اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اعلام رشته محلهای بدون آزمون كاردانی و كارشناسی دانشگاه آزاد



اخبار ,اخبار دانشگاه , رشته محلهای بدون آزمون

 

اخبار دانشگاه - اعلام رشته محلهای بدون آزمون كاردانی و كارشناسی دانشگاه آزاد

فهرست رشته / محل های بدون آزمون مقطع كاردانی پیوسته و ناپیوسته و كارشناسی پیوسته و ناپیوسته دانشگاه آزاد اسلامی اعلام شد.

ناصر اقبالی گفت: فهرست رشته محل های بدون آزمون مقطع كاردانی پیوسته و ناپیوسته و كارشناسی پیوسته و ناپیوسته دانشگاه آزاد اسلامی اعلام شد.

وی ادامه داد: فهرست این رشته محل ها از امروز چهارشنبه 27آذر92 بر روی سایت www.azmoon.net قرار گرفته است.

رئیس مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی تصریح کرد: داوطلبان می توانند با مراجعه سایت مرکزآزمون از رشته محل هایی که بدون آزمون در مقطع كارشناسی و كاردانی دانشجو می پذیرند، مطلع شوند.

وی یادآورشد: این فهرست جهت اطلاع داوطلبان بر روی سایت قرار گرفته و زمان ثبت نام در نیمه دوم دی ماه خواهد بود كه متعاقباً اخبار آن از طریق رسانه ها اعلام خواهد شد.
اخبار دانشگاه - مهر

 


ویدیو مرتبط :
آزمون EPT , آزمون زبان دانشگاه آزاد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نتایج اولیه 18 رشته آزمون دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اعلام شد



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

افزایش 65 درصدی داوطلبان؛

نتایج اولیه 18 رشته آزمون دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اعلام شد

نتایج دعوت به مصاحبه 18 رشته آزمون دکتری تخصصی سال جاری دانشگاه آزاد به همراه دوره بدون آزمون این رشته ها اعلام شد.

به گزارش خبرنگار مهر، داوطلبان این آزمون می توانند جهت اطلاع از وضعیت نتایجشان به پایگاه اینترنتی مرکز آزمون دانشگاه آزاد به نشانی www.azmoon.net مراجعه کنند.

نتایج دعوت به مصاحبه سایر رشته های این آزمون طی روزهای آینده اعلام خواهد شد و همچنین نتایج نهایی پذیرفته شدگان پس از پایان فرایند مصاحبه در پایان شهریورماه منتشر می شود.

در این آزمون تعداد داوطلبان نسبت به سالهای گذشته 65 درصد رشد داشت.

به گزارش مهر، پذیرش دانشجوی دکتری تخصصی در 128 رشته و گرایش انجام می شود که از این تعداد 28 رشته فنی و مهندسی، 31 رشته علوم پایه، 16 رشته دامپزشکی، 30 رشته کشاورزی، 75 رشته علوم انسانی و 2 رشته هنر در نظر گرفته شده است./مهر