اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

افشاء حقایقی جدید از هیتلر و معشوقه اش


کتاب جدیدی که در انگلیس منتشر شده است، فاش کرد که آدلف هیتلر در سال 1945 در برلین دست به خودکشی نزد.

کتاب جدیدی که در انگلیس منتشر شده است، فاش کرد که آدلف هیتلر در سال 1945 در برلین دست به خودکشی نزد.

به گزارش صبح بخیر، روزنامه سان در این باره نوشت: دو نویسنده این کتاب به نامهای" جراد ویلیامز" و " سایمون دونستان" در تالیف خود عنوان کردند که دلایل روشنی وجود دارد رهبر آلمان نازی به همراه معشوقه خود "ایوا براون" به طور مخفیانه از راه هوایی به آرژانتین پرواز کردند.

دراین کتاب که " گرگ خاکستری: فرار هیتلر" نام دارد، آمده است: بقایای جمجمه هیتلر که روی آن سوراخ گلوله‌ای که با آن خودکشی کرد، مشخص است، در واقع جمجمه یک زن است.

در این کتاب سرویس اطلاعاتی امریکا به سازماندهی طرح و برنامه فرار او از آلمان در قبال ارائه اطلاعاتی درباره تکنولوژی جنگ نازیسم، متهم شد. گزارش صبح بخیر می افزاید نویسنده این کتاب با بررسی آزمایش های پزشک قانونی و اسناد سری درباره مرگ دروغین او به این نتیجه رسیدند.

ویلیامز یکی از مولفان این کتاب معتقد است که دلایل قانونی مبنی بر مرگ وی و ایوا براون وجود ندارد و علاوه بر آن شاهدان عینی نیز اعلام کردند که آنها تا پایان عمرشان در آرژانتین زندگی می کردند.


ویدیو مرتبط :
اوا براون معشوقه هیتلر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حقایقی شنیده نشده از زندگی آدولف هیتلر


آدولف هیتلر برای تمیز کردن سینوس هایش از کوکائین استفاده می کرد، همواره به نفخ شکم مبتلا بودو هربار 28 قرص مخدر مصرف می کرد.

 
 


صبح بخیر: آدولف هیتلر برای تمیز کردن سینوس هایش از کوکائین استفاده می کرد، همواره به نفخ شکم مبتلا بودو هربار 28 قرص مخدر مصرف می کرد.  این اطلاعات  از مدارک پزشکی او به دست آمده اند که شامل عکس های رادیولوژی و موج نگاری از جمجمه و بینی این دیکتاتور است.

 به گزارش صبح بخیر در سندی 47 صفحه ای که توسط شش نفر از آشپزهای او (که پزشک بوده اند) تهیه شده ، و همین طور یک گزارش 148 صفحه ای که در ژوئن 1945 توسط دکتر اروین گیسینگ ارائه شده ، به این نکته اشاره شده است. هریک از این پزشکان در زمینه ای تخصص داشتند و  برای هیتلر کار می کرده اند.



اگرچه هیچ سند رسمی مبنی بر علاقه هیتلر به کوکائین وجود ندارد، به گفته دکتر گیسینگ هیتلر برای پاک سازی سینوس ها و همین طور خنکی و التیام درد گلو از کوکائین استفاده می کرده است. از آنجایی که هیتلر کم کم به این ماده اعتیاد پیدا کرده بود، پزشکان به او توصیه می کردند که در این مورد محتاط تر عمل کند.

این سند همچنین نشان می دهد که هیتلر به نفخ شکم مبتلا بوده است.