس از اینكه متوجه شدند آنان در خانه هستند پیرزن را با ضربات چاقو به كام مرگ فرستاده‌اند و پیرمرد را نیز به آستانه مرگ كشانده‌اند و به خیال اینكه وی نیز به قتل رسیده است با خیالی آسوده دست به سرقت زده‌اند. بر این اساس كارآگاهان برای بررسی‌های بیشتر به بیمارستان رفتند، ولی شواهد نشان می‌داد پیرمرد به دلیل شدت جراحات در كما به سر می‌برد.

بنا بر گزارش ، تیمی ویژه از كارآگاهان برای ردیابی عاملان جنایت در حال بررسی سرنخ‌هایی از آنان هستند و یك مظنون در این رابطه دستگیر شده است و كارآگاهان منتظر هستند كه تنها شاهد قتل پیچیده در خانه ویلایی از كما خارج شود تا بتواند سرنخ‌های جدیدی در اختیارشان قرار دهد./ایران

 


ویدیو مرتبط :
افشای راز جنایت سه زن توسط بهاره رهنما و دوستانش

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

افشای راز جنایت خیابان فاطمی در دو ساعت



افشای راز جنایت خیابان فاطمی در دو ساعت

مرد جوانی كه اقدام به قتل صاحب شركتی در خیابان فاطمی كرده بود، دستگیر شد.

اخبار حوادث - مأموران کلانتری 148 انقلاب در ساعت 9 روز شنبه 15 مهرماه، از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی 110 در جریان خبر کشف جسد فردی در طبقه اول یک واحد تجاری، در خیابان فاطمی قرار گرفتند كه با حضور مأموران کلانتری در محل و تأیید خبر کشف جسد و همچنین مشخص بودن وقوع جنایت، به واسطه آثار متعدد ضربات جسم تیز، موضوع به قاضی ویژه قتل و همچنین اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ اعلام شد.

با حضور قاضی روشن، شعبه سوم بازپرسی دادسرای امور جنایی، کارآگاهان اداره دهم و تیم بررسی صحنه جرم پلیس آگاهی در محل، پرونده مقدماتی با موضوع قتل عمد تشکیل و برای رسیدگی تخصصی در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

در تحقیقات مقدماتی از اعضای شرکت مشخص شد که مقتول صاحب واحد تجاری محل کشف جسد بوده و چندین سال است که اقدام به اجاره اتاق‌های شرکت ـ به صورت جداگانه ـ به افراد مختلف كرده است.

در ادامه تحقیقات، کارآگاهان مطلع شدند که منشی شرکت اولین شخصی بوده که وارد شرکت شده و جسد مقتول را کشف و با پلیس تماس گرفته است كه تحقیقات از وی آغاز و وی در اظهارات خود به کارآگاهان گفت كه در حدود ساعت هشت صبح، مثل روال هر روز به شرکت مراجعه کرده اما در کمال تعجب متوجه شده که نمی‌تواند در شرکت را باز کند و این در حالی بود که از داخل شرکت صداهای بسیار ضعیفی به گوش می‌رسید كه بعد از حدود نیم ساعت كه از حضورش در پشت در ورودی شرکت گذشته بود. ناگهان یکی از اعضای شرکت به هویت «محسن - ب» متولد 1367 که از حدود یک سال پیش با اجاره یکی از اتاق‌های شرکت در آنجا کار می‌کرد با حالتی مضطرب و نگران در شرکت را باز کرد و در حالی که یک کیف‌دستی نیز به همراه خود داشت، به سرعت از پله‌ها پایین رفت و از ساختمان خارج شد و پس از ورود به شرکت متوجه جسد صاحب شرکت شده که در بالکن افتاده بود.

با توجه به اطلاعات به‌دست آمده از منشی شرکت و متواری‌شدن «محسن - ب» از محل وقوع جنایت، دستگیری وی به عنوان متهم پرونده در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت كه با بررسی فرم قرارداد اجاره تنظیم شده میان مقتول و محسن، کارآگاهان محل سکونت متهم را شناسایی كردند اما در تحقیقات خود متوجه شدند که وی از این مکان متواری شده است.

کارآگاهان اداره دهم در ادامه تحقیقات خود محل سکونت نامزد متهم را شناسایی كردند و با اطمینان از این موضوع که متهم قصد متواری‌شدن از شهر تهران داشته اما پیش از آن برای دریافت پول و دیگر مدارک شناسایی خود به منزل نامزدش مراجعه خواهد کرد، این محل را تحت مراقبت‌های پلیسی قرار داده و سرانجام در ساعت 11 روز همان روز 91 متهم را در خیابان ولی‌عصر ـ خیابان نادر دستگیر کردند.

با دستگیری «محسن»، وی به ارتکاب جنایت اعتراف و انگیزه خود را نیز اختلافات مالی عنوان کرد كه کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی هماهنگی‌های لازم را با قاضی پرونده انجام داده و در فاصله‌ای کمتر از دو ساعت از زمان وقوع جنایت، با انتقال متهم پرونده به محل جنایت و با حضور عوامل تشخیص هویت اقدام به بازسازی صحنه جنایت کردند.

متهم در زمان بازسازی صحنه جنایت به کارآگاهان گفت كه از چندی پیش به علت برخی مشکلات مالی قصد تسویه حساب با صاحب شرکت را داشته و امروز صبح که به شرکت مراجعه کرده، صاحب شرکت را دیده که در شرکت تنها بوده و دیگر اعضای شرکت هنوز به محل کارشان مراجعه نکرده‌اند.اما زمانی که موضوع تسویه‌حساب را با صاحب شرکت مطرح کرده وی مدعی شده که باید مبلغ 750هزار تومان به او بدهد تا تسویه‌حساب کامل كند که به همین علت بین آنان درگیری لفظی ایجاد شده كه ناگهان در یک لحظه مقتول را به سمت عقب هل داده که همین اتفاق باعث شده كه سر او به کناره میز برخورد کند و دچار حالت ضعف و سرگیجه شود كه بلافاصله از همین موضوع استفاده کرده و با هر دو دستش گردن وی را آنقدر فشار داده که باعث خفه شدنش شده و جنازه را به سمت بالکن شرکت برده و پس از آن با برداشت یک چاقو از داخل آشپزخانه، چندین ضربه به سینه و گردن مقتول وارد کرده كه در همین زمان متوجه شده که منشی شركت در پشت در ایستاده است كه ابتدا در حدود نیم ساعت صبر کرده تا شاید برای لحظاتی از ساختمان خارج شود. اما پس از این مدت و در حالی که وی همچنان در پشت در شرکت ایستاده بود، تصمیم به فرار گرفته و به همین علت و پس از برداشت کیف‌دستی همراه مقتول، در شرکت را باز کرده و به سرعت از ساختمان خارج شده و پس از خارج‌شدن از ساختمان، به خیابان جمهوری رفته و لباس‌های جدیدی برای خود خریده و لباس‌های قبلی را به دور انداخته است.

متهم در ادامه اظهاراتش به كارآگاهان گفت كه برای برداشتن پس انداز و همچنین دیگر اسناد و مدارک شناسایی خود به در منزل همسرش مراجعه کرده که ناگهان در همان جا دستگیر شد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ کارآگاه آریا حاجی‌زاده، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام این خبر گفت: با توجه به اعترافات صریح متهم در خصوص ارتکاب جنایت، قرار بازداشت موقت از سوی بازپرس پرونده صادر و متهم برای انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت./ایسنا