اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اعلام نتایج نهایی آزمون تکمیل ظرفیت دکترا



اخبار,اخبار دانشگاه ,اعلام نتایج نهایی آزمون تکمیل ظرفیت دکترا

 

اخبار دانشگاه - اعلام نتایج نهایی آزمون تکمیل ظرفیت دکترا

سخنگوی سازمان سنجش گفت: نتایج نهایی تکمیل ظرفیت آزمون نیمه متمرکز دکتری سال ۹۳ در سایت سازمان سنجش به نشانی "www.sanjesh.org" منتشر شد. در این مرحله ۴۹۶ نفر پذیرفته شدند.

حسین توکلی با اعلام این خبر گفت: فهرست اسامی 496 نفر از پذیرفته‌شدگان مرحله تکمیل ظرفیت آزمون نیمه متمرکز دکتری سال 93 دانشگاه‌ها در سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org اعلام شد که از این تعداد 173 نفر زن و 323 نفر مرد هستند.

او گفت: پذیرفته‌شدگان در مرحله تکمیل ظرفیت آزمون نیمه متمرکز دکتری سال 93 باید در یکی از روزهای سه‌شنبه، 25 و چهارشنبه، 26 آذرماه به دانشگاه و موسسه محل قبولی مراجعه کرده و نسبت به انجام مراحل ثبت‌نام خود اقدام کنند.
اخبار دانشگاه - نسیم آنلاین

 


ویدیو مرتبط :
نتایج تکمیل ظرفیت مقطع دکترای تخصصی دی ماه اعلام میشود

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اعلام نتایج نهایی تکمیل ظرفیت «آزمون کارشناسی ارشد» و«کنکور» 91 در هفته آینده



اعلام نتایج نهایی تکمیل ظرفیت «آزمون کارشناسی ارشد» و«کنکور» 91 در هفته آینده

مشاور عالی سازمان سنجش از انتشار نتایج نهایی مرحله تکمیل ظرفیت آزمون کارشناسی ارشد و کنکور 91 در هفته آینده خبر داد.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

دکتر حسین توکلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به اعلام نتایج نهایی مرحله تکمیل ظرفیت آزمون کارشناسی ارشد در روز یکشنبه (28 آبان ماه) از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org ، گفت: اسامی نهایی حدود 20 هزار داوطلب پذیرفته شده در مرحله تکمیل ظرفیت آزمون کارشناسی ارشد 91، روز یکشنبه اعلام می‌شود.

به گزارش ایسنا پیش از این قرار بود نتایج تکمیل ظرفیت ارشد بهمن ماه اعلام شود.

توکلی همچنین از اعلام نتایج نهایی مرحله تکمیل ظرفیت کنکور 91 در روز دوشنبه (29 آبان ماه) خبر داد و افزود: حدود 10 هزار و 665 داوطلب در این مرحله پذیرفته شده‌اند که اسامی آنان در روز دوشنبه به همراه اطلاعیه سازمان سنجش در زمینه نحوه ثبت‌نام و مدارک لازم اعلام می‌شود.

مشاور عالی سازمان سنجش با اشاره به اعلام فهرست اسامی معرفی‌شدگان چند برابر ظرفیت رشته‌های نیمه متمرکز مرحله تکمیل ظرفیت کنکور 91 در روز سه‌شنبه (هفتم آذرماه)، اظهار کرد: اسامی این دسته از معرفی‌شدگان به همراه برنامه زمانی شرکت برای گزینش در رشته‌های نیمه‌ متمرکز اعلام می‌شود./ایسنا