اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اغفال دختران اسرائیلی توسط افسر صهیونیست



 

 

منابع خبری عبری زبان از دستگیری یك افسر ارتش رژیم صهیونیستی به دلیل اغفال ۴ هزار دختر برای رابطه جنسی، خبر دادند.



به گزارش روزنامه عبری زبان معاریو ، دادگاه تل آویو از دستگیری ایال ناحوم افسر ارتش اسرائیل به دلیل اغفال و تجاوز جنسی به هزاران دختر نابالغ، خبر داد. براساس این گزارش، این افسر ۲۵ ساله صهیونیست در مدت ۵ سال خدمت در قسمت برنامه نویسی ارتش رژیم صهیونیستی، با ارتباط اینترنتی با دختران ۱۴ تا ۱۶ سال، اقدام به اغفال آنها می كرده است و بعد از دیدار با دختران، آنها را وادار به ارتباط جنسی كرده و حتی به تعدادی از آنها تجاوز جنسی كرده است.



رئیس دادگاه اجتماعی تل آویو اعلام كرده است كه این شخص متهم تمام اتهام ها علیه خود را انكار می كند. پلیس شهر تل آویو اعلام كرد كه این افسر متهم توسط پلیس ویژه و در مدت ۸ ماه تحقیقات دستگیر شده است. رشد مساله تجاوز جنسی و فسادهای اخلاقی میان افسران و مسوولان رژیم صهیونیستی به گونه ای است كه سازمان های اجتماعی در این رژیم، نسبت به خطرات این فساد در بین مسوولان و جوانان هشدار دادند.... / جام جم آنلاین

 

 

 


ویدیو مرتبط :
مستند بیراهه - اغفال دختران جوان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اغفال زنان و دختران با بنز دزدی



اغفال زنان و دختران با بنز دزدی

یک دزد مسلح که با سرقت خودرویی گران‌قیمت، زنان و دختران را فریب می‌داد، دستگیر شد و به اغفال خانم‌ها به بهانه ازدواج اعتراف کرد.

 

آفتاب: در آخرین روز‌های اسفند سال گذشته، مردی با مراجعه به کلانتری 163 ولنجک در شکایتی عنوان کرد خودروی بنز اس‌ال مدل 2005 وی با تهدید مسلحانه سرقت شده است. به دنبال طرح این شکایت، پرونده‌ای تشکیل و به دستور بازپرس شعبه نهم دادسرای امور جنایی تهران برای رسیدگی در اختیار ماموران اداره یکم مبارزه با سرقت مسلحانه پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت. در تحقیقات مقدماتی از مالباخته مشخص شد وی به قصد فروش خودروی بنز خود، در روزنامه آگهی داده که سارق به بهانه خرید آن، با تهدید سلاح کمری، خودروی بنز وی را سرقت کرده است.

 

مالباخته درباره نحوه سرقت خودرو یادآور شد: پس از درج آگهی، جوانی به نام شاهینی برای دیدن خودرو به در منزلمان در زعفرانیه آمد. او به بهانه بررسی و دور زدن با آن، سوار خودرو شد که در بین راه ناگهان با تهدید سلاح مرا مجبور کرد یک برگه کاغذ را که قولنامه فروش خودرو بود، امضا کنم. سپس مرا از خودرو پیاده و متواری شد.

 

شکایت از سرنشین

همزمان با آغاز تحقیقات کارآگاهان اداره یکم پلیس آگاهی برای شناسایی سارق مسلح، دستور توقیف بنز به تمامی مراکز انتظامی سطح کشور بویژه شهر تهران اعلام شد. در حالی که تحقیقات ادامه داشت، شکایت‌های مشابهی از سوی تعدادی از زنان و دختران جوان در پلیس آگاهی مطرح شد که نشان می‌داد جوانی حدود 25 ساله با ارائه پیشنهاد ازدواج و ادعای این که وضع مالی خوبی دارد، آنها را اغفال کرده است. با بررسی این شکایت‌ها، معلوم شد جوانی که خود را شاهینی معرفی کرده، از طریق اینترنت با آنها آشنا شده و در ملاقات‌های حضوری با طرح این ادعا که قصد ازدواج دارد و طلافروش است، اعتماد آنها را جلب کرده است. تعدادی از این زنان و دختران جوان، در اظهارات خود عنوان کرده بودند شاهینی ـ جوان متهم ـ را سوار یک دستگاه بنز مشکی مدل بالا مشاهده کرده‌اند و او گفته که خودروی بنز را 180 میلیون تومان خریده است.

 

دستگیری متهم

در این مرحله شاکیان با مشاهده تصویر رایانه‌ای متهم تحت‌تعقیب، وی را به عنوان شاهینی شناسایی کردند. اطلاعات جدید به دست آمده نشان می‌داد متهم، اغلب در مناطق شمال تهران بویژه در خیابان آفریقا تردد دارد که بلافاصله محل تردد وی به طور نامحسوس کنترل و سرانجام روز 5 اردیبهشت متهم همراه یک زن جوان در خیابان آفریقا شناسایی شد. کارآگاهان وی را قبل از هرگونه اقدام برای فرار دستگیر و در بازرسی بدنی از وی یک قبضه سلاح کمری با چند تیر جنگی و نیز یک قبضه سلاح کمری تقلبی کشف کردند. در تحقیق از زن جوان همراه متهم، وی به کارآگاهان گفت: چند ماه است که با این فرد که خود را شاهینی معرفی کرده آشنا شده و این فرد خواستگار وی بوده است.

 

کشف خودروی بنز مسروقه

به گزارش روزنامه جام‌جم،با دستگیری متهم به هویت واقعی غلامرضا (26 ساله)، بلافاصله محل سکونت وی در خیابان آفریقا شناسایی و در بازرسی از پارکینگ این محل، خودروی بنز مسروقه کشف شد . پس از انتقال به اداره یکم، مالک خودروی بنز متهم را شناسایی کرد.متهم در اظهارات اولیه منکر هرگونه سرقت مسلحانه شد اما در ادامه بناچار زبان به اعتراف گشود و علاوه بر سرقت مسلحانه خودرو، به خرید و تهیه سلاح از مرزهای غربی کشور و همچنین اغفال زنان و دختران جوان اعتراف کرد./آفتاب