اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اعلام جزئیات آزمون کارشناسی ارشد پزشکی



اخبار,اخباردانشگاه ,کارشناسی ارشد ناپیوسته

 

جزئیات و نحوه ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد پزشکی سال ۹۴ اعلام و زمان ثبت نام در این آزمون نیز اول بهمن ماه تعیین شده است.

به گزارش فارس، ضوابط و شرایط برگزاری آزمون پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته رشته های گروه پزشکی سال 94 با هدف تامین نیروی انسانی متعهد و متخصص اعلام شد.

داوطلبان ملزم هستند تمام اطلاعیه های مرکز سنجش آموزش پزشکی را تا دهه دوم مهر 94 با دقت مطالعه نموده و پیگیری کنند چون تنها مرجع اعلام موارد مربوطه سامانه اینترنتی مرکز سنجش آموزش پزشکی است و هرگونه ادعا درخصوص عدم اطلاع از مفاد اطلاعیه های درج شده در سایت مورد پذیرش نخواهد بود. هم اکنون نیز این اطلاعات از طریق آدرس http://sanjeshp.ir در قسمت منابع، قابل دریافت است.

داوطلبان باید دانشنامه کارشناسی، کارشناسی ارشد، دکتری عمومی گروه پزشکی و مدارک بالاتر متناسب با رشته تحصیلی مورد تقاضا در رشته های امتحانی کارشناسی ارشد بر اساس مدارک مورد پذیرش هر رشته امتحانی از دانشگاههای داخل یا خارج از کشور حسب تایید وزارت بهداشت یا وزارت علوم،یا گواهی مبنی بر فارغ التحصیلی تا تاریخ 31 شهریور 94 را داشته باشند.

دانشجویان ترم آخر تنها در صورتی که حداکثر تا تاریخ 31 شهریور 94 فارغ التحصیل شوند مجاز به شرکت در آزمون خواهند بود.

کسانی که در آزمون سال 41 وزارت بهداشت شرکت کرده و پس از پذیرفته شدن ثبت نام نکرده یا انصراف داده اند ، به دلیل محرومیت یک ساله حق شرکت در این آزمون را ندارند.واجدین شرایط نیز حداقل باید تا 31 شهریور 94 نیز سابقه کار 2سال بالینی داشته باشند.

متقاضیان پس از رویت آیین نامه فوق الذکر، از تاریخ یکم تا 14 مرداد 94 برای انجام مراحل مربوطه و معرفی از طریق دانشگاه، به دانشگاه محل تحصیل خود مراجعه کنند و نسبت به معرفی خود از 14 مرداد تا 24 مرداد 94 اقدام کنند.

زمان ثبت نام آزمون، ارسال مدارک و دریافت کد رهگیری از تاریخ یکم بهمن 93 تا 10 بهمن ماه است که به صورت اینترنتی انجام می شود و از 25 تا 30 بهمن ماه نیز

ثبت نام کنندگان می توانند نسبت به تصحیح و ویرایش اطلاعات خود اقدام کنند.


  اخبار دانشگاه -  فارس


ویدیو مرتبط :
آزمون های کارشناسی ارشد کتابداری و اطلاع رسانی پزشکی دکترای مدیریت اطلاعات بهداش

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جزئیات آزمون کارشناسی ارشد پزشکی اعلام شد



اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

 

جزئیات آزمون کارشناسی ارشد پزشکی اعلام شد

دفترچه ثبت نام و شرایط آزمون کارشناسی ارشد گروه پزشکی منتشر شد و داوطلبان از ۲۴ بهمن تا ۱۲ اسفند فرصت دارند در این آزمون ثبت نام کنند.

داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد گروه پزشکی در روزهای ۲۴ بهمن تا ۱۲ اسفند فرصت دارند تا با مراجعه به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی در این آزمون ثبت نام کنند.

داوطلبان پس از ارسال مدارک ثبت نام کد رهگیری را دریافت می کنند و فارغ التحصیلان دانشگاه های علوم پزشکی نیز که مدرک خود را دریافت نکرده اند از ۱۶ بهمن تا ۲۳ اسفند فرصت دارند فرم مربوط به این مورد را تکمیل کنند.

مهلت ویرایش و تصحیح اطلاعات ثبت نامی از ۲۱ تا ۲۳ اسفند است.

هزینه ثبت نام ۱۷۸ هزار ریال است که امکان پرداخت آن از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به صورت الکترونیکی وجود دارد. داوطلبان باید پس از پرداخت نسبت به حفظ کد پرداختی اقدام کنند.

آزمون در ۳۰ شهر و ۶۰ رشته برگزار می شود. آزمون کارشناسی ارشد گروه پزشکی در روزهای ۸ و ۹ خردادماه سال ۹۲ در دو نوبت صبح و بعدازظهر برگزار می شود و نتایج آن ۶ شهریورماه اعلام خواهد شد./فارس