اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

افشای جنایتی دیگر از مسعود رجوی




 افشای جنایتی دیگر از مسعود رجوی

 

 

یکی از اعضای شورای رهبری منافقین با اشاره به سوء استفاده‌ همه جانبه سرکرده منافقین از زنان این فرقه، از بهره‌کشی جنسی شدید وی از زنان این گروه پرده برداشت.

وی به برنامه تدارک دیده شده برای سوء‌استفاده از زنان این فرقه اشاره کرد و افزود: برای اینکه مسعود رجوی به امیال خود برسد ما به سالنی موسوم به سالن X وارد شدیم؛ کف این سالن ملافه‌های سفید پهن و به قالی تثبیت کرده بودند. همه سالن به رنگ سفید بود. دو مبل سفید هم وسط آن قرار داده بودند.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هابیلیان(خانواده شهدای ترور کشور) بتول سلطانی که بیش از دو سال از فرار وی از پادگان اشرف می‌گذرد در مورد سوء استفاده‌های گسترده سرکرده منافقین از زنان این فرقه ابراز داشت: بعد از اینکه زمستان 1376 در جمع بزرگ شورای رهبری توسط مسعود و مریم رجوی در قرارگاه بدیع‌زادگان به من رده شورای رهبری ابلاغ شد یک سلسله نشستها برای این گروه که تازه شورای رهبری شده بودند شروع شد.


وی به برنامه تدارک دیده شده برای سوء‌استفاده از زنان این فرقه اشاره کرد و افزود: برای اینکه مسعود رجوی به امیال خود برسد ما به سالنی موسوم به سالن X وارد شدیم؛ کف این سالن ملافه‌های سفید پهن و به قالی تثبیت کرده بودند. همه سالن به رنگ سفید بود. دو مبل سفید هم وسط آن قرار داده بودند. جلوی این دو مبل یک میز که در آن قرآن و آئینه و شمع‌هائی که روشن بود به همراه یک جعبه که بعداً متوجه شدم گردنبندهای طلا در آن است و یک کیک بزرگ چند طبقه قرار داشت که پس از خواندن صیغه میان همه زنان شورای رهبری و مسعود رجوی، ‌او از زنان شورای رهبری سازمان خواست مقابل او آزادانه رفتار کنند و پس از آن تا مدت‌ها از زنان شورای رهبری سوءاستفاده می‌کرد.


وی سپس به سوءاستفاده‌های متعدد رجوی از زنان فرقه اشاره و ادامه داد:‌ مسعود رجوی بسیاری از زنان مطلقه فرقه را که مجبور به جدایی از شوهرانشان کرده بود مورد کامجویی قرار می‌داد.


این عضو سابق شورای رهبری منافقین گفت: مسئله ارتباط با مسعود رجوی را به گونه‌ای ترسیم کرده بودند که گویی قرار بود مقدس‌ترین اقدام را انجام بدهیم و مسعود رجوی هم برای توجیه رفتار خود از آیات قرآن استفاده می‌کرد.


سابقه سو‌ء استفاده منافقین از زنان و دختران مربوط به سال‌های دور می‌شود و قبل از پیروزی انقلاب اسلامی و پس از آن نیز سوء استفاده از جنس زن در این فرقه فراوان بوده است، به گونه‌ای که سران این سازمان تروریستی قبل از پیروزی انقلاب و در دهه 50 تلاش می‌کردند برای جذب جوانان به گروه خود از ابزاری به نام دختران و زنان استفاده کند که طبیعی بود این استفاده هزینه‌های زیادی نیز برای زنان و دختران مورد نظر به همراه داشت. جدا از آن بخش از زنان و دخترانی که باشعارهای زیبای آن دوران سازمان مجاهدین خلق جذب آن شده بودند ، بسیاری از زنان و دختران دراثر فریب و جبری ناخواسته مجبور بودند به خواسته‌های کثیف فرقه رجوی درآن زمان برای جذب نیرو تن در دهند؛ کشاندن همکلاسی‌ها و دوستان محله به خانه تیمی و تجاوز اعضاء سازمان و تصویربرداری و عکس برداری از صحنه‌های شرم آور، تهدید و در تنگنا قرار دادن دختران بی گناه یکی از راهکارهای اصلی سازمان برای جذب دختران جامعه بود که از نظر سازمان منافقین برای عملیات‌های مختلف می‌توانست مفید باشند.


البته هدف سران منافقین برای جذب زنان و دختران بلند مدت بود و یکی از روش‌های موفق در آن دوران استفاده ابزاری از زنان و دختران بود که تعداد زیادی از آنها از ترس آبرو و رسوایی مجبور بودند بر طبق خواسته‌های سازمان عمل کنند. البته در آن دوران که سازمان مجاهدین خلق کارکردها و رفتارهای فرقه‌ای‌اش هنوز گسترش نیافته بود این سازمان شدیدا ازاین مساله که اسرار چنین روش‌هایی در جامعه گسترش یابد واهمه داشت و از آن جلوگیری می‌کرد.


كارکرد خشونت و استفاده جنسی از زنان در فرقه مجاهدین آنقدر زیاد بوده است که صدای فریاد شخصیت‌ها و نویسندگان بین‌المللی را نیز درآورد،‌ به گونه‌ای که دو سال قبل دبیر دوم سفارت آمریکا در بغداد طی گزارشی مستند، از بخشی از جنایات سرکرده گروهک تروریستی منافقین در تسویه حساب‌های خونین و کشتار همکاران خود، تجاوز به زنان حاضر در پادگان اشرف، مسموم سازی و اعدام ده‌ها تن از اعضای بریده این گروهک پرده برداشت.


این مقام آمریکایی که به مدت 9 ماه، اسناد و پرونده‌های گروهک منافقین در عراق را مورد مطالعه و بازبینی قرار داده و خود نیز از مسوولان مرتبط با مسائل پادگان اشرف بوده است، در گزارش خود می نویسد: مسعود رجوی مانند «ملک فاروق» پادشاه سابق مصر حتی به زنان همکار خود نیز رحم نمی کند.


در بخش دیگری از این گزارش آمده است: رجوی روابط جنسی گسترده‌ای با افراد نظامی، سیاسی و دفتری زن این گروهک داشته است و دستور عقیم سازی برخی از آنان را نیز صادر کرده بود.


وی در این گزارش یادآور شده است که خود شاهد دیدن فیلم‌هایی از اعترافات این زنان بوده است. دبیر دوم سفارت آمریکا در بغداد همچنین متذکر شده است که رجوی برای دست یافتن به برخی از زنان و بانوان در این سازمان، همسران آنها را به ماموریت‌های مرگ بار می فرستاد و به شیوه «ناپلئون» زنان آنها را تصاحب می کرد و در اسناد موجود در پادگان اشرف نیز به این موضوع برمی‌خوریم که تعدادی از مرگ‌های اعضای این گروهک تصادفی نبوده بلکه از قبل برنامه ریزی شده است.


ویدیو مرتبط :
تصاویری از مخفیگاه فوق سری مسعود رجوی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

افشای جنایتی دیگر از تروریست های داعش



اخبار,اخبار بین الملل ,تروریست های داعش

 

اخبار بین الملل - یک گروه بین المللی حقوق بشری اعلام کرد ;
افشای جنایتی دیگر از تروریست های داعش

یک گروه بین المللی حقوق بشری اعلام کرد که تروریست های داعش در زمان تصرف شهر موصل در ماه ژوئن (خرداد-تیر) نزدیک به 600 زندانی عراقی را به صورت دسته جمعی به قتل رساندند.

به گزارش ایرنا به نقل از آسوشیتدپرس، دیده بان حقوق بشر مستقر در نیویورک امروز (پنجشنبه) اعلام کرد که تروریست های داعش نزدیک به 600 زندانی مرد عراقی را از زندان 'بدوش' در خارج از موصل مجبور کردند به زانو بنشینند و سپس به صورت دسته جمعی به سوی آنها تیراندازی کردند.

دیده بان حقوق بشر در بیانیه ای اعلام کرد: این آمار کشته ها براساس گفت وگو و کشف یافته ها از بازماندگان این زندان اعلام می شود.

گروه تروریستی داعش در ماه ژوئن اعلام کرده بود که 1700 سرباز و پرسنل نظامی را که از یک اردوگاه در خارج از تکریت دستگیر کرده بود، اعدام کرد.

این بیانیه از سوی دیده بان حقوق بشر در حالی منتشر شده است که جنایت های داعش در عراق و سوریه همچنان ادامه دارد و نیروهای امنیتی این دو کشور همچنان به مقابله با این تروریست ها ادامه می دهند.

تروریست های داعش در حالی در بخش هایی از عراق و سوریه فعالیت دارند که حملات هوایی ائتلاف بین المللی علیه مواضع آنها تاکنون ناکارآمد بوده و مانع از ادامه فعالیت داعش نشده است.
اخبار بین الملل - ایرنا