اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اعلام نتایج اولیه تکمیل ظرفیت دکتری 92 تا چهارشنبه



تکمیل ظرفیت دکتری ,  ظرفیت دکتری 92

اعلام نتایج اولیه تکمیل ظرفیت دکتری 92 تا چهارشنبه

مشاور عالی سازمان سنجش از اعلام اسامی معرفی شدگان چند برابر ظرفیت مرحله تکمیل ظرفیت آزمون دکتری سال 92 تا روز چهارشنبه 15 آبان ماه خبر داد.

دکتر حسین توکلی با اشاره به اعلام فهرست معرفی‌شدگان از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org، گفت: فهرست اسامی معرفی شدگان چند برابر ظرفیت مرحله تکمیل ظرفیت آزمون ورودی دوره دکتری نیمه متمرکز سال 92 برای شرکت در مرحله مصاحبه این آزمون تا روز چهارشنبه 15 آبان ماه اعلام خواهد شد.

وی افزود: داوطلبانی که در یک یا چند کد رشته محل (حداکثر پنج کد رشته تحصیلی) از رشته امتحانی مربوط در ردیف معرفی شدگان برای شرکت در مصاحبه قرار می‌گیرند، باید با توجه به برنامه زمانی مشخص شده مربوط به هر کد رشته محل با به همراه داشتن مدارک اعلام شده برای شرکت در مصاحبه و سایر مراحل پذیرش به دانشگاه یا موسسه آموزش عالی مربوطه مراجعه کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش تاکید کرد: عدم مراجعه معرفی شدگان برای شرکت در مراحل مصاحبه به منزله انصراف داوطلب از پذیرش در کد رشته محل‌های انتخابی تلقی خواهد شد.

/ایسنا

 


ویدیو مرتبط :
نتایج تکمیل ظرفیت مقطع دکترای تخصصی دی ماه اعلام میشود

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نتایج اولیه تکمیل ظرفیت دکتری نیمه دوم آبان اعلام می‌شود/پذیرش نهایی1603 تن



ثبت‌نام بیش از 20 هزار نفر در تکمیل ظرفیت آزمون دکتری

خدایی: نتایج اولیه تکمیل ظرفیت دکتری نیمه دوم آبان اعلام می‌شود/پذیرش نهایی1603 تن

رییس سازمان سنجش از اعلام اسامی معرفی شدگان آزمون دکتری برای مصاحبه به دانشگاه‌ها در نیمه دوم آبان ماه خبر داد.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

دکتر ابراهیم خدایی در گفت‌و‌گو باایسنا، با اعلام این خبر گفت:‌ پس از انجام مراحل مصاحبه اسامی پذیرفته‌شدگان مرحله تکمیل ظرفیت آزمون دکتری اعلام خواهد شد.

وی افزود: آغاز به تحصیل اغلب پذیرفته‌شدگان در نیمسال دوم سال تحصیلی جاری خواهد بود.

ثبت‌نام بیش از 20 هزار نفر در تکمیل ظرفیت آزمون دکتری

همچنین حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش آموزش در گفت‌و‌گو با ایسنا از ثبت‌نام 20 هزار و 500 داوطلب در مرحله تکمیل ظرفیت آزمون دکتری خبر داد.

وی با اشاره به شرکت 20 هزار و 500 داوطلب در مرحله تکمیل ظرفیت دومین دوره آزمون نیمه متمرکز دکتری، گفت: در این مرحله یک هزار و 603 داوطلب جدید پذیرفته می‌شوند.

توکلی با اشاره به زمان آغاز تحصیل پذیرفته شدگان مرحله تکمیل ظرفیت، گفت:‌ نیمسال پذیرش دانشجو در هریک از کدرشته محل‌های مندرج در این اطلاعیه متناسب با امکانات و نظر دانشگاه یا موسسه محل قبولی، در اولین ترم تحصیلی ممکن خواهد بود.

مشاور عالی سازمان سنجش افزود: گزینش‌ نهایی‌ در هریک‌ از کدرشته‌های تحصیلی‌ اعلام شده در اطلاعیه مذکور که در سایت سازمان سنجش منتشر شده است، مطابق‌ شرایط و ضوابط در دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی آزمون مذکور و اطلاعیه‌های قبلی آزمون‌ مذکور انجام می‌شود.

بر اساس این گزارش، آن دسته از داوطلبانی که در جلسه آزمون حاضر بوده و با توجه به کارنامه نتایج اولیه دارای نمره کل مثبت (بزرگتر یا مساوی یک) بودند به استثنای پذیرفته‌شدگان می‌توانستند با انتخاب حداکثر 5 کد رشته محل در این مرحله شرکت کنند./ایسنا