اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اعلام نتایج پذیرش دانشجوی پزشکی از لیسانس دانشگاه علوم پزشکی تهران



اعلام نتایج پذیرش دانشجوی پزشکی از لیسانس دانشگاه علوم پزشکی تهران

اعلام نتایج پذیرش دانشجوی پزشکی از لیسانس دانشگاه علوم پزشکی تهران

دانشگاه علوم پزشکی تهران اسامی پذیرفته شدگان مرحله اول ششمین دوره آزمون پذیرش دانشجو از مقطع كارشناسی به دكتری پزشكی سال تحصیلی 93-92 را اعلام کرد.

معاونت آموزشی با اعلام اسامی پذیرفته شدگان این مرحله نام 10 نفر را اعلام کرده است که از این میان سه نفر مرد و هفت نفر زن هستند.

بر اساس اعلام دانشگاه انتخاب در این مرحله بعنوان پذیرش نهایی تلقی نمی شود و افراد پس از برگزاری آزمون مصاحبه، افراد از بین داوطلبانی كه حائز بالاترین امتیاز از جمع امتیازات حاصله از آزمون كتبی و مصاحبه باشند، انتخاب و بعنوان پذیرش قطعی از آنها ثبت نام بعمل خواهد آمد.

مدارك لازم جهت مصاحبه مدارک شامل اصل شناسنامه و یك سری كپی از تمام صفحات آن، اصل كارت ملی و كپی از پشت و روی آن و اصل گواهی دوره كارشناسی و یك برگ كپی از آن است.

مصاحبه پذیرفته شدگان در این مرحله سه شنبه 21 خرداد ماه 92 ساعت 8 صبح در محل دفتر ریاست دانشكده پزشكی در محل ساختمان شماره یك دانشكده پزشكی در خیابان پورسینا صورت می گیرد.

آزمون پذیرش دانشجوی پزشكی از دوره لیسانس در سال 91 برگزار شده بود و هدف آن جذب دانشجوی پزشكی از میان فارغ التحصیلان مقطع كارشناسی سایر رشته ها با توانمندی‌های بالا در رشته پزشكی اعلام شده است./مهر

 

 

 


ویدیو مرتبط :
جشن علوم پایه پزشکی ورودی 91 دانشگاه علوم پزشکی تهران 2

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

زمان اعلام نتایج آزمون های غربالگری" علوم پایه" دانشگاه علوم پزشکی تهران



اخبار,اخبار دانشگاه , نتایج آزمون های غربالگری

 

اخبار دانشگاه - زمان اعلام نتایج آزمون های غربالگری" علوم پایه" دانشگاه علوم پزشکی تهران

رییس مرکز استعدادهای درخشان دانشگاه علوم پزشکی تهران درخصوص برگزاری ششمین آزمون غربالگری المپیاد دانشجویی “ علوم پایه “ گفت: این آزمون در چهار حیطه ی مدیریت، تفکر علمی در علوم پایه، استدلال بالینی و نوآورانه برگزار شد و نتایج آن نیز مرداد ماه جاری اعلام خواهد شد.

دکتر پروین پاسالار در گفت و گو با خبرنگار ایسنا منطقه علوم پزشکی تهران در خصوص نحوه شرکت در آزمون غربالگری " علوم پایه" اظهار کرد: علاقه مندان برای شرکت در این آزمون، می توانند در کلاس های آموزشی غربالگری که در دانشگاه برگزار می شود ثبت نام و بعد از شرکت در آزمون مرحله اول این المپیاد و کسب نتایج قابل قبول، خود را برای آزمون های تکمیلی که مرحله نهایی است آماده کنند.

وی گفت: تمام دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تهران می توانند در این آزمون شرکت کنند، بطوریکه از هر حیطه یعنی مدیریت، تفکر علمی در علوم پایه، استدلال بالینی و نوآورانه سه نفر به عنوان نفرات برگزیده به وزارت بهداشت معرفی می شوند.

وی در پایان با اشاره به اینکه نتایج ششمین مرحله آزمون های تکمیلی علوم پایه این دانشگاه در مرداد ماه سال جاری اعلام خواهد شد تصریح کرد: افرادی که در آزمون های تکمیلی دانشگاه نتایج قابل قبولی کسب کنند، برای شرکت در آزمون های کشوری به مشهد مقدس اعزام می شوند و نتایج آزمون های کشوری نیز همزمان با امتحان های تکمیلی در شهریور ماه سال جاری اعلام خواهد شد. 

اخبار دانشگاه - ایسنا