اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

افشای تهیه یک بولتن تخریبی که کار دست بذرپاش داد



فردا نیوز نوشت: سایت خبری عصرایران روز 5 شنبه در گزارشی با عنوان "مشکل سران حلقه با بذرپاش چه بود؟" به برخی اختافات میان بذرپاش و دفتر رئیس جمهور اشاره نموده و ابراز امیدواری کرد در صورتی که قفل دهان بذرپاش باز شود مطالب زیادی در خصوص پروژه تنها سازی رئیس جمهور مطرح خواهد شد.

 

اما در پایان این نوشته به موضوعی اشاره شده که به راحتی نمی توان از کنار آن گذشت و آن گزارشی است که معاونت سیاسی دفتر رئیس جمهور علیه بذرپاش و سازمان ملی جوانان تهیه و به رئیس جمهور رسانده اند.

این موضوعی بود که خبرنگار اجتماعی «فردا» آن را از مسئولین سازمان ملی جوانان پیگیری نمود، ولی هیچ کدام از مسئولین حاضر نشد در این باره شفاف سخن بگوید و البته کسی نیز این خبر را رد نکرد.

این رفتار مدیران سازمان باعث پیگیری بیشتر خبرنگار «فردا» گردید تا نهایت مسئول یکی از تشکل های وابسته و نزدیک به سازمان ملی جوانان لب به سخن گشود و پرده از برخی حقایق برداشت.

وی عنوان نمود که مدیرکل فرهنگی سابق سازمان ملی جوانان شخصی به نام امیدی بود که چند ماه پیش سازمان را ترک و به عنوان مدیرکل سیاسی دفر رئیس جمهور منصوب شده است.

این فعال اجتماعی که خواست نامش فاش نشود عنوان نمود که این گزارش به قلم آقای امیدی تهیه شده و در آن سعی گردیده که عملکرد مدیریتی سازمان ملی جوانان را زیر سوال ببرد.

گفته می شود که این گزارش به سفارش مشایی و معاون سیاسی وی تهیه شده است.

در صورت صحت مطلب فوق مصاحبه آقای مشایی که گفته بود هیچ مشکلی با بذرپاش ندارد زیر سوال خواهد رفت.

فردا در تلاش است که جزئیات بیشتری را در این باره به دست آورده و منتشر نماید.

همچنین فردا آمادگی دارد توضیحات مسئولین سازمان ملی جوانان و دفتر رئیس جمهور را در این باره عینا منتشر نماید ..../فردا نیوز


ویدیو مرتبط :
افشای تهیه کثیف آبلیموهای کارخانه ای(organickhanegi.ir)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس هایی که کار دست آدم می دهد