اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اعلام نتایج چند برابر ظرفیت آزمون دکتری در هفته آینده



نتایج چند برابر ظرفیت آزمون دکتری,اعلام  نتایج چند برابر ظرفیت آزمون دکتری

اعلام نتایج چند برابر ظرفیت آزمون دکتری در هفته آینده

مشاور عالی سازمان سنجش با اشاره به اعلام اسامی واجدین شرایط شرکت در مصاحبه سومین دوره آزمون نیمه‌متمرکز دکتری در روز یکشنبه 15 اردیبهشت ماه، گفت: 36 هزار و 950 داوطلب مجاز، نسبت به انتخاب رشته اقدام کرده‌اند.

حسین توکلی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به مجاز شدن 45 هزار داوطلب آزمون دکتری 92، اظهارکرد: حدود 82 درصد مجازین نسبت به انتخاب رشته اقدام کرده‌اند.

توکلی با بیان اینکه اسامی واجدین شرایط شرکت در مصاحبه حداکثر در پنج کد رشته محل در روز یکشنبه 15 اردیبهشت ماه اعلام می‌شود، تصریح کرد: با توجه به ظرفیت هر یک از کد رشته‌ محل‌های تحصیلی و بر اساس اولویت کد رشته محل‌های انتخابی و نمرات علمی آزمون و همچنین با در نظر گرفتن سایر ضوابط (سهمیه رزمندگان، مربی و سایر...) از بالاترین نمره تا چند برابر ظرفیت هر کد رشته محل فهرست اسامی داوطلبان واجد شرایط شرکت در مصاحبه از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org اعلام می‌شود.

وی افزود: داوطلبانی که فهرست اسامی آن در ردیف معرفی‌شدگان برای مصاحبه اعلام می‌شود، باید با توجه به جدول زمانی اعلام شده در اطلاعیه‌ای که به همراه فهرست اسامی آنان بر روی سایت سازمان قرار می‌گیرد، با به همراه داشتن مدارک لازم به شرح مندرج در اطلاعیه و مدارکی که موردنظر دانشگاه مصاحبه کننده است به موسسات آموزش عالی ذیربط مراجعه و در مصاحبه شرکت کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش با اشاره به آغاز زمان مصاحبه معرفی‌شدگان از دهه سوم اردیبهشت ماه، گفت: این دسته از داوطلبان باید با همراه داشتن مدارک لازم و بر اساس برنامه زمانی که آن زمان اعلام می‌شود، به دانشگاه‌های پذیرنده دانشجو مراجعه کنند.

توکلی در پایان از اعلام نتایج نهایی آزمون در نیمه دوم شهریور ماه خبر داد و گفت: پذیرش نهایی داوطلبان بر اساس 50 درصد نتایج اولیه (80 درصد نمره آزمون کتبی و 20 درصد معدل تراز شده) و 50 درصد نتایج مصاحبه اعلام می‌شود./ایسنا

 

 

 


ویدیو مرتبط :
نتایج تکمیل ظرفیت مقطع دکترای تخصصی دی ماه اعلام میشود

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اعلام نتایج چندبرابر ظرفیت تکمیل ظرفیت آزمون دکتری در هفته آینده



آزمون دکتری , ظرفیت آزمون دکتری

اعلام نتایج چندبرابر ظرفیت تکمیل ظرفیت آزمون دکتری در هفته آینده

مشاور عالی سازمان سنجش با اشاره به اتمام مهلت ثبت‌نام مرحله تکمیل ظرفیت آزمون دکتری 92، گفت: در این مرحله از آزمون 20 هزار و 184 داوطلب ثبت‌نام کرده‌اند.

حسین توکلی  اظهار کرد: نتایج چند برابر ظرفیت این مرحله آزمون دکتری برای انجام مصاحبه روز چهارشنبه 15 آبان ماه از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org اعلام می‌شود.

وی با اشاره به ظرفیت پذیرش دانشجو در مرحل تکمیل ظرفیت آزمون دکتری 92، اظهار داشت: حدود 1700 نفر در مرحله تکمیل ظرفیت این دوره از آزمون پذیرفته می‌شوند. /ایسنا