اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

افزایش شمار مجروحان زمین لرزه استان کرمان



مدیرکل بحران استان کرمان از افزایش شمار مجروحان زمین لرزه 5.5 ریشتری سیرچ خبرداد.

محسن صالحی در گفت و گو با ایسنا، دراین باره گفت: برابر آخرین اخبار واصله تا کنون 17 تن درپی زمین لرره اخیر مصدوم شده اند که البته مصدومیت هیچکدام مستقیما به خاطر زلزله نبوده و آنان حین فرار و خروج دچار حادثه شده اند.

وی با بیان اینکه 16 تن از این افراد به شکل سرپایی درمان شده اند، گفت: یک تن نیز که احتمال می رود دچار شکستگی از ناحیه پا شده باشد در بیمارستان بستری است.

مدیرکل بحران استان کرمان ادامه داد:درحال حاضر عملیات تیم های ارزیاب به پایان رسیده، اما تمامی دستگاه های امدادی و خدماتی در آماده باش کامل هستند.

صالحی درباره خسارات ناشی از این زمین لرزه نیز گفت: بررسی ها نشان می دهد که تنها دیوارهای خشتی و گلی چند باغ و خانه روستایی ترک خورده و مورد تخریبی گزارش نشده است.

وی با اشاره به برخی تصاویر که در شبکه های اجتماعی منتشر شده و نشان دهنده تخریب ساختمان هاست گفت: این تصاویر آرشیوی و مربوط به زمین لرزه های قبلی است،این زلزله مورد تخریبی نداشته است.

اخبار حوادث - ایسنا

 


ویدیو مرتبط :
زمین لرزه نپال، شمار قربانیان از هزار و نهصد نفر گذشت

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

زمین لرزه ˈشهدادˈ در استان کرمان را لرزاند



زلزله شهداد کرمان,زلزله شهداد

زمین لرزه ˈشهدادˈ در استان کرمان را لرزاند

زمین لرزه ای به بزرگی سه درجه در مقیاس امواج درونی زمین(ریشتر) ، بامداد شنبه 9 کیلومتری شهرستان ˈشهدادˈ در استان کرمان را به لرزه درآورد.

به گزارش گروه اخبار شب ایرنا و به نقل از موسسه ژئوفیزیک تهران وابسته به مرکز لرزه نگاری کشوری ، زمان وقوع این زمین لرزه ساعت سه و چهار دقیقه و 41 ثانیه بامداد شنبه بوده است.

مختصات و موقعیت این زمین لرزه 66 / 57 درجه طول جغرافیایی و 34 / 30 عرض جغرافیایی و عمق 13 کیلومتری زمین گزارش شده است.

گزارشی در باره خسارت های احتمالی این زمین لرزه دریافت نشده است./ایرنا