اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اعلام زمان توزیع کارت کنکور سراسری 89



 

 

معاون سازمان سنجش آموزش کشور گفت: کارت داوطلبان کنکور سراسری امسال 5تیرماه منتشر و آزمون نیز در روزهای 10، 11 و صبح روز 12 تیرماه در 390 شهرستان و بخش کشور برگزار می شود.

حسین توکلی، افزود: داوطلبان باید برای دریافت و پرینت کارت ورود به جلسه آزمون خود به سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org مراجعه کنند.

وی گفت: پس از برگزاری آزمون و تصحیح پاسخنامه داوطلبان، نتیجه اولیه به صورت کارنامه در اوایل نیمه مردادماه منتشر می شود.

معاون سازمان سنجش آموزش کشور افزود: در گروه آزمایشی ریاضی کنکور سراسری امسال 320 هزار و 362 نفر، در گروه آزمایشی علوم تجربی 463 هزار و 92 نفر، در گروه آزمایشی علوم انسانی 460 هزار و 830 نفر، در گروه آزمایشی هنر 25 هزار و 19 نفر و در گروه آزمایشی زبانهای خارجی 18 هزار و 229 نفر ثبت نام کرده اند.
وی اظهار داشت: برخلاف سالهای گذشته که همیشه تعداد داوطلبان گروه آزمایشی علوم انسانی بیشتر بود در کنکور امسال تعداد داوطلبان کنکور تجربی بیشتر است...../تحلیل:مهر


ویدیو مرتبط :
آغاز توزیع کارت ورود به جلسه آزمون سراسری

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

زمان توزیع کارت کنکور سراسری 92


مشاور عالی سازمان سنجش گفت: کارت ورود به جلسه آزمونهای سراسری 92 از دوم تیر منتشر می شود.

خبرگزاری مهر: مشاور عالی سازمان سنجش گفت: کارت ورود به جلسه آزمونهای سراسری 92 از دوم تیر منتشر می شود.

حسین توکلی گفت: کارت شرکت در آزمون سراسری سال 92 طی روزهای 2 تا 5 تیر از طریق سامانه سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org توزیع می شود و داوطلبانی که در دو یا سه گروه آزمایشی شرکت کرده اند لازم است کارتهای شرکت در آزمون را حتماً دریافت کنند.

وی با بیان اینکه دفترچه راهنمای شرکت در آزمون سراسری به همراه توزیع کارتها منتشر می شود، خاطرنشان کرد: در این دفترچه به تمام اطلاعات لازم مربوط به برگزاری آزمون، نحوه پاسخگویی به سوالات، آشنایی با پرسشنامه و چند مورد دیگر اشاره می شود.

به گفته مشاور عالی سازمان سنجش، فهرست رشته های دارای شرایط خاص، شرایط و ضوابط هر رشته که به روش متمرکز در آزمون سراسری سال 92 دانشجو می پذیرند به طور جداگانه و همزمان با توزیع کارت روی سایت سازمان قرار داده می شود.

آزمون سراسری 92 روزهای 6، 7 و 8 تیر برگزار می شود.