اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اعمال وقیحانه خانم جوان با پسران دبیرستانی/ ماجرای خانه‌ اجاره‌ای اردو‌های ورزشی فاش شد + عکس



اخبار,اخبار حوادثتجاوز

یک لیدر ورزشی به اتهام تجاوز به پسران دبیرستانی به 15 سال زندان در دادگاه محکوم شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران،‌ خانم مولی شاتک لیدر سابق دبیرستان در بالتیمر راونس(ماری لند)متهم به تجاوز به یک پسر 15 ساله در تعطیلات تابستانی در یک خانه اجاره ای شد.

خانم شاتک 48 ساله که در روز سه شنبه با حالت عصبانیت و خشم الود وارد دادگاه شد رو به قاضی دادگاه گفت:"میدانم با اتهاماتی که دارم باید منتظر حکم حبس باشم"  و بعد شروع به گریه کرد.

این متجاوز روانی که از رفتار غیر قانونی و شرم آور خود مطلع و مجازات آن را میدانست با این حال از رفتار غیر انسانی خود شرم نکرده وهمچنان به ان ادامه میداد که در پی شکایت یکی از قربانبان بالاخره به دام افتاد و به میز محاکمه کشانده شد.

در گزارش قربانی او که یکی از هم کلاسی های فزرندش در دبیرستان "ام سی دونوق" در اوینگز میلز( ماریلند )است شاتک درسپتامبر سال گذشته رابطه نا مشروعی را با او شروع کرده و او را در خانه اجاره ای در اردوی تابستانه مورد ازار و اذیت جنسی و تجاوز قرار داده است.

این قربانی در ادامه به پلیس گفت که شاتک با دادن مشروبات الکلی به سه تا از پسران انها را مست و به یکی از انها تعرض کرده است.

شاتک که در سال 2005 لیدر ورزشی بود و به عنوان مشاور در رشته تناسب اندام فعالیت داشت، همچنین کتابی تحت عنوان زندگی پر طراوت را به چاپ رساند. او در ماه نوامبر سال گذشته از همسر خود مایو شاتک طلاق گرفت.

این خانم متجاوز که قربانیان خود را از بین افراد زیر 16 سال انتخاب و در اردو های اخر هفته در زمانی مناسب بدور از چشم والدینشان با فراهم اوردن مشروبات الکلی و ترقیب انها به نوشیدن ، انها را مورد تعرض و ازار و اذیت جنسی قرار میداد.

او که در دادگاه روز سه شنبه به دو مورد تجاوز وحشیانه ،چهار مورد ارتباط جنسی با بچه های زیر 16 سال و سه مورد فراهم کردن مشروبات الکی برای بچه های کمتر از سن قانونی اعتراف کرد، به 15 سال زندانی محکوم شد.

 

 اخبار  حوادث  - باشگه  خبر  نگاران 


ویدیو مرتبط :
عکس العمل اعمال ما ( تجسّم اعمال ) - آیت الله جرجانی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رابطه نامشروع خانم معلم با پسران دبیرستانی فاش شد/ قربانیان با حرف‌های عاشقانه فریب می‌خوردند + عکس



معلم متجاوز پس از سیر مراحل دادگاهی به 30 سال حبس به خاطر ایجاد رابطه نامشروع با دانش آموزان، محکوم کرد .

به گزارش   باشگاه خبرنگاران جوان، خانم "بریتانی التیس "36 ساله اهل اوتا امریکا متهم به تجاوز در روز سه شنبه در دادگاه محکوم شد.

این معلم زبان انگلیسی در حالی که در ابتدای اتهامات خود ازاد بود وقتی معلوم شد که در حال ادامه دادن به رابطه نامشروع با یکی از قربانیان خود است توسط پلیس دستگیر و به زندان فرستاده شد .

این معلم متجاوز قربانیان خود را که پسران نوجوان 17 و 16 ساله هستند،از بین دانش اموزان خود انتخاب میکرد.براساس گزارش پلیس، جنایتکارابتدا با پسر ها دوست صمیمی میشد و به آنها اجازه میداد در کلاس با او رابطه عاطفی برقرار کنند. سپس انها را  به داشتن رابطه نامشرع ترغیب میکرد.

در دادگاه ،مادر یکی از قربانیان خطاب به متهم گفت: تو در این راه به پسر من آسیب روحی و عاطفی زدی وهمینطور به قربانیان  دیگر.

وکیل مدافع معلم شیطان صفت میگوید:  التیس یک شخص آسیب دیده است که در نتیجه تحقیر در خانه و برای کنار امدن با مشکلات احترام به نفس به این گونه روابط وخوش گذرانی با پسر ها  چنگ زده است.

 

اخبار,اخبارحوادث , تجاوز  جنسی


التیس که در حال گریه کردن بود از قرابنیان خود عذر خواهی کرد، البته او ماه قبل با یک  دست نوشته ایی از قاضی پرونده در خواست کرد تا او را به زندان محکوم نکند و قول میدهد تاهرگز جنایت هایم را تکرار نکنم .

او همچنین افزود که من هم یک انسانم و دریک دوره زمانی آسیب پذیر زندگی ام به این راه الوده شدم.

این معلم متجاوز در اکتبرسال 2013 ابتدا با یک گزارش یک از قربانی هایش دستگیر شد و به دنبال ان دو قربانی دیگر با شکایت مشابهی او را متهم کردند . التیس پس از روشن شدن رفتار های ناشایستش در مدرسه ،اخراج شد و همسرش دادخواست طلاق د اد .

قاضی دادگاه خطاب به متهم گفت که تو یک انسان بالغ و یک معلم هستی و باید از ایجاد این رفتار و روابط جلوگیری میکردی و اکنون باید مسئولیت رفتارت را بپذیری.والتیس به اتهام سه مورد تجاوز به 30 سال زندانی محکوم شد.


 اخبار  حو ادث   - باشگاه  خبر  نگاران