اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

اعدام فرد متهم به جاسوسی توسط جلاد ویلچری داعش + تصویر



 روزنامه بریتانیایی "دیلی میل" با انتشار تصاویر این رویداد دهشتناک اشاره می کند که جلادی نشسته بر روی ویلچر کار نظارت بر کشتن دست کم یکی از قربانیان را انجام می دهد.این روزنامه در ادامه اشاره می کند که همانگونه که زیر نویس عکس ها نشان می دهند کشتار در شهر سرت در مرکز لیبی در روز سه شنبه انجام شده است. این تصاویر همزمان با فراخوان "جان کری" وزیر امور خارجه امریکا برای اقدام مشترک تمام کشور علیه داعش در لیبی متتشر شده اند.

 اخبار,اخبار  بین الملل  ,خبرهای بین الملل , جنایات  داعش

   شاخه گروه تروریستی داعش در لیبی تصاویری را منتشر کرده که نشان می دهد آن گروه تروریستی در تازه ترین اقدام خود سه نفر را به اتهام "جاسوسی" به صلیب کشیده است.

به گزارش خرداد، روزنامه بریتانیایی "دیلی میل" با انتشار تصاویر این رویداد دهشتناک اشاره می کند که جلادی نشسته بر روی ویلچر کار نظارت بر کشتن دست کم یکی از قربانیان را انجام می دهد.

این روزنامه در ادامه اشاره می کند که همانگونه که زیر نویس عکس ها نشان می دهند کشتار در شهر سرت در مرکز لیبی در روز سه شنبه انجام شده است. این تصاویر همزمان با فراخوان "جان کری" وزیر امور خارجه امریکا برای اقدام مشترک تمام کشور علیه داعش در لیبی در جریان نشستی با حضور رهبران کشورهای غربی در رم متتشر شده اند.
   

اخبار,اخبار  بین الملل  ,خبرهای بین الملل , جنایات  داعش

 

اخبار,اخبار  بین الملل  ,خبرهای بین الملل , جنایات  داعش

اخبار  بین الملل  -  خرداد  


ویدیو مرتبط :
اعدام توسط جلاد نوجوان داعش

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

داعش 3 تن را به اتهام جاسوسی برای القاعده اعدام کرد + عکس



 گروه تروریستی داعش با انتشار تصاویری در شبکه های اجتماعی از اعدام سه تن از عناصر این گروه تکفیری به اتهام جاسوسی برای تروریست های القاعده در دیرالزور اعدام کرد.

 اخباربین الملل  ,خبرهای بین الملل , داعش

 

 اخباربین الملل  ,خبرهای بین الملل , داعش

 

 اخباربین الملل  ,خبرهای بین الملل , داعش

 

اخبار  بین الملل  -  میزان